Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیش‌نمایش اختصاصی Quantum Break؛ هم‌اکنون در بخش انگلیسی گیمفا
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

Mobin Ahmadi

[تصویر:  Number-2.png]

از زمان معرفی بازی Quantum Break در سال ۲۰۱۳، مایکروسافت اطلاعات بسیاری را از بازی منتشر کرده است. در ابتدا قرار بود این بازی به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شود اما پس از مدتی، مایکروسافت در کمال ناباوری این بازی را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی نیز تایید کرد. چندی پیش، کار ساخت بازی رسما به پایان رسید (اصطلاحا بازی گلد شد) و مایکروسافت روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۹۵ را وعده دیدار قرار داد. ما در گیمفا تصمیم گرفتیم قبل از عرضه جهانی بازی، با یک پیش‌نمایش به زبان انگلیسی مهمان خانه‌های شما شویم!

Quantum break یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و تیراندازی سوم شخص است که توسط رمدی انترتینمنت توسعه یافته و بوسیلهٔ استودیو مایکروسافت برای ایکس‌باکس وان و ویندوز منتشر خواهد شد. تا قبل از انتشار بازی، می‌توانید با مطالعه پیش نمایش این بازی در بخش انگلیسی سایت گیمفا خود را برای بازی آماده کنید:

« برای مطالعه پیش‌نمایش اختصاصی بازی Quantum Break به بخش انگلیسی سایت گیمفا مراجعه کنید »

[تصویر:  quantum-break-windows-10-bright-light.jpg]
ایول مبین  S0 (62) S0 (44)

ولی کی موافقه برای اولین بار پیش نمایش ویدیویی کوانتوم بریک رو بزاریم به همراه دوبله فارسی ؟  S0 (36) S0 (2)
من این بازی را از ابتدای انتشارش می شناسم و یک بازی تیراندازی بی نظیر با گرافیک شبیه سازی سه بعدی واقعی و حرکات نرم است. 
eggy car
Super Mario continues to evolve with each new installment, maintaining its status as a beloved and influential video game franchise