امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آخرالزمان را از نوع ماشینی تجربه کنید | پیشنمایش عنوان Horizon: Zero Dawn
#1
[تصویر:  wzkfyyauisti0jroonb4.jpg]

به نظر شما آخرالزمان از نوع ماشینی چگونه است؟ دنیایی که انسان‌ها و حیوانات جای خود را به ربات‌ها می‌دهند؟ یا تَلفیقی از گذشته و آینده؟ فکرش را بکنید در دنیایی قرار دارید که دایناسورهای آن از ربات‌ و سیستم حرفه‌ای ساخته شده اند و شما باید برای بقا و ادامه راه خود با این دایناسورها دست و پنجه نرم کنید. شکار دایناسورهای پیشرفته و به کار گرفتن آن‌ها بسیار لذت بخش است. گشت و گذار در تمدنی بی آب و علف که ترکیب شده است  از مکان‌های قدیمی و حیوانات پیشرفته، تجربه‌ای دلچسب از یک عنوان را به شما القا می‌کند. به نظر شما استفاده از سلاح‌های قدیمی با شکل و ظاهری پیشرفته چطور است؟  تلاش برای بقا با وسایل قدیمی اما پیشرفته تجربه‌ای عالی از آخرالزمان را در اختیار شما می‌گذارد. حال وقت این است که سلاح‌های خود را بردارید و به مبارزه با حیوانات ماشینی پیشرفته بروید. اما تمام مبارزات شما به ماشین‌ها خَتم نمی‌شود. بلکه برای این که از قبیله‌ خود محافظت کنید با افراد دیگر قبایل درگیر شوید.  شما به آخرالزمان ماشینی دعوت شده‌‌اید پس از آن نهایت استفاده و لذت را ببرید. به گفته‌ی سازندگان Horizon: Zero Dawn بزرگ ترین بازی ساخته شده توسط کمپانی Guerrilla Games است. Horizon: Zero Dawn  در E3 سال 2015 معرفی شده و از همان ابتدا به گفته‌ی بازی بازها یکی از بهترین عناوینی است که در آن همایش معرفی شده است. در این مقاله با پیشنمایش این عنوان همراه ما باشید...

تمدنی ماشینی که کنترل انسان‌ها را در دست گرفته اند
داستان بازی به 1000 سال آینده بر می‌گردد، در زمانی که کنترل ربات‌ها از دست انسان‌ها خارج شده و نمی‌توانند آن‌ها را کنترل کنند. حال انسان‌ها و حیوانات پیشرفت کرده‌اند و هرکدام برای پیروزی در برابر همدیگر مبارزه می‌کند. به نظر شما کدام یک برنده می‌شوند؟ البته این جنگ فقط برای انسان‌ها و حیوانات نخواهد بود. در بازی درگیری‌هایی بین قبایل به وجود می‌آید که شما باید برای زنده ماندن و پیروزی بجنگید. صحبت از قبایل شد، پس بگذارید کمی برایتان از قبایل مختلفی که در بازی وجود دارد بگویم.  بعد این که کنترل ربات‌ها از دست انسان‌ها خارج شد تغریبا تمامی انسان‌ها نابود شندند و فقط عده‌ی کمی از آن‌ها زنده ماندند. آن‌ها به صورت قبیله‌های کوچکی در مناطق مختلف بازی ساکن شده‌اند. این قبیله‌ها از امکانات پیشرفته برخوردار نیستند و به سبک قدیمی زندگی می‌کنند. در یکی از صحنه‌های تریلر منتشر شده از بازی، شخصیت اصلی بازی یعنی همان اِلوی (Aloy) با فردی ناشناس که نقابی بر سر دارد درگیر شده و آن شخص اِلوی را به لبه‌ی پرت‌گاهی می‌برد تا او را پرت کند اما دیگر ادامه داستان پخش نمی‌شود و نام بازی به نمایش در می‌آید. سازندگان گفته اند قبیله‌هایی که در بازی قرار دادیم هیچ گونه شباهتی به یک دیگر ندارند. تمامی بازی بازها از عنوان Horizon: Zero Dawn انتظار خط داستانیِ قدرتمندی را دارند. در حال حاظر اطلاعات زیادی از این بخش منتشر نشده. اما به گفته سازندگان خط داستانی بازی به قدری جذاب و گیرا است که سوالات زیادی را در رابطه خودش ایجاد می‌کند. سوالاتی که شما درباره شخصیت اصلی بازی یا همان اِلوی  در ذهن خود ایجاد می‌کنید انگیزه‌ی شما را برای تجربه‌ی این عنوان بیشتر می‌کند. شخصیت اصلی داستان دختری به نام اِلوی است که 20 سال دارد و برای کمک به دوستانش باید به مکان‌های مختلف برود و با دایناسورهای رباتی بسیاری مبارزه کند. . شخصیت اصلی بازی دختری با موهای قرمز است که لباسی عجیب از چرم بر تن دارد.  در تریلر بازی اِلوی  به مکان‌های شگفت انگیز و عجیبی قدم نهاده است که بر دیوارهای آن شکل‌هایی از انسان‌های مختلفی کشیده شده بود. اما فقط نقاشی از انسان‌ها بر روی دیوارهای آن مکان نبود.

[تصویر:  yg0nyqrp3lbys0xm1v3m.jpg]
طراحی مکان‌های مختلف بازی به بهترین صورت ممکن انجام شده است

با کمی دقت بیشتر متوجه این موضوع می‌شوید که در آن مکان قبلی شهری بنا شده بوده است. همچنین اگر به گشت و گذار در مکان‌های مختلف بازی بپردازید امکان این وجود دارد که با اتفاقات مختلف و خطرناک غافل گیر شوید. به گفته سازندگان بازی هر قسمت از دنیای بازی راز و تاریخچه‌ی خاص خودش را دارد و شما باید برای متوجه شدن رازشان به این مکان‌ها بروید. داستان بازی بر پایه 3 اصل نهاده  شده است که آن 3 چیز اول، شخصیت اصلی موئنث، دوم یک محیط وسیع و باز و سوم وجود ربات‌ها در بازی هستند. شخصیت پردازی در این عنوان از سطح بالایی برخوردار است. اِلوی شخصیتی جدی و اصیل دارد. در بازی از شخصیت‌های مکمل هم به خوبی استفاده شده است. به طور مثال برای انجام و به اتمام رساندن یک مرحله شما باید درخواست فردی را قبول کرده و به کمک او بروید تا بتوانید آن مرحله را به پایان برسانید.  درباره‌ی برخی از ویژگی‌های داستان برایتان گفتیم، حال نوبت این است که کمی درباره قبایل بگوییم. سازندگان گفته اند که قبایل درون بازی هرکدام از ویژگی خاص خودشان برخوردارند. اما هنوز به طور کامل از ویژگی قبایل و تعداد آن‌ها در نقشه اطلاعاتی منتشر نکرده اند. سازندگان در مصاحبه‌ای گفته اند اِلوی  ترکیبی از خیال و واقعیت است. همچنین سازندگان اعلام کردند که برای طراحی  اِلوی  از سارا کانر (Sarah Connor) در سری Terminator و الن ریپلی (Ellen Ripley) در سری Alien و همچنین تمامی شخصیت‌هایی که در برابر سختی مستحکم بودند. الهام گرفته اند. سازندگان بازی در طی مصاحبه‌ای گفتند که تمرکز اصلی ما روی مذکر یا مونث بودن شخصیت اصلی نبود، بلکه سعی داشتیم آن را به نوعی طراحی کنیم که واقعا یک شکارچی قبیله به نظر برسد.  هنوز اطلاعاتی راجب به شخصیت‌های مکمل بازی منتشر نشده است به طور مثال همان شخصیتی که به اِلوی  در یادگیری تیراندازی کمک می‌کرد. در کل می‌توان گفت Horizon: Zero Dawn از داستانی بسیار زیبایی برخوردار است تا شما را به ادامه بازی تشویق کند. سازندگان گفته اند که در طراحی داستان بازی کم نگذاشته اند و آن را به بهترین شکل طراحی کردند، ما امیدواریم که اینطور باشد.

[تصویر:  ep2b8012p0bmcs7vzurr.jpg]
قدرتمند و استوار، دختری به نام اِلوی
پایان دنیا، شروع آخرالزمان
از داستان که بگذریم به بررسی گیم پلی می‌‌رسیم. انتظارات از گیم پلی Horizon: Zero Dawn بسیار بالا است. سازندگان در طی مصاحبه‌ای گفته‌اند که این عنوان از گیم پلی روانی برخوردار خواهد بود تا نظر بازی بازها را جلب کند. اگر به طرح‌های اولیه بازی که حدود 4 سال پیش طراحی شده بودند نگاهی ببیندازید متوجه می‌شوید که شخصیت اصلی شباهت زیادی به شخصیت اصلی Killzone داشته است و همچنین قرار بر این بوده که از مسسل هم استفاده کند. اما مدتی بعد طراحی‌ها به صورت کلی تغییر کرد و قرار شد که مسسل و سلاح‌های گرم را از بازی حذف کنند. کارگردان بازی در مصاحبه با یکی از مجلات گفته که با این که بازی در 1000 سال بعد اتفاق می‌افتد و انسان به بالاترین سطح از تکنلوژی رسیده اگر سلاح گرم را در بازی قرار می‌دادیم لذت اصلی گیم پلی کمتر حس می‌شد. در یکی گیم پلی که از بازی به نمایش در آمد اِلوی از نوعی سلاح گرم برای نابودی یک دایناسور بزرگ استفاده کرد، سازندگان درباره این موضوع گفته اند. که این اسلحه به طور عادی در بازی قابل استفاده خواهد بود اما وقتی درحال استفاده از این سلاح هستید نمی‌توانید حرکاتی مانند پریدن را انجام دهید، پس بازی باز ترجیح می‌دهد از تیرکمان استفاده کند. در گیم پلی بازی تیر و کمانی که اِلوی از آن استفاده می‌کرد فقط یک تکه چوب و نخ نبود، بلکه از وسایل مختلفی ساخته شده بود. این موضوع نشان دهنده قابلیت ارتقای سلاح است، یعنی شما می‌توانید بعد از نابودی یک ربات لوازم مورد نیاز برای ارتقای سلاح خود را جمع آوری کرده و آن را ارتقا دهید. سیستم مخفی کاری Horizon: Zero Dawn در سطح و طراحی خوبی قرار دارد. به طور کلی می‌توان گفت تیر و کمان اِلوی بهترین سلاح برای زمانی است که مخفی شده اید و می‌خواهید رباتی را از پا دراورید. در گیم پلی بازی شاهد بودیم که اِلوی به منطقه‌ای رسید که حدود 6 ربات در آن وجود داشت، او با پنهان شدن در بین بوته‌ها و استفاده از تیر و کمان حرفه‌ای خود توانست آن‌ها را از پا درآورد. فعلا اطلاعاتی زیادی از تعداد سلاح‌های موجود در بازی منتشر نشده است اما فعلا 3 عدد از آن‌ها قابل مشاهده هستند. اولین سلاح تیر کمان است که قبلا درباره آن توضیح داده ایم. سلاح بعدی اسم خاصی ندارد و فعلا اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده اما در گیم پلی بازی شاهد بودیم که اِلوی با این سلاح دایناسوری را از حرکت باز داشت. سلاح دیگری که قرار است معرفی کنیم حالت نیزه فرمی دارد که با استفاده از آن راحت می‌توانید دایناسوری را از پا در آوردید. منوی انتخاب سلاح که درون گیم پلی قابل مشاهده بود کمی شبیه به عنوان GTA V است، به صورتی که وقتی می‌خواهید سلاح مورد نظرتان را انتخاب کنید گردونه سلاح‌ها به نمایش در می‌آید و بازی به حالت کند وارد می‌شود. تا شما سلاح خود را انتخاب کنید.  سازندگان درباره کند شدن بازی در هنگام انتخاب سلاح گفته اند که ما نمی‌خواهیم هنگامی که بازی باز درحال انتخاب سلاح مورد نظرش است لذت واقعی بازی را برای همان چند لحظه هم از دست بدهد. در Horizon: Zero Dawn دایناسورها فقط دشمن شما نیستند. شما می‌توانید برخی از دایناسورها را به عنوان دوست خود برگزنید و با آن راحت تر به گشت و گذار در دنیای بازی بپردازید. در گیم پلی اِلوی هنگامی که با اسلحه‌ی خود دایناسوری را از حرکت بازداشته بود توانستد با استفاده از سلاح نیزه مانند خود آن را تحت کنترل خودش در بیاورد.

[تصویر:  mwyemdbm22uzlu9mql2n.jpg]
چه کسی درحال آموزش آن است؟ آیا یکی از افراد قبیله یا پدر اِلوی؟

اگر به ویژگی‌های گیم پلی این عنوان توجه کرده باشید، باید بگویم با یک بازی RPG رو به رو هستیم. مدیر عامل گوریلا گیمز گفته است گیم پلی Horizon: Zero Dawn در کنار بازی‌های سبک اکشن مانند Assassin’s Creed و عناوین نقش آفرینی مانند فرانچایز The Elder Scrolls جای دارد. کمپانی گوریلا گیمز در طی مصاحبه‌ای که با یک مجله‌ی خارجی داشته گفته است شاید درحال بازی کردن زیاد حواسمان به اطرافمان نباشد و فقط به فکر به اتمام رساندن آن عنوان باشیم. ما در Killzone: Shadowfall به عنوان Horizon: Zero Dawn اشاره‌ی هوشمندانه‌ای کردیم که فقط عده‌ی کمی از بازی بازان متوجه آن شدند. در بین مراحل Killzone: Shadowfall شما یکی از آیتم‌های پخش شده در دنیای بازی را پیدا می‌کنید ولی متوجه خبر بازی جدید گوریلا گیمز نمی‌شوید، آن Easter Egg است و تصویر یکی از ربات‌های عنوان Horizon: Zero Dawn را به نمایش می‌گذارد. حال بیایید کمی درباره اِلوی شخصیت داستان Horizon: Zero Dawn برایتان بگوییم. او یکی از بهترین شکارچیان قبیله خود است. در بازی برای استفاده و جمع آوری منابع باید با ماشین آلات و ربات‌هایی را از بین ببرید. مبارزات در بازی سطح بندی دارد، به این صورت که وقتی در مراحل اول بازی قرار دارید ربات‌ها را به راحتی می‌توانید شکست دهید اما وقتی به مراحل بالاتر می‌رسید به سختی می‌توانید آن‌ها را از بین ببرید. شما می‌توانید بعد از جمع آوری منابع از آن برای ساخت و یا ارتقای سلاح‌ها استفاده کنید. سازندگان گفته اند در بازی ماموریت‌های زیادی وجود دارد تا شما را سرگرم کند. Horizon: Zero Dawn یک عنوان تازه و بزرگ است که می‌تواند سری فوق العاده‌ای برای گوریلا گیمز باشد. اگر بتوانند به خوبی ایده‌هایی را که گفته اند پیاده سازی کنند شاهد عنوانی فراموش نشدنی در نسل هشت و حتی بعد آن خواهیم بود. مارک نوریس (Mark Norris) گفته با توجه به نسخه‌ی اصلی Horizon: Zero Dawn منابعی و ماشین آلاتی که آن وجود دارد ممکن است در نگاه اول کاملا ابتدایی و ساده به نظر برسند، همچنین وی افزود ممکن است در ابتدای بازی گمان کنید که اِلوی یک شخصیت بی هدف است و برای سرگرمی به شکار ربات‌ها می‌پردازد، ولی اینطوری نیست و او برای هدفی معیین میجنگد. اِلوی شخصیتش به طوری است که می‌تواند با ربات‌ها ارتباط دوستانه برقرار کند و آن‌ها را درک کند. او توانایی استفاده از سلاح‌های دشمنان را بر علیه خودشان دارد. بازی از سیستم درخت مهارت و یا همان استعداد برخوردار است به این گونه که شما با رفتن مراحل و کشتن بیشتر ربات‌ها مقداری XP به دست می‌آورید. گیم پلی بازی به راحتی قابل درک است و همچنین در برخی مراحل آموزش‌هایی برایتان وجود دارد اما مانند بعضی از بازی‌ها نیم ساعته نخواهد بود. وقتی دشمنان را غارت می‌کنید از قطعات به دست آمده می‌توانید برای خرید و یا ارتقای سلاح استفاده کنید و یا می‌توانید آن‌ها را به یک تاجر بدهید. شما در بازی می‌توانید سلاح و تجهیزات جدیدی را خریداری کنید؛ به طور مثال یک نوع سلاح وجود دارد که از شما در مقابل سم مراقبت می‌کند. اِلوی از تکنولوژی‌های قدیمی وسایلی را به همراه دارد، یکی از آن‌ها می‌تواند جهان بازی را اسکن کند و با استفاده از آن ببنید که در هر منطقه چند ربات وجود دارد. همچنین او نیزه‌ای در دست دارد که می‌توان از آن برای از بین بردن آن‌ها استفاده کند و یا کاری کند که بتواند سواری بگیرد. بعد معرفی Horizon Zero Dawn در E3 سازندگان گفتند که منتشر نشدن اطلاعات بیشتری از این عنوان آن را برای بازی بازها جذاب‌تر می‌کند. اما نکته‌ای که از همان ابتدا تایید شد نبود بخش چند نفره بود. همین کار باعث این شد که سوالات زیادی در ذهن بازی باز ها ایجاد شود. سازندگان در جواب به این سوالات گفتند ما در Horizon Zero Dawn دنیایی طراحی کرده‌ایم که بازی باز با شخصیت اصلی بازی به راحتی ارتباط برقرار کند، برای طراحی بخش چند نفره نیاز به زمان زیادی داریم. همچنین وی افزود که انتخاب یک شخصیت مونث ریسک بزرگی بوده است. به این دلیل که ما برای طراحی یک شخصیت زن باید آن را از جوانب مختلفی مورد بررسی قرار دهیم. اما از همان اول تنها شخصیتی که برای این عنوان انتخاب شد، اِلوی بوده است. هنوز مشخص نیست که دنیای Horizon Zero Dawn به چه اندازه‌ای خواهد بود که به طرفداران بگوییم، ولی ما بازی‌های هم سبک دیگر را بررسی کردیم و به شما این قول را می‌دهیم که دنیایی بسیار غنی، پر از ماموریت و شخصیت‌های مختلف که ظاهری کاملا متفاوت با یک دیگر دارند به شما تحویل دهیم.

[تصویر:  oa0pv03jvzubfdxyqdvu.jpg]
نبرد اِلوی با ربات غول پیکری به نام Thunderjaw 

مَتیس دِ جانگ (Mathijs de Jonge) در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد ربات‌ها همیشه در حال پرسه زدن در مناطق مختلف بازی هستند و برای این که با بعضی از آن‌ها مانند Thunderjaw باید در سطح (Level) مناسبی قرار داشته باشید. اگر از سطح خوبی برخوردار نباشید نمی‌توانید آن‌ها را شکست دهید. همچنین وی افزود فقط سطح خوب ملاک پیروز شدن در این مبارزه نیست و شما باید ابزاری مناسب را همراه خود داشته باشید. مارک نوریس در ادامه توضیح داد؛ ممکن است شما در سطح هفت  قرار دارید و با رباتی مواجه شوید که برای شکست آن باید در سطح هشت قرار داشته باشید. در حقیقت ما در این بخش می‌خواهیم زمان بندی شما را به چالش بکشیم. در ماموریت‌های بازی مبارزاتی از پیش تعیین شده برای شما طراحی کرده ایم که 90 درصد آن‌ها در محیط باز اتفاق می‌افتد و ممکن از به هرجایی بروید و با هرچیزی مواجه شوید. اگر در زمان نامناسب با رباتی رو به رو شوید که ابزار و سلاح‌های مورد نیاز برای مقابله با آن را نداشته باشید این نشان دهنده‌ی بد شانسی شما است. سازندگان گفته اند به این دلیل که بازی در سبک اکشن و نقش آفرینی قرار دارد، ما برای شما منوی ساخت سریع (Quick-Craft) را طراحی کرده ایم. تمامی بازی بازها این عنوان را یک بازی نقش آفرینی جهان باز می‌نامند. همچنین آن‌ها گفتند که اگر ما بخواهیم این موضوعات را در این لحظه به اشتراک بگذاریم درک آن برای بازی باز سخت است و نمی‌توان آن عمق اصلی که ما می‌خواهیم را درک کند.  هِرمَن هالست (Hermen Hulst) مدیر عامل کمپانی گوریلا گیمز گفته است؛ هدف اصلی ما ساخت بزرگ ترین عنوان جهان باز نبوده. هدف اصلی ما در Horizon: Zero Dawn ساخت یک ماجراجویی لذت بخش و خلق مبارزاتی نفس گیر که لذت بازی کردن آن را بیشتر می‌کند. ما می‌توانیم به شما این نوید را برسانیم که دنیای Horizon: Zero Dawn به قدری بزرگ است که شما بتوانید ساعت‌ها در آن به کاوش و گشت و گذار بپردازید. در هر گوشه و کنار این عنوان رازی پنهان شده که بازی باز باید از آن‌ها سر در بیارد. بهترین امکانی که Horizon: Zero Dawn در خود جای داده امکان استفاده از قطعات ربات‌ها است، اِلوی می‌تواند بعد از نابودی یک ربات وسایل مورد نیاز خودش را از منویی که در کنار صفحه باز می‌شود بردارد. این آیتم به شما این اجازه را می‌دهد که وسایل و سلاح‌های اِلوی را ارتقا دهید تا بتوانید راحت‌تر با ربات‌ها مبارزه کنید. مبارزات در بازی به سه بخش مخفی کاری، مبارزه رو در رو و تله گذاری تقسیم می‌شود. بیشتر بازی بازها با مخفی کاری رابطه‌ی خوبی ندارند و دوست دارن در مبارزاتشان زیاد سر و صدا وجود داشته باشد. پس شما می‌توانید از روش مبارزه رو در رو استفاده کنید که با چندین سلاح مختلف می‌توانید دشمن بسته به سطح آن از پا در آورید. درباره سیستم تله گذاری هم سازندگان هنوز اطلاعاتی را به اشتراک نگذاشته اند. تمامی کوهستان‌ها رودخانه‌ها و تمام مناطقی که در بازی قرار داده شده اند قابل کاوش خواهند بود. همچنین لازم به ذکر است بازی کاملا از چرخه شب و روز برخوردار است. گیم پلی بازی حتی از بخش گرافیک بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به تجربه‌ی کم کمپانی گوریلا گیمز در زمینه ساخت عناوین جهان آزاد و نقش آفرینی سوالات زیادی در ذهن بازی بازها ایجاد شده است. سازندگان از پیش به جواب این سوالات فکر کرده اند و برای آن راه حلی نیز در نظر گرفتند. آن‌ها چند نفر از سازندگان قدیمی تیم بتسدا را استخدام کردند که تجربه‌ی کار بر روی عناوینی همچون Fallout و The Elder Scrolls دارند. حیواناتی که در دنیای Horizon: Zero Dawn وجود دارند فقط به دایناسورهای مکانیکی ختم نمی‌شوند. بلکه در بازی ما شاهد حیوانات وحشی خواهیم بود که در کنار یک دیگر زندگی می‌کنند. در دنیای Horizon Zero Dawn تمامی حیوانات و ربات‌ها به عنوان دشمن شما طراحی نشده اند و بعضی از آن‌ها رفتاری دوستانه با شما خواهند داشت. البته بیشتر آن‌ها شما را به چشم یک غذای لذیذ نگاه می‌کنند که در این صورت مجبور می‌شوید دست به مبارزه بزنید.  

[تصویر:  sr6l1ejj8lsmpw2p1w8r.jpg]
افق بسیار زیبای بازی کاملاً طبیعی طراحی شده است
تصوری که ما از آخرالزمان در ذهن خود ایجاد کرده ایم، دنیایی بدون رنگ که همه چیز در آن نابود شده. اما این فکر کاملا اشتباه بوده، در دنیای Horizon Zero Dawn ما شاهد یک دنیای بدون رنگ و ساده نخواهیم بود، در دنیای بازی به قدری تنوع رنگ‌ها زیاد است که گاهاً فکر می‌کنید واقعا در آن محیط وجود دارید. در بعضی از عناوین سازندگان فقط بر روی اجزای اصلی بخش گرافیک مانند زمین، طراحی چهره و لباس شخصیت و... کار کرده اند، در Horizon Zero Dawn این شیوه تغییر کرده است و سازندگان به خوبی بر روی همه چیز کار کرده اند حتی بر روی علف‌هایی که ممکن است یک بازی باز زیاد به آن توجه نکند. در گیم پلی که از بازی منتشر شد طراحی شخصیت اصلی بازی یعنی همان اِلوی بسیار خوب انجام شده، در هنگام حرکت به سمت چپ و راست حتی گوشه لباس‌های او نیز تکان می‌خورد. نرخ فریم Horizon Zero Dawn ۳۰ فریم و رزولوشن 1080p اعلام شده است. همچنین سازندگان گفته اند در این عنوان بازی بازها شاهد هیچگونه افت فریمی نخواهند بود. طراحی چهره‌ی اِلوی در سطح خوبی قرار دارد،  مانند شکل صورت در هنگام حرف زدن. با توجه به نرخ فریم عنوان که ۳۰ فریم در ثانیه است، انتظارات را از Horizon Zero Dawn بالا می‌برد. ربات‌ها به بهترین شکل طراحی شده اند و حرفی برای گفتن باقی نگذاشته‌ اند. 

[تصویر:  o8v3hrq864sit28q4wzf.jpg]
طراحی چهره‌ی شخصیت اصلی به بهترین نحو انجام شده

فراتر از یک بازی ویدیویی، خلق یک شاهکار توسط گوریلا گیمز
با اطمینان می‌توان گفت Horizon: Zero Dawn یکی از عناوین مورد انتظار برای سال 2017 است. هنوز اطلاعات زیادی از خط داستانی بازی منتشر نشده ولی باز هم می‌توان گفت یکی از بخش‌هایی که نظر بازی بازها را به خودش جذب می‌کند، خط داستانی بازی خواهد بود. گیم پلی نفس گیری انتظار شما را می‌کشد. با توجه به آیتم ارتقا که در بازی گنجانده شده انگیزه بازی باز را برای تجربه این عنوان بیشتر می‌کند. ساعت‌ها کاوش و ماجراجویی به همراه شخصیت اصلی بازی یعنی اِلوی منتظر بازی بازان است. انتخاب یک فرد مونث برای شخصیت اصلی ریسک بسیار بزرگی بوده که سازندگان از پس آن به خوبی بر آمده اند و اِلوی می‌تواند رقیبی برای لارا کرافت (Lara Croft) باشد. گشت و گذار در بازی فقط به دویدن ختم نمی‌شود و راه‌های زیادی برای جا به جایی وجود دارد. اطلاعاتی که از بخش گرافیک Horizon: Zero Dawn منتشر شده، نشان دهنده این است که این عنوان دارای گرافیک فوق العاده‌ای است. Horizon: Zero Dawn بزرگ ترین عنوان ساخته شده توسط استودیوی گوریلا گیمز در تاریخ ۲۸ فوریه سال ۲۰۱۷ (معادل ۱۰ اسفند سال جاری) به صورت انحصاری برای کنسول پلیستیشن 4 منتشر خواهد شد. 
پاسخ
#2
از کرکترش خیلی خومشم میاد S0 (29) 113
[تصویر:  20151026111418_20.jpg]
پاسخ
#3
بازیش عالیه من به این بازی امید دارم
[تصویر:  17655374667112161642.jpg]

کانال ما:https://telegram.me/game_shark

*مرجع هک اکانت سایت های مهم*

و فروش بهترین اکانت های ترکیبی origin-psn-uplay
پاسخ
#4
بازی قشنگی از اب درمیاد ولی حیف که انحصاریه...
[تصویر:  photo_2019_02_09_09_12_52.jpg]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بازی محبوب خودتان را نقدنویسی کنید و به آن نمره دهید. White Beard 0 1,197 12-31-2018, 03:57 AM
آخرین ارسال: White Beard
  ترس در مغز استخوان/ برترین عناوین ترسناک که باید تجربه کنید saeed aghababaee 8 5,009 04-12-2017, 03:32 AM
آخرین ارسال: Hitler.16
  روزی روزگاری : دبی، بیابانی خونین | نقد و بررسی عنوان Spec Ops: The line Maziyar Hemmati 2 2,418 11-24-2016, 07:33 PM
آخرین ارسال: Y PS
  آفریقای وحشی با چاشنی زامبی:نقد وبررسی عنوان Resident Evil5 S.T.A.R.S 9 4,476 10-21-2016, 08:05 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  نغمه خون و مرگ | پیشنمایش عنوان Battlefield 1 Maziyar Hemmati 8 3,372 09-30-2016, 03:00 AM
آخرین ارسال: Maziyar Hemmati

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان