امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقاله | ناامیدکننده ترین عناوین عرضه شده برای PC در سال 2014 از دیدگاه Dsogaming
#1
[تصویر:  Worst-Optimized-2014-672x372.jpg]



بی شک سال 2014 میلادی سال بسیار جذابی برای بازی های رایانه ای بود و عناوین بزرگ و همچنین عناوینی که برای آن ها هایپ های بسیاری صورت گرفته بود، طبق قانون هایپ ها نتوانستند توقعات را برآورده کرده و شکست سنگینی خوردند که میتوان برای مثال به عناوینی چون Watch Dogs و Assassin's Creed Unity اشاره کرد که قرار بود بهترین های 2014 و تاریخ ساز شوند اما هایپ های شرکت فرانسوی Ubisoft آخر کار خود را کرد و بزرگترین ضربه را به این بازی ها زد! البته امسال عناوینی چون The Vashining Ethan Carter که از آن ها توقع بالایی نمیرفت توانستند بسیار عالی خود را نشان دهند و گیمران بسیاری را خوشحال سازند. البته در سال 2014 نسخه جدید سری بازی های Wolfnstaine با نام Wolfnstaine The New Order و نسخه سوم از بازی های Dragon Age با نام Dragon Age Inquisition عرضه گشتند که عنوان Dragon Age Inquisition توانست عنوان برترین بازی سال را کسب کند. 

امسال ما تصمیم گرفتیم که محدوده خود را بشکنیم و مقاله ای را با نام " نا امید کننده ترین عناوین سال 2014 بر روی PC " را منتشر کنیم . اما ما چه عناوینی را برای این مقاله انتخاب میکنیم؟
بیایید برایتان روشن کنیم بازی ای از نظر ما ناامید کننده است که با مقیاس بسیار زیادی از یک Cpu و Gpu چند هسته ای بر روی PC ، هنوز هم به نسخه خود بر روی کنسول ها نزدیک نمی شوند و با آپدیت ها و بسته های مختلف تازه میتوانند به یک عنوان کامل و بی نقص تبدیل شوند!

بیایید نگاهی به برترین بازی های نا امید کننده سال 2014 که برای پلتفرم PC منتشر بیاندازیم. قطعا عناوین DarkSouls II ، Dead Rising 3 ، Assassin's Creed Unity ، The Amazing Spiderman 2 و Watch Dogs برترین عناوین ناامید کننده سال 2014 میلادی بر روی پلتفرم PC میباشند که در این مقاله قرار است به اینکه چرا عناوین ناامیدکننده هستند به پردازیم!


The Amazing Spiderman 2




قطعا ما این انتظار را نداریم که عنوان The Amazing Spiderman 2 یک پورت فوق العاده و بی نقص بر روی PC باشد. اما این بازی دارای نقص ها و مشکلات زیادی بود که حتی یک آپدیت هم برای بهبود عملکرد بازی عرضه نشد! عنوان  The Amazing Spiderman 2 یک پورت داغون و خراب برای پلتفرم PC بود زیرا که "مرد عنکبوتی" لیاقت بهتر از این را دارد!


" در طی چندین سکانس فریم ریت بازی بین 35 تا 50 نوسان داشت درحالی که بر روی پست بام یک خانه ای ایستده هستید! ما هنوز نمیدانیم دلیل این نواسانات متداول برای چیست اما این را میدانیم که ما این عنون را بر روی کنسول Xbox One نیز امتحان کردیم و پی بردیم که عنوان  The Amazing Spiderman 2 بر روی پلتفرم Xbox One هم از همین مشکل نوسان فریم ریت حتی در شرایط بی حرکت رنج میبرد. پس ما به این پی بردیم که مشکل از کارت گرافیک های Nvidia نمیباشد و این بازی بر روی کارت گرافیک های Amd نیز از همین مشکل رنج میبرد!"



Dead Rising 3



وقتی ما از اینکه قرار است عنوان Dead Rising 3 برای پلتفرم PC نیز عرضع شود، همانند بچه ای خردسال وحشت زده شده بودیم! زیرا که عنوان Dead Rising 3 مشکلات و عملکرد نامناسبی بر روی کنسول نسل هشتمی Xbox One رنج میبرد و ما امیدوار بودیم که کمپانی Capcom با وقت و زمانی که دارد، بتواند یک پورت بدون نقص را بر روی پلتفرم Pc از بازی Dead Rising 3 ارائه دهد که متاسفانه Capcom توپ Dead Rising 3 را در سبد مشکلات انداخت! عنوان Dead Rising 3 از هیچ نظر در سیستم هایی که دارای Cpu بالای سه هسته ای میباشند تفاوتی ندارد.شویم، ما بازی را بر روی یک سیستم High-End ( با بالاترین مشخصات ممکن ) امتحان کردیم و از بازی عکس هایی راگرفتیم و تفاوت چندانی را با یک Cpu core i3 ندارند!. و همچنین این بازی هنوز آپدیتی کارساز برای رفع مشکلات دریافت نکرده است! با توجه به این موضوع که تمامی بازی های Capcom یک پورت عالی بر روی PC داشته اند، این یکی ما را بسیار شگفت زده کرد!




" عنوانی درهم برهم! Dead Rising 3 یک پورت داغون بود! ما به طریقی امیدوار بودیم که کارت گرافیک های Nvidia یک کارایی خوب از این بازی را ارائه خواهد داد . به هر حال ما انتظار یک عنوان بی نقص را از Capcom نداشتیم . Dead Rising 3 نیاز به یک سیستم High-end برای اجرای بازی با فریم بالای 50 را دارد و با توجه به عکس هایی که گرفته ایم، عکس ها این سیستم مورد نیاز را توجیه نمی کنند! باید اضافه کرد که این بی ثباتی مسائل ( به این معنی که نسخه قبلی کارت گرافیک های Nvidia برای اجرای بازی پایدارتر هستند ) و شما یک محصولی را خریداری کردیده اید که قبلا به طور کامل آماده بوده است!"





DarkSouls II



FromSoftWare دوباره انجامش داد! عنوان DarkSouls II قطعا بدترین پورت PC در سال 2014 نمیباشد ولی به مطمئنا یکی از آنها میباشد! در بازی DarkSouls II دکمه های صفحه کلید و موس به طور دقیقی هماهنگ نشده اند و باید مدت زمان زیادی را برای تجزیه و تحلیل اینکه کدام دکمه را بزنید صرف کنید! به علاوه سیستم تنظیم نور بازی به شدت کاهش داده شده است و نور بازی حالتی مصنوعی دارد! آیا ذکر کردیم که چقدر سیستم شتاب موس داغونه!؟ DarkSouls II شاید یک بازی بسیار بزرگ باشد و ما همچنین از سیستم PC تشکر میکنیم که بازی بهتر از کنسول ها اجرا کرد! اما همچنان پورت بازی DarkSouls II بر روی PC ، یک پورت داغون میباشد!




" بازی یک مقدار مناسب از گرافیک را دارا میباشد و از داغون کردن این عنوان جلوگیری میکند، اما مشکل اصلی پورت PC بازی، کنترل کردن و چرخاندن صفحه با موس میباشد. به علاوه استفاده از گیمپد Xbox360 برای بازی کردن در PC امکان پذیر نمیباشد و نمیتوان با آن بازی کرد و در هر صورت مجبور به بازی کردن با موس و کیبورد میباشید! کاربرد حرکت " بگیر-بدو" ( که در بازی با دکمه Space انجام میگرفت و در بازی های دیگر با دکمه Shift صورت میگیره ) میتونه خیلی لذت بخش باشه وقتی که بتونید بطور دقیق و مناسب از آن استفاده کنید. عنوان DarkSouls II آن چیزی نبود که ما امید به آن داشتیم، پس ما میتونیم عنوان " داغون ترین تنظیمات بر روی PC در سال 2014" را به عنوان DarkSouls II و کمپانی FromSoftware بدهیم!"




WatchDogs


عنوان WatchDogs عنوانی بود که شما آخرین اخبار آن را در سال گذشته تا زمان عرضه آن دنبال میکردید. WatchDogs عنوانی است که میتواند لقب " جمع و جور" به معنای کامل کلمه را بگیرد! ( البته در کنار DarkSouls II ). وقتی که Ubisoft گیمپلی ای را به عنوان پیمپلی اصلی بازی فاش میکرد، قطعا تماشایی بود، اما حال محصول نهایی اینجاست و کمتر تشابهی به گیمپلی های نمایش داده شده دارد! و این فقط تمام ماجرا نیست، Ubisoft همچنین فریم ریت بازی رو قفل کرد و علاوه بر آن WatchDogs از لگ هایی در هنگام بازی رنج میبرد که ما هرگز نمیتوانیم آن ها رو به طور کامل برطرف کنیم!




" باز هم خرابی ای دیگر از یوبیسافت! ( اشاره به WatchDogs ) این بازی از عملکرد ضعیفی بر روی PC بهره میبرد و حتی WatchDogs بر روی فریم ریت 60 بر روی سیستم های High-End اجرا نمیشود و WatchDogs از اجرا شدن با نهایت تنظیمات بر روی Cpu های بالاتر از Core i5 را ندارد! این به معنی است که بیشتر از شما حداکثر Cpu لازم برای اجرای بازی را دارید ( از جمله خودم!) و سیستم بازی بر روی Cpu core i5 محدود شده است! حتی Cpu Core i7 4930k و Gpu ما نیز محدود شده بود که تا حالا هیچوقت از اجرای بازی ای نگران نبوده ایم!"



Assassin's Creed Unity



خب. ما کاملا مطمئن هتیم که همه شما از مشکلات این بازی و آگاه هستید و حقیقتی را که باید که گفت این است که قطعا بدترین پورت PC سال 2014 به عنوان Assassin's Creed unity میرسد! Assassin's Creed Unity به نظر فوق العاده می آید و در آن هیچ شکی وجود ندارد. به هر حال بازی پس از یک ماه و نیم پس از عرضه، هنوز شکسته بسته میباشد و به طور کامل برطرف نکرده است و از وقت انتشار تا به حل، Ubisoft پچ و آپدیت های بسیاری را برای رفع اشکالات بازی بر روی PC عرضه کرده است که آخرین آپدیتی که عرضه شد، امکاناتی را بر روی نسخه PC به ارمغان آورد. بیشترین موردی که بازی Assassin's Creed Unity از آن رنج میبرد، لود ( Load ) های طولانی و حوصله سر بر بازی میباشد که تمامی ما شاهد آن بوده ایم، که به لطف آخرین آپدیت این مشکل برطرف شده است اما همچنان لگ هایی که درون بازی وجود دارد، قطعا عزاب آور میباشد!




" Assassin's Creed Unity یکی از برترین بازی هایی است که امسال عرضه شد اما در همین حال، یکی از آسیب دیده ترین بازی ها نیز به شمار میرود! چیزی که بیشتر PC Gamers ( کسانی که با کامپیوتر های شخصی گیمر هستند ) سوال میپرسند چرا بازی، سخت افزار آن ها را قبول نمیکند و برای آن ها محدودیتهایی را قرار میدهد حتی در حالت Very Ultra ! این دقیقا یکی از مشکلاتی است که بازی Assassin's Creed Unity از آن رنج میبرد . علاوه بر آن، عنوان Assassin's Creed Unity دارای بهترین جلوه های بصری در کنسول ها میباشد و حتی بازی هایی مثل Crysis 3 و Ryse son of Rome نیز توان رقابت با آن را ندارند! اگر مدیرعامل ubisoft تمامی باگ ها و مشکلات بازی را برطرف میکرد، ما میتوانستیم عنوان Assassin's Creed Unity یک شاهکار بدانیم! ولی در وضعیت فعلی، بازی Assassin's Creed Unity یک بازی پر از باگ و اشکالات برطرف نشده میباشد."






مترجم و ویراستار : "محمد علی سلیمی مقدم"




ترجمه شده از وبسایت خبری و تحلیلی  dsogaming
پاسخ
#2
اصن با دارک سلوز موافق نیستم. فقط دکمه های کیبرد وگرنه جز کم مشکل ترین بازی ها بود. تمام این بازی ها باگ داشتن زیاد ولی دارک سلوز نه افت فریمی داشت و نه باگ مضحک. یعنی فقط بخاطر هدایت موس که فک کنم این سایت با نسخه ی قبلی اشتباه گرفته. نور پردازی هم جز نا امید کنندها حساب میشه؟ این بازی ناامید کننده بود؟ متای این شاهکار چقدر زیاد شد. چه محیط های قشنگ داشت. گیم پلی اعتیاد آور. نقشه ی با جزئیات که هنوز بازم گیمرا دارن جاهای جدید کشف میکنن. نور پردازی مصنوعی؟ اینجوری باشه که واچ داگر نور آفتابش جوری بود که انگار  دارن با سطل رنگ میریزند تو صفحه. انصافا گرافیک این بازی خیلی هم خوب بود. با اینکه تکسچر های با کیفیتی نداشت ولی محیطش هیچ جای حرفی رو نذاشته.
بازی که نامزد بهترین بازی سال شده، جز نا امید کننده محسوب میشه.
من که از این سایت رو درک نکردم.  کسی تونست توضیح منطقی پیدا کنه به من بگه...
پاسخ
#3
با سلام



مقاله ی خیلی خوبی بود و تمام بازی هایی که توی این لیست هست رو کاملا قبول دارم.

[font=MITahoma]The Amazing Spiderman 2 رو روی هر حالت گرافیکی قرار میدادی بازم بازی لگ میزد.[/font]



[font=MITahoma]Dead Rising 3 هم که چه محیط شلوغ بود و چه خلوت بازم افت فریم داشت.
[/font]

[font=MITahoma] DarkSouls II هم مثل نسخه ی قبلی سازنده های بازی هیچ زحمتی برای اینکه دکمه های بازی رو درست کنند به خودشون ندادند.
[/font]

[font=MITahoma]WatchDogs کلا افت فریم بود روی هر حالتی.
[/font]

[font=MITahoma]Assassin's Creed unity بهتر هست در موردش حرف نزنیم.
[/font]

[font=MITahoma]و یه نکته ی دیگه اینکه یکسری غلط املایی داشت توی متن که اگه اونا رفع بشه خیلی خوب میشه مثل این (هتیم)[/font]

[font=MITahoma]با سپاسی بی پایان مقالهی واقعا خوبی بود.[/font]

[font=MITahoma]با تشکر Confused74:[/font]
[تصویر:  bazb_thevideogamegallery_29143_1200x1697.jpg]
پاسخ
#4
(01-05-2015, 12:12 AM)POORIA.ENZOO نوشته است: اصن با دارک سلوز موافق نیستم. فقط دکمه های کیبرد وگرنه جز کم مشکل ترین بازی ها بود. تمام این بازی ها باگ داشتن زیاد ولی دارک سلوز نه افت فریمی داشت و نه باگ مضحک. یعنی فقط بخاطر هدایت موس که فک کنم این سایت با نسخه ی قبلی اشتباه گرفته. نور پردازی هم جز نا امید کنندها حساب میشه؟ این بازی ناامید کننده بود؟ متای این شاهکار چقدر زیاد شد. چه محیط های قشنگ داشت. گیم پلی اعتیاد آور. نقشه ی با جزئیات که هنوز بازم گیمرا دارن جاهای جدید کشف میکنن. نور پردازی مصنوعی؟ اینجوری باشه که واچ داگر نور آفتابش جوری بود که انگار  دارن با سطل رنگ میریزند تو صفحه. انصافا گرافیک این بازی خیلی هم خوب بود. با اینکه تکسچر های با کیفیتی نداشت ولی محیطش هیچ جای حرفی رو نذاشته.
بازی که نامزد بهترین بازی سال شده، جز نا امید کننده محسوب میشه.
من که از این سایت رو درک نکردم.  کسی تونست توضیح منطقی پیدا کنه به من بگه...

خب من هم کاملا با نظر شما موافق هستم ولی وقتی سازنده ای میاد و بازی میسازه شاهکار و سه تا DLC براش میده بیرون که هر کدوم از اون یکی قشنگ تر و اینقدر به جزئیات محیط میپردازه یک کمی وقت نمیزاره که دکمه های نسخه ی PC رو درست پورت کنه خب اگه اینجوریه بگو برو با xboxبازی کن این چه منتی هست که میزاری.به نظر من کسی که میخواد بازی بسازه و به تمام جزئیات دقت میکنه نباید اینکار رو انجام بده این یعنی بی احترامی به بازیباز های کامپیوتر های شخصی من خودم دقیقا به این دلیل بازی رو هنوز بازی نکردم و دلم هم خیلی میخواد این بازی رو بازی کنم ولی هر موقع یاد دکمه های بازی و اینکه باید یکساعت فقط دنبال دکمه های بازی بگردم بیخیال بازی میشم.
دقیقا مثل بازی AC Unity بازی شاهکاریست بی پایان محیطی کاملا باز و پر جزئیات طراحی محیط عالی داستان عالی ولی فقط به خاطر چیز کوچیکی به نام باگ کل بازی به نابودی کشیده شد به همین راحتی به هین خوشمزگی پودر باگ AC.
حالا شما و یا بقیه ی دوستان بگید این حرف درسته یا نه؟
[تصویر:  bazb_thevideogamegallery_29143_1200x1697.jpg]
پاسخ
#5
(01-05-2015, 12:31 AM)مجید نصر نوشته است:
(01-05-2015, 12:12 AM)POORIA.ENZOO نوشته است: اصن با دارک سلوز موافق نیستم. فقط دکمه های کیبرد وگرنه جز کم مشکل ترین بازی ها بود. تمام این بازی ها باگ داشتن زیاد ولی دارک سلوز نه افت فریمی داشت و نه باگ مضحک. یعنی فقط بخاطر هدایت موس که فک کنم این سایت با نسخه ی قبلی اشتباه گرفته. نور پردازی هم جز نا امید کنندها حساب میشه؟ این بازی ناامید کننده بود؟ متای این شاهکار چقدر زیاد شد. چه محیط های قشنگ داشت. گیم پلی اعتیاد آور. نقشه ی با جزئیات که هنوز بازم گیمرا دارن جاهای جدید کشف میکنن. نور پردازی مصنوعی؟ اینجوری باشه که واچ داگر نور آفتابش جوری بود که انگار  دارن با سطل رنگ میریزند تو صفحه. انصافا گرافیک این بازی خیلی هم خوب بود. با اینکه تکسچر های با کیفیتی نداشت ولی محیطش هیچ جای حرفی رو نذاشته.
بازی که نامزد بهترین بازی سال شده، جز نا امید کننده محسوب میشه.
من که از این سایت رو درک نکردم.  کسی تونست توضیح منطقی پیدا کنه به من بگه...

خب من هم کاملا با نظر شما موافق هستم ولی وقتی سازنده ای میاد و بازی میسازه شاهکار و سه تا DLC براش میده بیرون که هر کدوم از اون یکی قشنگ تر و اینقدر به جزئیات محیط میپردازه یک کمی وقت نمیزاره که دکمه های نسخه ی PC رو درست پورت کنه خب اگه اینجوریه بگو برو با xboxبازی کن این چه منتی هست که میزاری.به نظر من کسی که میخواد بازی بسازه و به تمام جزئیات دقت میکنه نباید اینکار رو انجام بده این یعنی بی احترامی به بازیباز های کامپیوتر های شخصی من خودم دقیقا به این دلیل بازی رو هنوز بازی نکردم و دلم هم خیلی میخواد این بازی رو بازی کنم ولی هر موقع یاد دکمه های بازی و اینکه باید یکساعت فقط دنبال دکمه های بازی بگردم بیخیال بازی میشم.
دقیقا مثل بازی AC Unity بازی شاهکاریست بی پایان محیطی کاملا باز و پر جزئیات طراحی محیط عالی داستان عالی ولی فقط به خاطر چیز کوچیکی به نام باگ کل بازی به نابودی کشیده شد به همین راحتی به هین خوشمزگی پودر باگ AC.
حالا شما و یا بقیه ی دوستان بگید این حرف درسته یا نه؟

خب مجید جان اولا من که خودم به شخصه این بازی رو کرکی بازی کردم حق ندارم ازش نقد کنم. بعد همین که یکی از کم باگ ترین بازی های امسال رو منتشر کرد خودش جای تقدیر داره. بی احترامی یعنی این که بازی رو با باگ بده بیرون. این کمپانی به هیچ وجه به پی سی بازا بی احترامی نکرد. چون اگه اینجوری میکرد بازی رو اصلا بهینه نمیکرد و با کلی افت فریم بیرون میداد. بجای این اگه فارکرای 4 بود واقعا عادلانه تر بود. مجید جان بازم میگم اگه میخواست بی احترامی کنه بازی رو اصلا بهینه نمیکرد و سیستم مورد نیازش هم بالاتر میبرد. ور ضمن لازمه بگم که این مشکل هدایا و کنترل فرد از همون سری اول بوده و حتی توی کنسول ها هم بعضی موارد دیده شده.
پاسخ
#6
(01-05-2015, 12:41 AM)POORIA.ENZOO نوشته است:
(01-05-2015, 12:31 AM)مجید نصر نوشته است:
(01-05-2015, 12:12 AM)POORIA.ENZOO نوشته است: اصن با دارک سلوز موافق نیستم. فقط دکمه های کیبرد وگرنه جز کم مشکل ترین بازی ها بود. تمام این بازی ها باگ داشتن زیاد ولی دارک سلوز نه افت فریمی داشت و نه باگ مضحک. یعنی فقط بخاطر هدایت موس که فک کنم این سایت با نسخه ی قبلی اشتباه گرفته. نور پردازی هم جز نا امید کنندها حساب میشه؟ این بازی ناامید کننده بود؟ متای این شاهکار چقدر زیاد شد. چه محیط های قشنگ داشت. گیم پلی اعتیاد آور. نقشه ی با جزئیات که هنوز بازم گیمرا دارن جاهای جدید کشف میکنن. نور پردازی مصنوعی؟ اینجوری باشه که واچ داگر نور آفتابش جوری بود که انگار  دارن با سطل رنگ میریزند تو صفحه. انصافا گرافیک این بازی خیلی هم خوب بود. با اینکه تکسچر های با کیفیتی نداشت ولی محیطش هیچ جای حرفی رو نذاشته.
بازی که نامزد بهترین بازی سال شده، جز نا امید کننده محسوب میشه.
من که از این سایت رو درک نکردم.  کسی تونست توضیح منطقی پیدا کنه به من بگه...

خب من هم کاملا با نظر شما موافق هستم ولی وقتی سازنده ای میاد و بازی میسازه شاهکار و سه تا DLC براش میده بیرون که هر کدوم از اون یکی قشنگ تر و اینقدر به جزئیات محیط میپردازه یک کمی وقت نمیزاره که دکمه های نسخه ی PC رو درست پورت کنه خب اگه اینجوریه بگو برو با xboxبازی کن این چه منتی هست که میزاری.به نظر من کسی که میخواد بازی بسازه و به تمام جزئیات دقت میکنه نباید اینکار رو انجام بده این یعنی بی احترامی به بازیباز های کامپیوتر های شخصی من خودم دقیقا به این دلیل بازی رو هنوز بازی نکردم و دلم هم خیلی میخواد این بازی رو بازی کنم ولی هر موقع یاد دکمه های بازی و اینکه باید یکساعت فقط دنبال دکمه های بازی بگردم بیخیال بازی میشم.
دقیقا مثل بازی AC Unity بازی شاهکاریست بی پایان محیطی کاملا باز و پر جزئیات طراحی محیط عالی داستان عالی ولی فقط به خاطر چیز کوچیکی به نام باگ کل بازی به نابودی کشیده شد به همین راحتی به هین خوشمزگی پودر باگ AC.
حالا شما و یا بقیه ی دوستان بگید این حرف درسته یا نه؟

خب مجید جان اولا من که خودم به شخصه این بازی رو کرکی بازی کردم حق ندارم ازش نقد کنم. بعد همین که یکی از کم باگ ترین بازی های امسال رو منتشر کرد خودش جای تقدیر داره. بی احترامی یعنی این که بازی رو با باگ بده بیرون. این کمپانی به هیچ وجه به پی سی بازا بی احترامی نکرد. چون اگه اینجوری میکرد بازی رو اصلا بهینه نمیکرد و با کلی افت فریم بیرون میداد. بجای این اگه فارکرای 4 بود واقعا عادلانه تر بود. مجید جان بازم میگم اگه میخواست بی احترامی کنه بازی رو اصلا بهینه نمیکرد و سیستم مورد نیازش هم بالاتر میبرد. ور ضمن لازمه بگم که این مشکل هدایا و کنترل فرد از همون سری اول بوده و حتی توی کنسول ها هم بعضی موارد دیده شده.
پوریا جان حرفت کاملا منطقی هست و حرف منطقی هم جواب نداره و این بازی واقعا یکی از کم باگ ترین بازی هایی بود که اومد و هر سری هم براش یکسری آپدیت میومد.
ولی حرف  من سر این هست که من همون مشکل کنترل که توی کنسول ها هست هم قبول دارم ولی فقط شکل دکمه های بازی رو درست میکرد همین یعنی واقعا این سخته هدایت بازی اگر هم عالی باشه ولی شکل دکمه ها گیج کننده هست درسته شما گیمر حرفه ای هستی و با هه چیز بازی میسازی و بازی رو تموم میکنی ولی خب ما هم دل داریم دلمون میخواد این بازی رو بازی کنیم یکم هم به فکر من نوب باش خب نمیگی آخه من دکمه هارو قاطی میکنم.
و در کلام آخر اینکه دیگه این بازی با هر بدی و خوبیش منتشر شده و همه اونو بای کردند(به غیر از خودم) و نهایت لذت رو برده اند و هر کسی سلیقه ای داره و باید به سلیقه ی هر شخص احترام کامل رو گذاشت.
[تصویر:  bazb_thevideogamegallery_29143_1200x1697.jpg]
پاسخ
#7
(01-05-2015, 01:35 AM)مجید نصر نوشته است:
(01-05-2015, 12:41 AM)POORIA.ENZOO نوشته است:
(01-05-2015, 12:31 AM)مجید نصر نوشته است:
(01-05-2015, 12:12 AM)POORIA.ENZOO نوشته است: اصن با دارک سلوز موافق نیستم. فقط دکمه های کیبرد وگرنه جز کم مشکل ترین بازی ها بود. تمام این بازی ها باگ داشتن زیاد ولی دارک سلوز نه افت فریمی داشت و نه باگ مضحک. یعنی فقط بخاطر هدایت موس که فک کنم این سایت با نسخه ی قبلی اشتباه گرفته. نور پردازی هم جز نا امید کنندها حساب میشه؟ این بازی ناامید کننده بود؟ متای این شاهکار چقدر زیاد شد. چه محیط های قشنگ داشت. گیم پلی اعتیاد آور. نقشه ی با جزئیات که هنوز بازم گیمرا دارن جاهای جدید کشف میکنن. نور پردازی مصنوعی؟ اینجوری باشه که واچ داگر نور آفتابش جوری بود که انگار  دارن با سطل رنگ میریزند تو صفحه. انصافا گرافیک این بازی خیلی هم خوب بود. با اینکه تکسچر های با کیفیتی نداشت ولی محیطش هیچ جای حرفی رو نذاشته.
بازی که نامزد بهترین بازی سال شده، جز نا امید کننده محسوب میشه.
من که از این سایت رو درک نکردم.  کسی تونست توضیح منطقی پیدا کنه به من بگه...

خب من هم کاملا با نظر شما موافق هستم ولی وقتی سازنده ای میاد و بازی میسازه شاهکار و سه تا DLC براش میده بیرون که هر کدوم از اون یکی قشنگ تر و اینقدر به جزئیات محیط میپردازه یک کمی وقت نمیزاره که دکمه های نسخه ی PC رو درست پورت کنه خب اگه اینجوریه بگو برو با xboxبازی کن این چه منتی هست که میزاری.به نظر من کسی که میخواد بازی بسازه و به تمام جزئیات دقت میکنه نباید اینکار رو انجام بده این یعنی بی احترامی به بازیباز های کامپیوتر های شخصی من خودم دقیقا به این دلیل بازی رو هنوز بازی نکردم و دلم هم خیلی میخواد این بازی رو بازی کنم ولی هر موقع یاد دکمه های بازی و اینکه باید یکساعت فقط دنبال دکمه های بازی بگردم بیخیال بازی میشم.
دقیقا مثل بازی AC Unity بازی شاهکاریست بی پایان محیطی کاملا باز و پر جزئیات طراحی محیط عالی داستان عالی ولی فقط به خاطر چیز کوچیکی به نام باگ کل بازی به نابودی کشیده شد به همین راحتی به هین خوشمزگی پودر باگ AC.
حالا شما و یا بقیه ی دوستان بگید این حرف درسته یا نه؟

خب مجید جان اولا من که خودم به شخصه این بازی رو کرکی بازی کردم حق ندارم ازش نقد کنم. بعد همین که یکی از کم باگ ترین بازی های امسال رو منتشر کرد خودش جای تقدیر داره. بی احترامی یعنی این که بازی رو با باگ بده بیرون. این کمپانی به هیچ وجه به پی سی بازا بی احترامی نکرد. چون اگه اینجوری میکرد بازی رو اصلا بهینه نمیکرد و با کلی افت فریم بیرون میداد. بجای این اگه فارکرای 4 بود واقعا عادلانه تر بود. مجید جان بازم میگم اگه میخواست بی احترامی کنه بازی رو اصلا بهینه نمیکرد و سیستم مورد نیازش هم بالاتر میبرد. ور ضمن لازمه بگم که این مشکل هدایا و کنترل فرد از همون سری اول بوده و حتی توی کنسول ها هم بعضی موارد دیده شده.
پوریا جان حرفت کاملا منطقی هست و حرف منطقی هم جواب نداره و این بازی واقعا یکی از کم باگ ترین بازی هایی بود که اومد و هر سری هم براش یکسری آپدیت میومد.
ولی حرف  من سر این هست که من همون مشکل کنترل که توی کنسول ها هست هم قبول دارم ولی فقط شکل دکمه های بازی رو درست میکرد همین یعنی واقعا این سخته هدایت بازی اگر هم عالی باشه ولی شکل دکمه ها گیج کننده هست درسته شما گیمر حرفه ای هستی و با هه چیز بازی میسازی و بازی رو تموم میکنی ولی خب ما هم دل داریم دلمون میخواد این بازی رو بازی کنیم یکم هم به فکر من نوب باش خب نمیگی آخه من دکمه هارو قاطی میکنم.
و در کلام آخر اینکه دیگه این بازی با هر بدی و خوبیش منتشر شده و همه اونو بای کردند(به غیر از خودم) و نهایت لذت رو برده اند و هر کسی سلیقه ای داره و باید به سلیقه ی هر شخص احترام کامل رو گذاشت.

نظر لطف شماست مجید گل.
ولی به هرحال سوزش اصلی من اینه که چرا بهترین بازی سال نشد همین.
ولی سخنان شما هم جای تامل داره و به اطلاعات من هم اضافه شد.
مکالمه ی کاملا منطقی بود.
پاسخ
#8
(01-05-2015, 01:41 AM)POORIA.ENZOO نوشته است: ولی به هرحال سوزش اصلی من اینه که چرا بهترین بازی سال نشد همین.
ولی سخنان شما هم جای تامل داره و به اطلاعات من هم اضافه شد.
مکالمه ی کاملا منطقی بود.

سلام
دوست عزیز middle earth و dragon age وقتی هستن، دیگه به این چیزی نمیرسه Confused25: Confused25:
البته من خیلی از میدل ارث خوشم نیومد. آسون بود. یکنواخت بود. اصلا حال نکردم برم تمومش کنم
[تصویر:  8f3_sfv_ed.jpg]
?So who you gonna be when the reaper come knocking
Actions speak louder than words, so stop talking
So watch me break out of this cage
I fight now, I wont change
پاسخ
#9
The Amazing Spiderman 2 Confused25:
پاسخ
#10
هیچکدومشون به اندازه ی Unity آشغال نبودن.لااقل بقیه بازیها رو با اینکه مشکل داشتن تونستم تموم کنم اما Unity.....
دانلود آپیدتش یک هفته طول کشید و هیچ مشکلی هم برطرف نشد.
[تصویر:  BSCc2Fr.jpg?1]
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  10 بازی که در October 2021 عرضه خواهد شد!! gamelover0 0 1,083 10-03-2021, 12:26 PM
آخرین ارسال: gamelover0
  (شیوه ای جدید در مقاله نویسی)Battlefield-vs-Call of duty one.aiden 13 5,114 04-11-2020, 02:39 PM
آخرین ارسال: peyman_eun
  [مقاله] هیولاها دیگر زیر تخت نیستند… | نقد و بررسی بازی Sea of Solitude White Beard 0 1,258 08-25-2019, 11:05 PM
آخرین ارسال: White Beard
  [مقاله] قاب‌های مینیمال | برترین بازی‌های اندروید و iOS (قسمت اول) White Beard 0 1,428 08-24-2019, 11:03 PM
آخرین ارسال: White Beard
  مسترچیف، قهرمانی برای تمام بشریت… | نگاهی کامل به زندگینامه Master Chief قسمت 2 yazdandoost 0 1,218 08-21-2019, 10:47 AM
آخرین ارسال: yazdandoost

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان