امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ubisoft: ما رزولیشن بازی های خود را محدود نمی کنیم
#1
[size=12pt]بحث های مربوط به رزولیشن بازی Assassin’s Creed: Unity[/size]در طول روزهای گذشته قضایای بسیار جالبی در رابطه با بازی Assassin’s Creed: Unity و صحبت های کارکنان Ubisoft در رابطه با رزولیشن این بازی اتفاق افتاد. در ابتدا مدیر ارتباطات کمپانی Ubisoft اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed: Unity به دلیل به وجود نیاوردن هیچ گونه بحثی در میان کنسول ها بر روی هر دو کنسول با رزولیشن 900P و 30 فریم اجرا خواهد شد. اما ساعاتی بعد تهیه کننده ی بازی صحبت های قبلی را تکذیب کرد و اعلام کرد که رزولیشن و فریم ریت نهایی بازی هنوز مشخص نمی باشد.اما این قضایا همچنان ادامه دارد، امروز آقای Gary Steinman مدیر ارتباطات کمپانی Ubisoft که آن صحبت های اولیه را انجام داده بودند از طریق وبلاگ رسمی Ubisoft این جملات را نوشته است:
نقل‌قول: “Ubisoft بازی های خود را محدود نمی کند. ما رزولیشن بازی های خود را محدود نمی کنیم. ما هیچ وقت کاری انجام نمی دهیم که تمام زحمت های خود برای ساخت بازی را از بین ببریم.”
آقای Gary Steinman از صحبت های ابتدایی خود که باعث به وجود آوردن دعواهای بسیار زیادی شد عذر خواهی کرده اند:
نقل‌قول: “ما چهار سال را صرف ساخت بهترین بازی ای که می توانستیم آن را تصور کنیم کرده ایم. چرا باید کاری انجام بدهیم که زحمات خود و بازی را از بین ببریم؟ زمانی که من در رابطه با رزولیشن بازی صحبت می کردم لغت های اشتباهی را انتخاب کردم و به همین دلیل از تمامی طرفداران عذر خواهی می کنم.”
با توجه به تکنیک های گرافیکی فوق العاده زیبایی که در بازی Assassin’s Creed: Unity به کار رفته آقای Gary Steinman گفته اند که برای ساخت بازی مرزهای کنسول های نسل بعدی را بیشتر از بازی های دیگر Ubisoft پیش برده اند:
نقل‌قول: “رزولیشن یک بازی تا آخرین لحظات ساخت بازی مشخص نمی شود. تیم ما در طول چند ماه گذشته وقت خود را صرف بهینه سازی Assassin’s Creed: Unity برای رساندن آن به رزولیشن 900P و 30 فریم کرده است.”“با توجه به حرکت کردن مقدار بسیار زیادی از پیکسل ها در هر زمان که بر روی CPU و GPU تاثیر می گذارد، این مقدار رزولیشن  مخصوصا زمانی که هنوز یک سال نیز از عمر کنسول ها نگذشته است یک دستاورد بزرگ می باشد. هرچه که به جلوتر می رویم و بر روی یک سخت افزار کار می کنیم، بهینه سازی بازی برای آن سخت افزار به دلیل به دست آوردن تجربه آسان تر می شود.”
آقای Gary Steinman گفته اند که در حالی که بسیاری از گیمرها فکر می کنند رزولیشن 1080P و 60 فریم استاندارد نهایی می باشد، این مقدار برای بازی Assassin’s Creed: Unity مناسب نمی باشد:
نقل‌قول: “ما تصمیم درستی را در رابطه با تمرکز خود برای تحویل دادن بهترین تجربه از گیم پلی بازی گرفتیم و رزولیشن تنها یکی از ارکان بازی می باشد. تمام NPC های بازی، تمام جزئیات شهر بازی، تمام سیستم های که با یکدیگر در حال کار می باشد و تجربه ی مداوم بخش co-op خرجی بر می دارند.”“زمانی که بحث به گیم پلی بازی می رسید ما می خواستیم که یک تجربه ی انعطاف پذیر را داشته باشیم. آن پیکسل های اضافی می تواند به خرج بد شدن گیم پلی بازی تمام بشود.”

 

 
#2
کپی برداری از سایت های فارسی زبان= بسته شدن تاپیک

 

 

 


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  وقتی هک شدیم چیکار کنیم ؟ mahsamohamadi 3 4,442 12-11-2023, 10:57 AM
آخرین ارسال: cobacobms
  استفاده‌ی بی‌سیم از کنترلر استیدیا در ابتدا به Chromecast Ultra محدود می‌شود White Beard 0 1,142 10-18-2019, 09:30 PM
آخرین ارسال: White Beard
  بتای محدود GWENT: The Witcher Card Game برروی iOS آغاز شد White Beard 0 998 10-12-2019, 10:14 PM
آخرین ارسال: White Beard
  ایو گیلموت: بازی Beyond Good And Evil 2 احتمالا تاثیر بزرگی را بر صنعت بازی‌های ویدئو PC FAN 0 1,334 09-20-2019, 08:38 AM
آخرین ارسال: PC FAN
  اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding منتشر شد | به ساخت دنباله‌ی بازی امیدوار باشیم؟ White Beard 0 1,153 09-17-2019, 02:03 PM
آخرین ارسال: White Beard

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان