Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اموزش مولتی انلاین PlusMW2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
PlusMW2   -    PlusMW3    -   PlusOps
با سلام

مقدمه:
سرورهای جدید PlusMaster چند ماهی هست که شروع بکار کرده و کار خودش رو در رابطه با بازهای MW2 - MW3 - BlackOps1 شرورع کرده در این رابطه بازی MW2  را با عنوان PlusMW2 که با موفقیت تست های خود را پشت سر گذاشته بصورت رایگان و با ویِژگیهای جدید ارایه نموده است در این بین سایر بازیهای مورد ساپورت این تیم با عنوان PlusMW3  ,  PlusOps نیز اماده شده و مراحل پایانی رو جهت اماده سازی کامل بازی طی مینمایید.

با امید به اینکه تمامی پلیرهای ایرانی بتوانند با پینک پایین و مناسب و بدون هرگونه مشکل بازی راحتی رو داشته باشن دست به این کار زدیم.
در حال حاضر مستر سروهای پلاس برای بازی کردن در سرورهای ایرانی در سطح نسبتا مطلوبی کار رو شروع کرده است. امیدواریم از دور هم بودن نهایت لذت رو ببرید.

اموزش استفاده از PlusMW2:
ابتدای کار شما باید بازی رو داشته باشید برای انجام بازی انلاین شما باید حتما ورژن مولتی ان رو داشته باشید(البته اکثر کارران این بازی رو دارند)

بازی از 2 قسمت تشکلیل یافته 1) قسمت مپهای متداول بازی که شمامل مپهای اصلی و DLC های ارایه شده بازی میباشد 2)قسمت مپهای پورت شده تو سط تیم 4D1 و تیم پلاس.

برای شروع کار شما باید حتما یک اکانت در سایت پلاس مستر داشته باشید تا بتوانید وارد بازی بشید دلیل اینکار مدیریت کاربران و پلیرها برای جلوگیری از هک و چیت در بازی میباشد.
برای ایجاد اکانت   کلیک کنید
سپس فایل لانچر و اپدیتر بازی رو از لینک مقابل دریافت کنید:  LuchPlusMW2
سپس اخرین اپدیت بازی رو از لینک مقابل دریافت نمایید :  LastPlusMW2 Update

در مرحله بعد فایل :
  • فایل اپدیت یا همون plusmw2.rar رو از حالت فشرده خارج کرده و محتویات ان که شامل پوشه m2demo میباشد رو به پوشه اصلی بازی منتقل کنید. توجه کنید خود پوشه m2demo باید در جایی که فایلهای اصلی بازی مثل iw4m.exe یا iw4m.dll و یا mss32.dll , ...  منظور پوشه اصلی بازی منتقل شود.
  • اپدیتر رو از حال فشرده خارج کرده و فایلهای داخل ان را که شامل 2 تا فایل میباشد رو به پشه اصلی بازی منقل کنید. (این فایلها عبارتند از LunchPlusMW2.exe  ,   DBNetwork.Indigo.dll  )
در ادامه کار فایل اپدیتر با همون LunchPlusMW2.exe رو اجرا نمایید و صبر کنید تا بازی اپدیت لازم رو انجام بدهد این مرحله بستگی به سرعت اینترنت شما و میزان اپدیت بازی دارد ولی در کل بیشتر از 5 دقیقه طول نمیکشد.
بعد از اینکه اپدیت بازی تمام شد بازی بصورت اتوماتیک اجرا خواهد شد و از شما یوز نیم و پسورد که در سایت پلاس مستر ایجاد کردید رو خواهد پرسید ان را وارد کرده و تایید کنید تا وارد محیط اصلی بازی بشید. و از بازی کردن در کنار دوستا خود لذت ببرید.

اگر مایل به بازی DLC‌های جدید هستید از لینک زیر میتوانید انها رو دانلود کنید.
لینک دانلود شامل dlci های زیر میباشد:
دانلود DLC  های بازی 

اگر نیاز به دانلود تک به تک فایلهای بازی هستید (مفید برای کسانی که میخواهند چندتا فایلی از بازی رو که ندارند دانلود کنند):
دانلود فایلهای تک تک بازی

اگر موقع اجرای بازی با مشکل زیر روبرو شدید 
کد:
The IW4M extension DLL failed to load due to a trust chain error. The specific error was 0xB00b0109
 ظبق عکس زیر عمل کنید:
[تصویر:  image.php?di=8L3H]


تذکر :  بهترین منبع رفع مشکلات در بازی مراجعه به تاپیک مشکلات بازی در سایت پلاس مستر میباشد

تاپیک بررسی مشکلات بازی PlusMW2

قسمت دوم اموزش:

طریقه سرور زدن در PlusMW2

برای ابنکار پیشنهاد و توصیه ما استفاده از فایلهای اماده و بهینه شده بازی توسط تیم ماست این فایلها کاملا تست شده و با حجم خیلی کم و حداکثر 3 گیگ برای اجرای سرور روی وی پی اس ها میباشد که هم حجم کمتری از هارد رو استفاده میکند و هم دارای فایلهای DLC و مهمتر از اون نرم افزار مدیریت سرور ManuAdmin Mod برای کیک یا بن کردن پلیرها و عوض کردن مپهای بازی و .... میباشد.
  • ابتدا فایلهای بازی رو از لینک مستقیم زیر دانلود بفرمایید:
دانلود بازی کم حجم شده برای سرور زدن (حئاکثر حجم 3 گیگ میباشد)
  • در مرحله بعد فایلهای سرور رو از حالت زیپ خارج کنید.
  • از فایل iw4m.exe یک شورت کات بسازید. و کد زیر رو در انتهای قسمت Target وارد کنید.
کد:
-dedicated -console +set party_maxplayers 18 +exec server.cfg +map mp_rust +map_rotate

مثلا اگر بازی شما در درایو C باشد کد اینطوری نمایش داده خواهد شد:
کد:
"C:\PlusMw2-Dedicated\iw4m.exe" -dedicated -console +set party_maxplayers 18 +exec server.cfg +map_rotate

سپس شورت کات ساخته شده  را اجرا کنید.


اموزشهای بعدی شامل:

اموزش PlusMW3     بزوذی
اموزش PlusOps     بزودی



موفق باشید.
خیلی ممنون ولی ای کاش برا بتلفیلد3هم یه سرور درست شه تا پینگ عالی باشه تو بازیش راحت بشیم[img]images/smi/s0 (67).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]