امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
در یک صبح شنبه زیبا با تهدید بمباران هسته ای| تحلیل نمایش بازی Fallout 4 در E3 2015
#1
نقل‌قول: به ما نگاه کنید... چه چیزی می‌بینید؟ به خودتان نگاه کنید، به بازی‌های ویدیویی نگاه کنید. خیلی‌ها در حال مشاهده آنلاین مراسم هستند و شما هم می‌توانستید این‌گونه آخر هفته راحت‌تری را داشته باشد؛ اما امشب همه ما اینجا جمع شده‌ایم چون بازی‌های ویدیویی برای ما مهم هستند و فکر می‌کنم شما هم با ما موافق هستید که با شروع نمایشگاه E3 بهترین هفته سال، برای محبوب‌ترین سرگرمی دنیا را قرار است، تجربه کنیم. بازی‌های ویدیویی به‌عنوان یک سرگرمی بخش مهمی از زندگی همه ما را تشکیل می‌دهند و مثل یک جادو تجربه‌ای را به ما می‌چشانند که هیچ سرگرمی دیگر در حال حاضر چنین تأثیری روی ما ندارد. بازی‌ها می‌توانند شمارا به دنیای جدید ببرند، همین‌طور شگفتی واقعی را برایتان به وجود آورند و خارق‌العاده‌ترین لحظه‌ای که می‌توانید تجربه کنید آن زمانی است که شما یک بازی را به پایان می‌رسانید و بازی‌های کمی هستند که به‌خوبی Fallout این حس را به شما منتقل کنند.
 سخنان ابتدایی Todd Howard خبر از یک نمایش شگفت‌انگیز از بازی Fallout را تا لحظاتی دیگر می‌داد، نمایشی که بدون شک طرفداران این بازی تا سال‌ها از یاد نخواهند برد. بالاخره بعد از کش‌وقوس‌های فراوان عنوان Fallout 4 در کنفرانس شرکت Bethesda در E3 به‌طور کامل معرفی و چند تریلر از آن به نمایش گذاشته شد. بدون شک یکی از بهترین نمایش‌های این نمایشگاه مختص این بازی بود که نه‌تنها همه را شگفت‌زده کرد، بلکه باعث شد بازی طرفداران بیشتری نیز پیدا کند. بگذارید در یک‌بند کوتاه بازی را برای شما شرح دهم:
اگر به دنبال یک بازی که فقط گرافیک فوق‌العاده و گیم پلی نفس‌گیر دارد، هستید پس بهتر به دنبال این عنوان نروید چراکه با همان Fallout همیشگی روبرو خواهید شد ولی این بار بهترین، بزرگ‌ترین و زیباترین عنوان این سری را تجربه خواهید کرد. امسال سازندگان عنوانی به شما تحویل خواهند داد که یک بازی طرفدار محور است و به زبان ساده‌تر، آن کارهایی که شما همیشه آرزوی انجامش را در این فرانچایز داشته‌اید، قرار است در Fallout 4 تجربه کنید. 



[تصویر:  dsqh_fallout4_pc_boxfront-01_1433339939.png]
نام بازی: Fallout 4
شرکت سازنده: Bethesda
ناشر: Bethesda
سبک: نقش آفرینی
تاریخ انتشار: به پایان مقاله مراجعه شود!

 هنوز 40 دقیقه از کنفرانس Bethesda در نمایشگاه E3 نگذشته بود که Pete Hines به روی صحنه حاضر شد و خبر پایان مراسم را به افراد حاضر در نمایش داد ولی از صدای همهمه و اعتراض تماشاچیان معلوم بود که آن‌ها، نه برای تماشای Doom در این کنفرانس شرکت کرده‌اند و نه Dishonored 2، طرفداران تمام نمایش را صبر کرده‌اند تا عنوانی را مشاهده کنند که چندین سال است که منتظر معرفی آن هستند و بالاخره در این کنفرانس قرار است تا نمایشی از آن را ببیند. Todd Howard با دعوت Pete Hines به روی صحنه می‌آید و شروع به صحبت می‌کند. او توضیحاتی، در مورد شروع ساخت بازی که مربوط به سال 2009 و بعد از پایان Fallout 3 می‌شود، می‌دهد و بازی Skyrim را دلیل این اختلاف‌زمانی زیاد بین 2 نسخه عنوان می‌کند. کمی بعد در سالن طرح‌های هنری از بازی پخش می‌شوند و عطش طرفداران حاضر در کنفرانس را دوچندان می‌کند. آخرین عکس یک دنیای عادی و زیبا را نشان می‌دهد، انگار هنوز جنگی رخ نداده است. Todd Howard توضیح می‌دهد که این عکس مهم‌ترین نکته موجود در داستان این نسخه است چراکه این بار ماجرای بازی از این زمان شروع خواهد شد. اولین تریلر از بازی شروع می‌شود درحالی‌که شما در حال مشاهده زن‌وشوهری هستید که مقابل آینه‌ای قرار دارند و متوجه می‌شوید این لحظه از بازی، همان زمانی است که شما می‌توانید صورت شخصیت خود را طراحی کنید. طراحی صورت شخصیت بازی زیبا و کاملاً در اختیار شما است، می‌توانید هر نوع حالت صورت، لب و یا گونه که دوست دارید در ظاهر شخصیت خود اعمال کنید. در این نسخه، امکان بازی باشخصیت مؤنث نیز وجود دارد و انتخاب با شماست که با کدام جنسیت بازی را ادامه دهید. حالا لحظه موعود فرامی‌رسد و نمایش گیم پلی بازی شروع می‌شود. از همان لحظات اولیه بازی طنز بازی خود را نشان می‌دهد و به جرات می‌توان گفت هر دیالوگ شخصیت‌های بازی کاملاً دقیق و بجا استفاده‌شده است. در ابتدا تریلر شخصیت اصلی بازی گشتی در خانه می‌زند و با متلک‌های خود به اجسام اطراف خود شمارا می‌خنداند. چند لحظه بعد زنگ خانه به صدا درمی‌آید و مأموری از طرف شرکت Vault-tech خود را معرفی می‌کند و از شما می‌پرسد که آیا حاضر هستید در این پناهگاه‌ها ثبت‌نام کنید؟ شما بعد از چند گفتگو کوتاه فرم ورود که حاوی نام شما در بازی و توانایی شما می‌شود، را پر می‌کنید. هنوز چنددقیقه‌ای از این جریان نگذشته است که خبر حمله هسته‌ای به آمریکا منتشر می‌شود و شما هنگامی‌که خود را به Vault می‌رسانید بمبی به شهر اصابت می‌کند و ...
[تصویر:  ary_2-ai7o3os.png]

اگر فکر می‌کنید که سازندگان در همین نمایش تمام داستان بازی را افشا خواهند داد سخت در اشتباه هستید و نمایش تریلر اول در همین‌جا تمام می‌شود. در این تریلر به‌خوبی یک پیش‌زمینه داستانی شکل می‌گیرد و  برای شروع ماجراجویی جدید در شهر بوستون؛ اما این بار 200 سال بعد، شمارا آماده می‌کند. یکی از نکات جالب در این تریلر دیالوگ‌ها و صدای شخصیت‌ها بود که به‌خوبی برروی آن‌ها کارشده است و این نشان می‌دهد که سازندگان 4 سال زحمت برای نشان دادن یک بازی فوق‌العاده ، برای ما را کشیده‌اند. آقای Todd Howard بعد از نمایش بازی در مورد صداگذاری شخصیت‌های این‌گونه شرح داده است:


نقل‌قول:  اگر بازی‌های قبلی را در نظر نداشته باشید، شما انتظار خواهید داشت که بازی جدید از صداپیشگی بهره‌مند باشد. اضطراب و نگرانی اصلی ما، یافتن بهترین صدای ممکن برای شخصیت‌ها است. ما در حاضر دو نفر از بهترین صداپیشگان را در اختیارداریم که صدای قهرمان زن و مرد را برعهده‌گرفته‌اند. با توجه به زمانی که در اختیار داشتند و اینکه ما نمی‌خواستیم نویسندگی داستان عقب بیفتد، کار آن‌ها خارق‌العاده بوده. آن‌ها دو سال است که مشغول ضبط هستند و تاکنون ۱۳,۰۰۰ دیالوگ نیز ضبط‌شده. این کار خیلی خوب از آب درآمده است و چنین چیزی باعث خواهد شد تا داستان و احساسات را به‌گونه‌ای بیان کنیم که قبلاً ممکن نبوده.

تریلر بعدی شروع می‌شود و شما به‌عنوان آخرین بازمانده Vault 111 بازی را آغاز می‌کنید. بگذارید خیالتان را راحت کنم شاید با بالاترین گرافیک این نسل روبرو نباشید؛ اما باید اقرار کنم با توجه به صحبت سازندگان و وسعت بازی واقعاً گرافیک بازی عالی و بدون عیب به نظر می‌رسد و به‌زودی شاهد یکی از زیباترین آخر الزمان‌های بازی‌های کامپیوتری خواهیم بود. کیفیت نورپردازی و انیمیشن‌های شخصیت اصلی بازی نیز زیبا و [font=Times New Roman]روان به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد که سازندگان وظیفه خود را به‌خوبی انجام داده‌اند. چند ثانیه بعد Howard (همان شخصیت اصلی بازی) به شهر محل زندگی خود می‌رسد و آنجاست که با Codsworth (روبات پیشخدمت خود) روبرو می‌شود.  یکی از نکات جالب که در نمایش بازی به آن اشاره شد، دیالوگ‌ها و گفتگوهای بین شخصیت اصلی بازی و دیگران است، می‌توانید در حالت اول و یا سوم شخص با NPC ها حاضر در بازی صحبت کنید و هر وقت که از قیافه کسی خوشتان نیامد با یک تیر، خود را از شر فرد موردنظر خلاص کنید، همه‌چیز به انتخاب‌های شما بستگی دارد و آزاد هستید که هر آنچه دوست دارید، انجام دهید. به نظر شما در دنیایی که توسط بمب‌های هسته‌ای نابودشده است و تقریباً موجود زنده‌ای در آن پیدا نمی‌شود داشتن یک همراه ضروری نیست؟ سازندگان به این نکته نیز توجه کرده‌اند و برای شما یک همراه وفادار، حرف‌گوش‌کن و صدالبته فناناپذیر را در بازی قرار داده‌اند و این همراه موجودی نیست جز یک سگ! شما می‌توانید در بازی به او دستور رفتن به یک نقطه یا آوردن وسیله‌ای را بدهید. چند ثانیه بعد اولین نمایش از مبارزه شخصیت اصلی در بازی با موجوداتی به نام Mole Rat پخش می‌شود که هر چند به‌صورت خلاصه است اما نمایش جالب و بی‌نقصی را شاهد هستیم مخصوصاً وقتی طرفداران این سری متوجه حضور مکانیک  Vault-Tec Assisted Targeting System یا به‌اختصار V.A.T.S در بازی باهمان مکانیسم همیشگی؛ اما با دقتی بیشتر شدند.[/font]
[تصویر:  9mz2_fallout4_e3_fatman_1434323972.png]
این توانایی در بازی به این صورت به شما کمک می‌کند که در هنگام درگیری تقریباً صحنه بازی از حرکت بازمی‌ایستد و شما می‌توانید نقاط قوت و ضعف دشمن خود را مشاهده کنید و با یک شلیک او را از پای درآورید یا صدمه جدی به او بزنید. بعد از پایان مبارزه تریلر با تصاویری از مکان‌های مختلف بازی ادامه می‌یابد. واقعاً باید دنیای بازی را یک دنیای زشت و خرابه بنامیم؛ اما خیالتان راحت باشد سازندگان به زیبایی این زشتی و خرابی را برای شما به تصویر کشیده‌اند وقتی در حال مشاهده محیط اطراف خود در این عنوان هستید از خود سؤال می‌کنید که باید به خاطر این زیبایی خوشحال شوم و یا به خاطر این خرابی وزشتی افسوس بخورم. مکانهای بازی در کنار هماهنگی و هم‌خوانی که باهم دارند کاملاً مستقل از هم و با تفاوت‌های بسیار طراحی‌شده‌اند و شما وقتی وارد منطقه‌ای از بازی شوید انگار وارد مکانی جدید با ویژگی‌های کاملاً متفاوت از منطقه قبلی شده‌اید که باعث می‌شود ماجراجویی در دنیای Fallout 4 هیچ‌وقت برای شما خسته‌کننده نشود و تمام این نکات را می‌توانید بروی تمامی پلتفرم‌ها باکیفیت 1080P و نرخ فریم 30FPS تجربه کنید. تریلر دوم هم با نمایی زیبا از غروب خورشید در این دنیا جنگ‌زده به پایان می‌رسد و صدای تشویق حاضران در جلسه نشان می‌دهد که تا اینجا، از برنامه راضی بوده‌اند. اگر تا اینجای نمایش بازی را عالی می‌دانید، بهتر است زود قضاوت نکنید چراکه هنوز نمایش اصلی شروع نشده است. Todd Howard وارد صحنه می‌شود، او توضیحاتی درباره Pipboy(وسیله‌ای کامپیوتری که برروی مچ دست چپ شخصیت اصلی این سری بسته می‌شود و می‌توانید به‌وسیله آن نقشه، سطح توانایی وسایل موجود در Inventory را مشاهده کنید.) و نسخه جدید آن در بازی که این بار باقابلیت‌های بیشتری ساخته‌شده است، می‌دهد. Pipboy با تغییرات کمی در ظاهر؛ اما با افزایش توانایی نرم‌افزاری بازگشته است در کنار این پیشرفت به یک دستگاه پخش موسیقی وسیله بازی هم مجهز شده است تا کم و کاستی دیگر نداشته باشد، ولی از تمام این نکات که بگذریم، سورپرایز مراسم وقتی شروع می شود که کارگردان بازی خبر از ساخت یک نسخه واقعی از Pipboy را برای نسخه Collection بازی می‌دهد. شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را در داخل این وسیله قرار دهید و بعد به‌وسیله برنامه‌ای که برای سیستم‌عامل‌های IOS و Andriod ساخته‌شده است و یک تجربه  Second-Screen را شاهد باشید. این برنامه به‌وسیله WiFi به کنسول‌های نسل هشتم و کامپیوتر شما وصل می‌شود. Todd Howard نظر جالبی در مورد فناوری Second-Screen دارد:
نقل‌قول: من شخصاً این حالت بازی را احمقانه می‌دانم؛ اما بگذارید خیالتان را راحت کنم هرچقدر این ایده احمقانه و مسخره باشد این بار شما با بهترین و باحالترین حالت آن روبرو هستید.

البته نکته جالب دیگری هم در بین وجود که این برنامه بدون Pipboy نیز کار می‌کند و عملاً یک برنامه مجزا برای بازی است که برروی گوشی هوشمند شما نصب می‌شود. سازندگان در ادامه برنامه از علاقه خود برای ساخت بازی برای گوشی‌های هوشمند حرف می‌زنند و رسماً یکی دیگر از سورپرایزهای نمایش یعنی بازی Fallout Shelter معرفی می‌شود که خود توضیح مفصلی دارد و از حوصله این مقاله خارج است، پس به ادامه نمایش بازی Fallout 4 می‌پردازیم. بالاخره می‌رسیم به بهترین نمایش این بازی در کنفرانس امسال جایی که کارگردان بازی در مورد ساختن اشیا و علاقه شرکت سازنده به ساخت دوباره دنیای Fallout سخن می‌گوید. تریلری در سالن شروع به نمایش می‌کند، این بار سازندگان قابلیتی در بازی قرار داده‌اند که شما می‌توانید به‌وسیله آن بالاخره دنیای که 200 سال است خرابه‌ای بیش نیست را  از نو بسازید. Todd Howard توضیح می‌دهد که برای ساخت شهری جدید در این خرابه‌ها ابتدا باید باقی‌مانده خانه‌های قبلی را بازیافت کنید تا منابع برای ساخت دوباره شهر خود به دست آورید. بازسازی شهرها در بازی یک سخت ساز معمولی نیست، می‌توانید همه‌چیز را از نو بسازید ابتدا از خانه خود شروع کنید دیوار، سقف، در و پنجره برای آن قرار دهید. بعد نوبت قرار دادن وسایل دیگر مثل صندلی، تخت خواب، مبل و حتی پادری برای خانه جدیدتان است صبر کنید، سازندگان یادشان نرفته است که شما یک همراه هم دارید پس برای او هم می‌توانید سرپناهی بسازید. هنوز هم ادامه دارد، می‌توانید مغازه برای جذب فروشندگان آیتم‌های نایاب بسازید، شروع به کشت گیاهان کنید، حتی یک چاه آب حفر کنید و در آخر نوبت ساخت ژنراتور برق است. به‌وسیله ژنراتور شما می‌توانید هر وسیله‌ای که با نیرو برق‌کار می‌کند را به حرکت درآورید به این صورت که برای راه‌اندازی وسایل به یک ژنراتور، چند کلید و البته سیم مخصوص نیاز دارید و البته وجود یک وسیله برای کنترل رفتار و اعمال این ابزار هم ضروری است که باید آن را در کنار ژنراتور نصب کنید. شما می‌توانید با اضافه کردن این وسایل کاری‌های مختلفی مثل رساندن روشنایی به مناطق مختلف شهر، دفاع از شهر به‌وسیله وسایل دفاعی مثل مسلسل‌های خودکار یا تله‌های مختلف را انجام دهید؛ اما صحبت از وسایل دفاعی شد، بهتر به این نکته هم اشاره‌کنم که شهر شما توسط غارتگران یا موجودات مختلف موردحمله قرار می‌گیرد پس باید حواستان را جمع کنید و با قرار دادن تله‌های مختلف و ساختن استحکامات از شهر خود دفاع کنید، مطمئناً اضافه شدن این بخش باعث هر چه بیشتر جذاب شدن بازی می‌شود. این نکته هم باید در نظر بگیرید که شما می‌توانید ده‌ها شهر به این شکل با ساختمان مختلف تأسیس کنید و حتی کاروان‌هایی بین این شهرها به وجود آورید. اینجاست که باید، از تشویق بی‌وقفه تماشاچیان حرف بزنم؛ اما شاید آن‌ها هم مثل من هنگام دیدن این بخش از بازی مات و مبهوت به صفحه‌نمایش سالن خیره شده‌اند و از این نمایش فوق‌العاده به حدی لذت می‌برند که دوست ندارند حرف‌های Todd Howard را قطع کنند.
خب مقاله این‌جانب در همین‌جا به پایان می‌رسد و من شمارا به خدای منان می‌سپارم! امیدوارم که از آن بهره کافی را برده باشید. بله! هنوز تمام نشده است؟ این‌همه امکانات در یک بازی کافی نیست؟ خب پس ادامه می‌دهم. نسخه سوم فرانچایز Dead Space را احتمالاً بعضی از شما تجربه کرده‌اید و با سیستم ساخت سلاح‌های آن آشنایی دارید؛ اما برای دوستانی که موفق به تجربه این عنوان نشده‌اند، در بازی Dead Space3 شما می‌توانستید با جمع‌کردن قطعات مختلف سلاح‌های موجود در بازی، سلاح شخصیت اصلی را ارتقا دهید مثلاً تفنگ پلاسمی معروف این سری را می‌توانستید به یک سلاح دیگر نیز مجهز کنید؛ مثل مسلسلی سبک یا آتش افکن و ... این سیستم در بازی Fallout 4 نیز وجود دارد اما بسیار بزرگ‌تر و خلاقانه‌تر، در بازی 50 سلاح اصلی و 700 نوع شخصی و ارتقا برای سلاح‌ها وجود دارد و بگذارید خیالتان راحت کنم وقتی شروع به ارتقا یک سلاح می‌کنید در پایان چیزی که می‌بینید با ایده شما کاملاً متفاوت خواهد بود، در تریلر به نمایش درآمده، اسلحه پایه در آخر به سلاحی تبدیل شد که هیچ شباهت با مدل پایه خود نداشته‌اند؛ برای مثال تبدیل یک کلت به مسلسل یا یک مسلسل به سلاحی دوربرد در نمایش بازی دیده شد و به جرات باید گفت شما می‌توانید در این بخش سلاح های خود را خلق کنید. زره شما هم از این تغییرات بی‌نصیب نمانده است و ده‌ها شخصی‌سازی برای آن در بازی وجود دارد که می‌توانید به‌وسیله آن‌ها، این وسیله را مجهز کنید و نکته اصلی که فراموش کرده‌ام به آن اشاره‌کنم این است که تمام این ارتقاها از مواد بازیافتی که به دست آورده‌اید استفاده می‌کند و این اهمیت کاوش در محیط و بازیافت وسایل اطراف شمارا نشان می‌دهد.
[تصویر:  v18y_fallout4_e3_lasermod_1434323981_(2).png]
این بخش از نمایش بازی هم به پایان می‌رسد و حالا می‌رسیم به بخشی از کنفرانس که باید یک تریلر فال اوتی از بازی را مشاهده کنیم. اگر نسخه‌های قبلی این سری را تجربه کرده باشید می‌دانید که طنز و دیالوگ‌های خنده‌دار در این فرانچایز یکی از نکات قوت آن به‌حساب می‌آید آخرین نمایش بازی هم همراه با طنز همیشگی این سری و البته با صحنه‌هایی از گیم پلی بازی همراه است. در این تریلر شما دشمنان بازی را مشاهده می‌کنید که از موجودات و حشرات عظیم‌الجثه گرفته تا غول‌های زشت، همه شمارا در بازی به چالش خواهند کشید. گیم پلی در این نمایش و تریلرهای قبلی بسیار سریع و اکشن تر از گذشته به نظر می‌رسد و همین‌طور دشمنان سرسخت‌تری در انتظارتان است البته زرادخانه سلاح‌های شما هم با توجه به مکانیسم جدید در بازی پربارتر شده است و می‌توانید دشمنانتان را با خرس‌های عروسکی نیز مجازات کنید. صحنه‌هایی از مبارزه با زره بازی نیز پخش می‌شود که نشان می‌دهد در کنار جت پک موجود در زره، مبارزات با آن نیز سریع از قبل و البته خطرناک‌تر هم است. وقتی‌که زره را به تن کردید باید منتظر دشمنانی بسیار خطرناک در بازی باشید. دریکی از لحظات نمایش شما به‌وسیله یک نارنجک دودزا بالگردی را احضار کردید هنوز معلوم نیست این صحنه یک مأموریت بوده است یا خیر؛ اما اگر بتوانید هرلحظه که دوست داشتید این وسیله را احضار کنید، می‌تواند برای سفر به نقاط مختلف جهان بازی بسیار مفید باشد. تریلر آخر با جمله‌ای از شخصیت بازی به پایان می‌رسد:
این خوبه که برگشتم
صدای تشویق حضار سالن را به لرزه درمی‌آوردند و متوجه می‌شوند Fallout دوست‌داشتنی‌شان برگشته است و این بار بهترین تجربه فال اوتی ممکن را برایشان به ارمغان آورد.


[تصویر:  f5yc_4-swqpsrn.png]

به امید ساخت دنیایی بهتر| سخن پایانی 
قبل شروع این بخش توجه شمارا به سخنانی پایانی مرد دوست‌داشتنی این کنفرانس یعنی Todd Howard جلب می‌کنم:
این مسلماً یک پروژه بسیار مهم برای گروه ما بوده است خیلی‌هایشان در همین‌جا حضور دارند. طرفداران ما در دنیا بهترین‌ها هستید و خیلی‌هایتان الان اینجا هستید و می‌خواهم بدانید که چقدر برایمان (ساخت بازی) مهم است و می‌دانیم که در قبال آن مسئولیت داریم که این بازی را درست و مناسب بسازیم عشق و حمایت شما باعث شده است این بهترین کار ما به شود و ما از صبر همه شما متشکریم و چون سال‌های اطلاعاتی درباره این بازی منتشر نکردیم اما طرفداران ما صبر کردند حالا هم نمی‌خواهیم شمارا بیشتر از این منتظر بگذاریم پس...




 [تصویر:  5mk4_kmplayer_2015-06-22_10-34-46-17.jpg]

این تصویر بروی صفحه‌نمایش درج می‌شود و تاریخ انتشار بازی را دهم اوت سال 2015 نشان می‌دهد که یعنی طرفداران بالاخره بعد از 6 سال به آرزوی خود خواهند رسید و این عنوان را همین امسال تجربه خواهند کرد. امسال نمایش فال اوت جز بهترین نمایش‌های نمایشگاه E3 بود و باور کنید وقتی چهره طرفداران را بعد پایان کنفرانس مشاهده می‌کردید می‌فهمیدید واقعاً همان‌طور که در ابتدا گفته‌شده بود همه شگفت‌انگیز و متحیر بودند. این بازی با گرافیک خوب، گیمپلی سریع ونفسگیر، مکانیسم جدید خود و با این پتانسیل و نمایش می‌تواند امسال، کاندید بهترین بازی‌ سال باشد. عنوانی که به گفته سازنده بعد از 400 ساعت تجربه هنوز هم مناطق جدید برای کاوش دارد. پس هر چه زودتر تقویم خود را بازکنید و تاریخ دهم اکتبر (19 آبان) را علامت بزنید.





 [تصویر:  vivl_5852_fallout_vault_boy_med_large.jpg]

خداشکر که یه مقاله دیگر تونستیم بنویسم جا داره از آقا معین گل (Mental نمی دونم چی) تشکر کنم که تو بعضی از نقل قول ها کمک کردند و همینطور اساتید گرامی اکادمی که مارو تحمل می کنند 
امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید 
یا علی
[تصویر:  238bc43956c72bf464ad6f90c9ccaa6c.jpg]

پاسخ
#2
مقاله طولانی بود، خسته نباشید
اما کیفیتش نسبت به قبلی ها خیلی کمتر بود و ضعف های زیادی داشت
یکی از اساسی ترین مشکلاتش استفاده مکرر و اشتباه از ویرگول هست و یا استفاده بیش از حد از یک کلمه (مثل بازی بالاتر از 10 بار!) در یک پاراگراف
ای کاش بیشتر در مورد نسخه های قبلی و در کل این فرنچایز صحبت می کردی
نکات در تاپیک قرار میگیره
[تصویر:  irosbr2pxrvt.jpg]
پاسخ
#3
اووووف عجب مقاله ای بود رفیق دست به قلمت خوبه
پاسخ
#4
خب با اجازه چند تا اشتباه بگیریم!

"صبر کرده‌اند تا عنوانی را مشاهده کنند که چندین سال است که منتظر معرفی آن هستند"


در واقع بازی چند هفته قبل از نمایش معرفی شده بود و کنفرانس برای نمایش ویژگی های جدید و نمایش گیمپلی بود



"[font=Times New Roman]صحنه بازی از حرکت بازمی‌ایستد و شما می‌توانید نقاط قوت و ضعف دشمن خود را مشاهده کنید و با یک شلیک او را از پای درآورید"[/font]


[font=Times New Roman]در واقع اون در صد ها نقاط قوت و ضعف نیستن و فقط احتمال برخورد گلوله با قسمت مشخص شده از بدن دشمن هست
[/font]



[font=Times New Roman]ممنون تحلیل خوبی بود ی بار دیگه می خونم ببینم اشتباهی بود بگم (:[/font]
پاسخ
#5
(06-22-2015, 03:47 PM)Rocksteady نوشته است: خب با اجازه چند تا اشتباه بگیریم!

"صبر کرده‌اند تا عنوانی را مشاهده کنند که چندین سال است که منتظر معرفی آن هستند"


در واقع بازی چند هفته قبل از نمایش معرفی شده بود و کنفرانس برای نمایش ویژگی های جدید و نمایش گیمپلی بود



"[font=Times New Roman]صحنه بازی از حرکت بازمی‌ایستد و شما می‌توانید نقاط قوت و ضعف دشمن خود را مشاهده کنید و با یک شلیک او را از پای درآورید"[/font]


[font=Times New Roman]در واقع اون در صد ها نقاط قوت و ضعف نیستن و فقط احتمال برخورد گلوله با قسمت مشخص شده از بدن دشمن هست
[/font]



[font=Times New Roman]ممنون تحلیل خوبی بود ی بار دیگه می خونم ببینم اشتباهی بود بگم (:[/font]
:| خب برادر من شما کجا بودی تا الان من ندیده بودمت یه فن درست حسابی فال اوت نبود، خود منم اطلاعاتم فقط در حد کسایی که بازی تجربه به دست آوردن اونا اینجوری به من توضیح دادن ممنون. مشکلی نیست غلط دیگری دیدی بگو ممنون می شم 


نقل‌قول: اووووف عجب مقاله ای بود رفیق دست به قلمت خوبه
به قول مدیران از دکمه تشکر استفاده کنید :)  همون می زدی ما راضی بودیم دست درد نکنه همین که نوشتی لطفتت می رسونه اما قوانین، قوانین هست
[تصویر:  238bc43956c72bf464ad6f90c9ccaa6c.jpg]

پاسخ
#6
مقالۀ بسیار عالی بود، و غلط املایی توش نبود، که همین باعث میشه آدم بیشتر از مقاله خوشش بیاد.
ممنون
پاسخ
#7
مقاله به نظر جالب میاد . خوندنش برا بعد افطار D:
متاسفانه هیچ نسخه از این بازیو بازی نکردم اما دوس دارم تجربه کنم هزچند تو تریلری که من دیدم نسخه چهارش گرافیکی در حد ps3 داشت و اصلا نسل هشتی نبود .
[تصویر:  qfal6dw58t6yf733ll8a.jpg]
پاسخ
#8
به شخصه اصلا گرافیک بازی برام مهم نیست!

دوست دارم ببینم دستان این نسخه به کجا میره
پاسخ
#9
(06-22-2015, 04:46 PM)Amir Hiden نوشته است: مقاله به نظر جالب میاد . خوندنش برا بعد افطار D:
متاسفانه هیچ نسخه از این بازیو بازی نکردم اما دوس دارم تجربه کنم هزچند تو تریلری که من دیدم نسخه چهارش گرافیکی در حد ps3 داشت و اصلا نسل هشتی نبود .

گرافیکش اونقدم دیگه پایین نیست!!!! تقریبا میشه با ارفاق نسل 8 حسابش کرد!!!!
بعد با این وسعت همینم عالیه!!!!!
پاسخ
#10
گرافیک اساسی ترین عنصر در عناصر بازی ها به شمار می آد ولی اگر یک بازی خلاقیت و گیم پلی فوق العاده جذابی داشته باشه می شه از گرافیک چشم پوشی کرد ولی گرافیک بازی آنقدرها هم که می گویید بد نیست! مثلا اگر به عناوینی مانند Mafia 1 مراجعه کنید می توانید مهر تایید بر روی حرف من بزنید! داستان فوق العاده و گرافیک ضعیف(با توجه به نوستالژیک بودن بازی)

Fallout شاید بتونه GOTY سال رو بگیره و مطمئن باشید که متا بازی بالاتر از 88 خواهد بود!

بتسدا امسال ترکوند به نظر من در حالی که انتظارات فراوانی از دیگر شرکت ها داشتیم ولی این کمپانی واقعا فوق العاده بود..

Doom پتانسیل این رو داره که درجه ی سنی بزرگ سالان رو بعد از Manhunt و Harted بگیره!

واقعـا به بتسدا امیدوارم!
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  بررسی بازی The Quarry : فیلم خوب، بازی معمولی علی امینی 0 914 06-14-2022, 03:46 PM
آخرین ارسال: علی امینی
  زمین بازی خدایان،نقد بازی INJUSTICE GODS AMONG US Funny Man 29 13,571 11-28-2020, 06:39 AM
آخرین ارسال: saeid15
  دنیای خمیری (نقدی کوتاه از بازی بیاد ماندنی neverhood)+دانلود بازی ALAN PAYNE 14 9,083 04-11-2020, 02:31 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  آب در کوزه و ما... | تحلیل داستان بازی Spec Ops The Line mohireza 0 2,474 08-05-2017, 05:00 PM
آخرین ارسال: mohireza
  مدیریت بازی مدیریت زندگی است .نقد بازی قهرمانان دیوار قرون وسطی mghnlolo 0 1,710 06-22-2017, 04:49 PM
آخرین ارسال: mghnlolo

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان