جوادی
(کاربر سایت)
کاربر سایت
**

تاریخ ثبت‌نام: 02-01-2015
تاریخ تولد: مخفی
زمان محلی: 03-28-2024 , 06:00 PM
وضعیت: آفلاین

اطلاعات انجمن جوادی
تاریخ عضویت: 02-01-2015
آخرین بازدید: 04-22-2015, 11:42 PM
کل ارسال‌ها: 8 (0 ارسال در هر روز | 0 درصد از کل ارسال‌ها)
(یافتن تمامی ارسال‌ها)
کل موضوع‌ها: 0 (0 موضوع در هر روز | 0 درصد از کل موضوع‌ها)
مدت زمان حضور در انجمن: 1 روز, 6 ساعت, 5 دقیقه
تعداد کاربران معرفی کرده: 0
  
اطلاعات اضافی درباره‌ی جوادی
درباره من: عاشق گیم
برای دانیال نوروزی به عنوان یکی از افراد تاثیر گذار در دنیای گیم ارزش زیادی قائل هستم
رسول خردمندی هم مقاله هاش خیلی جذاب بود و کلا شخصیت جالبی داشت
جنسیت: Male
پلتفرم های شما:
  • Playstation 3
یادداشت کاربر: فیلم فوق العاده 25hours
ساعت بیست و پنجم روایتی است از سرگذشت قاچاقچی مواد مخدری که دستگیر و به هفت سال زندان محکوم شده است . این فیلم آخرین روز وی راقبل از شروع دوران محکومیتش به تصویر می کشد . خداحافظی از خانواده و دوستان ، ترس و بیم از زندان و .... اساس و پایه این فیلم را تشکیل می دهند .

این فیلم شروعی عجیب دارد . دو مرد که ظاهرا خلافکار هستند سگی را زخمی و در حال مرگ در گوشه ای از خیابان رها شده است صاحب می شوند . در ادامه فیلم شاهد شکل گیری داستان اصلی هستیم جایی که ما با شخصیت اصلی داستان یعنی مونتی آشنا میشویم . مونتی قاچاقچی موادی که ظاهرا از کار خود دست کشیده است . سپس در فلاش بکی می بینیم که دلیل دست کشیدن مونتی از قاچاق مواد دستگیری او بوده است ! .در ادامه فیلم شاهد چالش ها و راه حل های انتزاعی و کذایی مونتی برای فرار از به زندان رفتن هستیم . همانند شروع بسیار عجیب فیلم فیلم پایان عجیبی نیز دارد . در حالی که همه فکر می کنند داستان با خوبی و خوشی رو به اتمام است ناگهان ورق برگشته و همه چیز به حالت قبل باز می گردد . پایانی عجیب و قابل مقایسه با پایان هایی مانند نیش . در کل دیدن فیلم رو به همه عزیزان توصیه می کنم !

شعار فیلم : آیا میتوانی کل زندگیت را فقط در یک روز عوض کنی ؟

نظر منتقدان : راجر ایبرت این فیلم را به لیست بهترین فیلم هایش در تاریخ 16 دسامبر 2009 اضافه کرد و به این فیلم 4 ستاره داده است . ای.او. اسکات ، ریچارد هوپر و راجر ایبرت هر سه این فیلم را در لیست بهترین فیلم های دهه قرار داده اند .

امضای جوادی
[تصویر:  his_pic01_zoom.jpg]