Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پیشنمایش واچ داگز
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شرکت یوبی سافت بازی جدیدی را با نام watch dogs در سبک جهان ازاد (open world) معرفی کرده است.خیلی ها این بازی را در مقابل بازی gta v می بینند.
طراح داستان این بازی kevin short است و
جوناتان مورین مسئول ساخت این بازی است
.این بازی در e3 نمایش داده شد.پلتفرمر های این بازی : pc xbox ps3


بازی در شهر شیکاگو رخ می دهد.شخصیت اصلی بازی aiden pierce نام دارد.کار او تعقیب کردن و نظارت مخفیانه بر روی یک سری افراد هست.او یک dexter هست و کار او مجازات افراد مخصوص است.او با استفاده از اطلاعات و مدارک ان افراد انها را شناسایی می کند و کاری که می خواهد را با انها انجام می دهد.هدف او مجرمی است که به اشتباه تبرئه شده است نام این فرد demarco است.در دموی بازی aiden می گوید من می خواهم تو را پیدا کنم و باطن تو رو به همه ی جهان نشان بدم.در دمو صحنه ای است که aiden pierce وارد یک club می شود و از افراد مختلف بازجویی می کند.همچنین او می تواند همیشه به چنین مکان های برود و ماموریت های دلبخواه خود را انجام دهد.
[تصویر:  Watch-Dogs.jpg]
در بازی پر هست از مکان ها و جا هایی که مردمان مختلف وجود دارند و با رفتن به انجا می شود اطلاعات بیشتری را بدست اورد.شما می توانید در شهر ها اطلاعات شخصی افراد را بدست بیاورید و ان ها را حک کنید.مشخصات افراد را بدست بیاورید و از انها استفاده کنید.این بازی دارای لوکیشن های بسیاری است و این کار ها برای شما لذت بخش است.حتی با نزدیک شدن به هر شخصیت می شود فهمید گروه خونی اش چه است یا چند سال دارد و درامدش چقدر است و ... .این وظیفه ی شما است که اطلاعات انها را هک کنید! شاید بگوید چرا.این اطلاعات به شما کمک می کند که از طرف رشو بگیرید و یا او را تهدید به افشای راز های انها کنید.
[تصویر:  Watch_Dogs.jpg]
اما چه گونه . چه طور می شود به این مدارک دسترسی پیدا کرد.طراحان این بازی برنامه ها و وسایل مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند تا شما از انها استفاده کنید , مثلا با یک تبلت می توانید کل نقشه شهر را ببینید.یا ابزاری که با انها می توانید تماس های تلفنی افراد را گوش کنید.این وسیله مختص شما است.می توانید یک ساختمان را زیر نظر بگیرید و راه های خروج و ورود ان را پیدا کنید.
[تصویر:  E3-2012-Watch-Dogs-extended-gameplay-trailer.jpg]
شما دوستانی هم دارید که مثل شما کارشان هک کردن است انها می توانند به شما کمک کنند و دانسته های خود را به شما اطلاع دهند.این تبلت کارای های زیادی دارد و هنوز بسیاری از انها معلوم نشده.ما باید صبر کنیم و ببینیم که چه کار های می شود با ان انجام داد.
اطلاعات زیادی در مورد بخش انلاین این بازی نیست.ولی مطمعنا این بخش نیز زیبا از کار در خواهد امد و رقابت فکری در این بازی مخصوص و تازه است.
گیمپلی این بازی دارای اکشن های متفاوت و حرکات ماهرانه است.سلاح های پیشرفته و قدرت ها و مهارت ها در این بازی وجود دارد. از دمو ها معلوم است که هم اکشن تیر اندازی عالی دارد و هم اکشن مبارزه ای زیبا و مهیج دارد.مثل شکستن شیشه های ماشین.خفه کردن خون ریزی تیر اندازی از فواصل دور و ...
[تصویر:  watchdogs_screen_02tcm2153800.jpg]
گرافیک بازی بالا است و جلوه های زیبا از شهر در روز و شب خیره کننده است.روی این بازی بسیار کار شده است و مطمعن باشید با یک شاهکار از سوی شرکت یوبی سافت (سازنده فرقه اساسین)روبرو هستید.جلوه های هنری منتشر شده از بازی نشان می دهد این بازی می تواند امسال جزو بهترین بازی ها باشد.
[تصویر:  Watch_Dogs_city_screenshot.jpg]


نوشته شده توسط مهدی ادیتوره
یعنی این بازی برای کنسول های نسل بعد نیست . Confused38:Confused38:Confused38:
اگه اینطور باشه فکر کنم کنسول های این نسل به سختی جواب گویه گرافیک این بازی باشند.Confused41:Confused41:Confused41:
گرافیکش خیره کنندس..کسی خبر داره کی منتشر میشه ؟؟؟از عکس هاش هم معلومه میخوان با روش ac بسازن عجب چیزی بشه فک کن کانر خوش تیپ و خوش قیافه بشه سوار ماشین با کلت مدرن عجججججججججججججججججب چیزی بشه این بازی
من تا حالا نمیدونستم این یارو چی کارس!ممنون.
پیش نمایش نسبتا خوبی بود.

فقط در دفعات بعد سعی کن غلط های املایی کمتری داشته باشی. Confused24:
ممنون خوب بود به نظر من بازی گرافیک زیبا و خوبی داره وشاید بتونه با gta رقابت کنه.
(01-12-2013, 10:44 PM)dark_prince277 نوشته است: [ -> ]پیش نمایش نسبتا خوبی بود.

فقط در دفعات بعد سعی کن غلط های املایی کمتری داشته باشی. Confused24:
ببخشید.اگه میشه غلط هارو بگید تصیح کنم.
Confused74:
ممنون خوب بودConfused74:
امید وارم تو این نسل عرضه بشه...
ممنون خیلی عالی بود
گرافیک خیره کنندس و برای این نسل و نسل بعد عرضه میشه..