امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 3.86
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سرعت، سرعت، سرعت | پیش نمایش عنوان Need for Speed: Rivals
#1
بسم الله الرحمن الرحیم



[تصویر:  q4yjslaghzryl1srdblv.jpg]


فرانچایز Need for Speed یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ است. فرانچایزی که کار خود را 19 سال پیش آغاز کرد و تا کنون بیش از 100 میلیون دلار فروش داشته. با اطمینان میتوان گفت که این سری، برترین سری بازی های ریسینگ تا کنون است ولی این عنوان شاید امروزه کمی در سراشیبی افتاده و رقیبان زیادی از جمله Forza و Burnout در سال های اخیر فاصله ی خود را با NFS تا حد زیادی کاهش داده اند. نقطه ی اوج این سری در سال 2005 بود؛ زمانی که EA، نسخه ی Most Wanted را معرفی کرد. تعقیب و گریز های هیجان انگیز، حضور پلیس های سمج، تنوع داستانی و کات سین های زیبا، ارکان اصلی برترین نسخه ی NFS بودند. EA با انتشار نسخه ی Pro Street که برای اولین بار به سبک مسابقات قانونی و پیستی بود پا را از این هم فراتر گذاشت و تجربه ی جدیدی را در این سری پدید آورد. از این جا بود که NFS کم کم رو به افول گذاشت. عناوین بعدی از جمله Undercover، Shift و World، نتوانستند موفقیت های قبلی را تکرار کنند و با وجود داشتن سبک و سیاق دو نسخه ی موفق قبلی، دیگر حالت تکراری و کسل کننده به خود گرفتند. اینجا بود که EA دست به دامان Criterion games، سازنده ی عنوان محبوب Burnout شد. ساخت نسخه ی بعدی، که قرار بود ریبوتی از (NFS III: Hot pursuit (1998 باشد، بر دوش آن ها گذاشته شد. Criterion هم جواب اعتماد EA را داد و جان تازه ای در کالبد این فرانچایز دمید. باز هم تعقیب و گریز، گرافیک خارق العاده، حضور تعداد زیادی ماشین از کمپانی های مختلف و از همه مهم تر، امکان حضور در قالب پلیس. در سال 2011، EA ساخت قسمت بعدی را بر عهده ی Black Box، سازنده ی عناوین موفق قبلی گذاشت و حاصل NFS: The Run بود. بزرگترین نا امیدی و شکست در سری NFS. این نسخه، هر آنچه که Hot Pursuit ساخته بود را خراب کرد. ولی باز هم Criterion ناجی جان NFS شد و با ساخت ریبوت Most Wanted در سال 2012، تحسین همگان را برانگیخت. حال NFS دوباره برگشته و با Rivals میخواهد که انقلاب جدیدی در بازی های Racing پدید آورد. این بار سازنده ی این بازی، Ghost games، استدیوی تازه تأسیس EA است که با همکاری Criterion در حال ساخت این بازیست. 


نام بازی: Need for Speed: Rivals
سازنده: Ghost Games
با همکاری: Criterion Games
کارگردان: Craig Sullivan

ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: Frostbite 3
سبک: Racing
پلتفرم: PC، PS3، X360، PS4، X1
تاریخ انتشار: 21 نوامبر 2013

[تصویر:  Cover_art_of_Need_for_Speed_Rivals.jpg]
کاور بازی




  
گذشته را فراموش کن!
تمامی نسخه های پیشین NFS که در میان سال های 1994 تا 2009 به بازار آمده بودند، عموما توسط  Black Box، EA Seattle و EA Canada ساخته شده بودند. با کاهش سطح کیفیت و محبوبیت بازی در نسخه های بعدی، EA تصمیم به زنده کردن این فرانچایز گرفت و ساخت آن را به Criterion سپرد که جواب هم داد. مشکل اینجا بود که EA تصور میکرد با به روی کار آوردن سازنده ی عناوین موفق قبلی، یعنی Black Box، میتواند دوباره NFS را به اوج بازگرداند که کاملا تصور غلطی از آب در آمد. Run، آخرین دست پخت Black Box، نقد های متفاوت و اکثرا منفی دریافت کرد و عملکرد افتضاحی داشت. خوشبختانه EA دوباره NFS را به دست Criterion سپرد و توانست تا حد زیادی اشتباهات قبلی را جبران کند.
حال ناشر NFS، تصمیم سرنوشت ساز دیگری برای این فرانچایز محبوب گرفته و آن، تاسیس یک استودیوی جدید در سوئد به نام Ghost Games است که از تجربیات، امکانات و پرسنل DICE، خلاقیت و کمک Criterion و حمایت این شرکت برخوردار است و قرار است که تولید کننده جدید سری NFS باشد.
هنوز زود است که بگوییم این استودیوی تازه کار، در به اوج رساندن NFS موفق بوده ولی تا همین جای کار بسیار عالی عمل کرده. بهره گیری از یکی از قدرتمند ترین موتور های گرافیکی، یعنی Frsotbite 3 شرکت DICE ، گرافیک خیره کننده ای را برای این نسخه به ارمغان آورده است.
Progression system و یا سیستم پیشرفت، دیگر خلاقیتی است که در این نسخه به کار رفته که به نظر پیچیده، و در عین حال فوق العاده به نظر می آید.
سیستمی که باعث میشود نتوانید یک راه را دوبار بروید و تنوعی بسیار گستره به بازی داده است. در ادامه ی مقاله به بررسی این سیستم خواهیم پرداخت.


[تصویر:  evasion.jpg?1377864920&__utma=2754863.86...mk=5550832]


انقلابی در راه است...
از همین حالا میتوان گفت که Rivals میتواند انقلابی در بازی های ریسینگ پدید آورد. بازی در یک شهر خیالی به نام Redview پیش میرود. رانندگان بی حد و مرزی که با ماشین های گران قیمتشان به رقابت مرگبار با هم می پردازند و تا پیروز نشوند، دست بر نمی دارند. البته آن ها در این شهر تنها نیستند. پلیس هایی که با هربه های تازه تر و پیشرفته تر سعی در متوقف کردن این تشنگان سرعت را دارند هم در کنار آن ها هیجان بازی را چندین برابر میکنند. همانند Hot pursuit، امکان بهره گیری از تکنولوژی های متعدد مثل پالس الکترو مغناطیسی، Spike Strip و ... در Rivals وجود دارد منتهی با تنوع بیشتر. رانندگان هم از این امکانات محروم نیستد و برخی از آن ها را در اختیار دارند. بار دیگر شاهد رویارویی رانندگان تشنه به سرعت و پلیس هایی که دست بردار آن ها نیستند هستیم و شما در هر دو جناح قرار خواهید گرفت. گیم پلی با سرعت بالا و هیجان وصف ناپذیری به پیش میرود و این تنها شما نیستید که حاضرید تا سر حد مرگ برای پیروزی تلاش کنید. رقیبان زیادی سر راه شما هستند که باید از پیش رو بردارید. اگر هم موفق شدید خیال نکنید همه چیز تمام شده؛ حال بایستی از دست پلیس های بیشماری که ول کن شما نیستند فرار کنید. آدرنالین خالص!
Ghost games تمام تلاش خود را کرده تا بازیی بسازد که هیجان MW، گرافیک عالی و خلاقیت های Hot Pursuit، و تجربیات Criterion در آن وجود داشته باشد که ظاهرا موفق هم شده.
پلیس ها هر کاری میکنند تا شما را متوقف کنند. هلیکوپتر های متعدد، رود بلاک ها و صد البته ماشین های پلیس سریع،پرقدرت و بیشمار. از جهتی دیگر، رانندگان هم هرگز تسلیم نمیشوند و هر کاری میکنند تا شما را از میدان به در کنند.
همانطور که ذکر شد، شما میتوانید در نقش پلیس هم به تعقیب و گریز رانندگان غیر قانونی بپردازید. تجهیزات کاملی در اختیار شماست تا بتوانید این رانندگان را متوقف کنید. طبق گفته ی سازندگان بازی 11 اسلحه در اختیار بازیکن است که شامل EMP، Jammer، Shockwave، Spike Strip، Helicopters، Road Block، Turbo Boost و... می باشد. لازم به ذکر است که رانندگان و پلیس ها هر کدام قادر به استفاده از گزینه های مشخصی از این امکانات هستند مثلا توربو تنها مختص رانندگان و اسپایک استریپ مختص پلیس هاست. 
سیستم نمره دهی بازی، Speed Point نام دارد که با جمع آوری بیشتر آن ها، امکانات و اتومبیل های بیشتری در دسترستان قرار میگیرد.
یک نکته ی جالب مربوط به این بازی، آزادی عمل در انتخاب مسیر است. یعنی یک نقطه ی شروع و یک نقطه ی پایان وجود دارد و بقیه ی راه را راننده باید انتخاب کند. شاید فکر کنید که در این صورت گم کردن مسیر و یا انتخاب مسیر غلط مانع برد در مسابقات میشود، ولی یک سیستم GPS در بازی گنجانده شده که در صورت خارج شدن از مسیر به شما راه درست را نشان میدهد.
زمانی که مسابقه ای به پایان میرسد، شما این حق انتخاب را دارید که هر مقدار SP که جمع کرده اید را Save کنید و یا برای دستگیر نشدن توسط پلیس ها تکاپو کنید و SP بیشتری جمع کنید. در صورت دستگیر شدن توسط پلیس، هر آنچه که در طول مسابقه و تعقیب و گریز کسب کرده اید، از دست خواهید داد.
در این نسخه، صحنه های سینمایی بسیاری وجود دارد؛ پرش ها و برخورد های شدید اتومبیل ها، انفجار برای نخستین بار و... . دیگر شاهد روند یکنواخت مسابقه و تعقیب و گریز ساده در بازی نیستیم و تنوع بسیاری را در پیش داریم.
Auto Log هم در این نسخه وجود دارد و میتوانید رکورد ها و زمان های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و با هم رقابت کنید. 
خبر خوش برای طرفدرارانی که خواستار شخصی سازی اتومبیل ها هستند؛ این امکان در این نسخه وجود دارد. البته نه به اندازه ای که در Underground و Most Wanted امکان داشت. میتوانید رنگ های متنوع، در اشکال مختلف و یا نام برند های مربوط به تیونینگ و قطعات ماشین به ماشینتان بزنید و یا رینگ ها و پلاک خود را عوض کنید. امکان افزایش قدرت اتومبیل و آپگرید کردن قطعات آن هم وجود دارد.
شاید کمبود انتخاب در اسپورت کردن ماشین کمی در ذوق زند ولی در چند سال اخیر که این قابلیت ها به کلی حذف شده بوده اند، بازیکنان به ظاهر ساده و بدون آلایش ماشین و یا فقط به تعویض رنگ های آن قناعت کرده اند. یک خبر خوش دیگر هم هست؛ Ferrari بالاخره بعد از 7 سال به NFS بازگشته. در این بازی شاهد حضور F12، FF و 458 هستیم که بسیار موجب شادی طرفداران این بازی شده است. 

[تصویر:  rjl1ykknebg3f5phnvuz.png]


[تصویر:  Need-for-Speed-Rivals-Has-Customization-...1376569414]
رنگ ها و طرح های موجود در بازی بسیار زیبا و در عین حال بسیار واقعی به نظر میرسند


وقتی مرزی وجود ندارد
تصور کنید که دارید با سرعت زیادی در بزرگراه شهر حرکت میکنید. همه چیز عادیست و شما دارید از رانندگی خود لذت میبرید. ناگهان متوجه میشوید که یک راننده ی دیگر از روبه رو به سمت شما می آید. با نزدیک تر شدن این راننده ی مرموز، متوجه میشوید که او دوست شما و در حال فرار از دست پلیس هاست. فوراً به او می پیوندید و برای رهایی اش از دست پلیس ها به او کمک میکنید!
یا یک چیز دیگر؛ شما در حال تلاش برای از پیش رو برداشتن رقیبان خود در مسابقه هستید که ناگهان در میان راه رفیق خود را میبینید که در حال رانندگی است. میتوانید مسابقه را رها کنید و به او بپیوندید یا حتی با او مسابقه دهید.
این سیستم جدید که قرار است غوغایی در بازی های ریسینگ به پا کند، AllDrive نام دارد. سیستمی که مرز میان بازی تک نفره و چند نفره را میشکند و به شما این امکان را می دهد که در هر زمان و هر مکان، به مسابقه با دوستانتان بپردازید؛ بدون اینکه نیازی به Lobby داشته باشید.
دیگر قابلیت انقلابی این بازی Career Progression و یا همان سیستم پیشرفت است. یک دوره کامل 12 ساعته که به طور مساوی، شما را در نقش راننده و پلیس قرار میدهد. هر بار که در یکی از این قسمت ها قرار میگیرید، باید یک دوره ی 6 مرحله ای را کامل کنید که به صورت 3 تایی به شما عرضه میشوند و خود شامل چندین ماموریت متفاوت هستند. یعنی اینکه هر کدام از این مرحله ها با دیگری فرق دارد و این یعنی تنوعی است که تاکنون سابقه نداشته.
اگر بخواهید پلیس باشید، مرحله ها در قالب ماموریت و اگر هم راننده در قالب Speed List به شما ارائه میشوند. نکته ی جالب در مورد Speed list این است که هر 3 مرحله ای که برای شما انتخاب میکند، دارای تم خاصیست. مثلا ممکن است یک قالب سه تایی مختص به مسابقه و یکی دیگر مختص Time trial یا جمع آوری اهداف باشد.در سیستم پیشرفت، کات سین هایی تعبیه شده که زیبایی زیادی به آن می بخشد و تغییر هر بخش را جذاب میکند. 


  
[تصویر:  017981.jpg]
این هم فراری که 7 سال غایب بود



  
وقتی واقعیت، جلوه ی تازه ای میگیرد
حال میرسیم به نقطه ی عطف بازی؛ گرافیک. چیزی که Rivals در آن حرف های زیادی برای گفتن دارد. موتور قدرتمند Frsotbite 3، تضمین میکند که با بازی حیرت انگیزی از لحاظ جذابیت های بصری و کیفیت بافت ها رو به رو هستیم. اتومبیل های گران قیمت بازی بسیار عالی شبیه سازی شده اند و با نمونه های واقعی فرق ناچیزی دارند. 
دیگر نقطه ی قوت این بازی، نور پردازی فوق العاده آن است. پرتو های نور و پخش شدن آن ها روی بدنه ماشین و دیگر مناطق مثل زمین، قطرات باران و برف و... کاملا طبیعی به نظر میرسند و جای حرف باقی نمی گذارند. 
اصلا لازم نیست که نگران سیستم آب و هوای بازی باشید زیرا این بازی به آب و هوای داینامیک مجهز است. این بدان معناست که در طول یک مسابقه، ممکن است آب و هوای متفاوتی را در لحظه های مختلف شاهد باشیم. لحظه ای کاملاً آفتابی و لحظه ای دیگر باران سیل آسا واین باعث میشود که حس زنده بودن دنیای بازی به بازیکن منتقل شود.
جلوه های مربوط به  محیط و جزییات در این بازی بسیار طبیعی هستند. بارش باران، زمین های پوشیده شده از برف و تایر ماشین که متناسب با سطحی که در آن حرکت میکنند، رنگ خاصی میگیرد و... . به عنوان مثال میتوانید در عکس زیر خاک و گلی که بدنه ی اتومبیل پلیس را پوشانده و یا تَرَک موجود در بالای اگزوز آن را به وضوح ببینید که چقدر واقعی به نظر میرسند.

[تصویر:  c2rMzF5Onf2.jpg]

اگر تریلر گیم پلی این بازی را ببینید، میتوانید تشخیص دهید که تعامل ماشین با جاده چقدر طبیعی به نظر میرسد. هنگام حرکت در مسیر، دریفت کردن و ترمز، کاملا به چسبندگی ماشین به زمین پی میبرید که نسبت به نسخه های پیشین بسیار پیشرفت کرده است. همچنین برخورد با اشیاء، دیگر ماشین ها و دیوار ها و ریل گارد ها هم بسیار واقع گرایانه تر به نظر میرسند. برخورد ها آنقدر طبیعی هستند که واقعا فکر میکنید یک تصادف در دنیای واقعی روی داده. خُرد شدن ماشینی که به آن کوبیده میشود و یا جرقه زدن در اثر سایش با بدنه اتومبیل غیر قابل باور هستند. 
سازندگان تمام سعی خود را کرده اند تا بازی را واقعی و با تمام جزییات جلوه دهند که کارشان واقعا تحسین برانگیز است. از کوچکترین جزییاتی دریغ نشده و سعی شده که با وارد کردن عوامل هر چند ساده، ولی مهم، بهترین تجربه ی یک عنوان ریسینگ برای گیمر ها به ارمغان آورده شود. 
 

[تصویر:  nfs-mania_nfs_rivals_ferrari_f12_berlinetta_back.jpg]
یکی از این عوامل، قطرات آب هستند که در همه جای بازی، تمرکز ویژه ای روی آن ها شده است

[تصویر:  cp_0034.jpg?1377864920]خاک و گل هم همینطور



آوای هیجان را بشنوید
صداگذاری Rivals بخشی است که نمایش عالی داشته است. صدای موتور ماشین ها کاملا قابل تمییز از یکدیگر هستند و بسیار واقعی و هیجان انگیزند. همچنین دیگر صدا ها مثل شکسته شدن باد توسط بدنه ی ماشین، برخورد ماشین با دیگر ماشین ها و یا اجسام موجود در مسیر، صدای جیغ تایر ها در هنگام سایش با جاده های خیس و پخش شدن آب های روی زمین هنگام عبور از چاله ها، نوید یک صداگذاری محشر را میدهند که در کنار گیم پلی فوق العاده و گرافیک بی حد و مرز، تجربه ی بازی را بسیار لذت بخش تر میکند.
 
منتظر تحول باشید
Rivals آمده تا دنیای بازی های ریسینگ را از هر لحاظ دگرگون کند و کاری کند که نام NFS همچون گذشته، یادآور یک بازی هیجان انگیز و لذت بخش باشد. پیشرفت های این بازی نسبت به نسخه های پیشین غیر قابل انکار هستند و به نظر می آید که فصل جدیدی در زندگی این فرانچایز شروع شده. Ghost Games تا اینجای کار توانسته که قدرت خود را به رخ همگان بکشد و نشان دهد که NFS هنوز هم برترین بازی ریسینگ دوران است. عملکرد و نمایش عالی در E3 2013 میان رقبای مطرح میدان مانند Drive Club و Forza 5 که هر کدام حرفی برای گفتن دارند گواه برتری این نسخه ی NFS بر دیگر بازی های هم سبک است. البته تا انتشار کامل بازی نمیتوان با صراحت گفت که میتواند تمام رقبا را از میدان به در کند، ولی احتمال وقوع آن، بسیار بالاست. 

[تصویر:  ts8zstd0w0ndenovcijn.png]
لوگوی جدید استودیوی Ghost Games
آیا این استودیو میتواند NFS را به اوج بازگرداند؟
 
-----------------------------------------------------------------------
 
پاسخ
#2
عالی بود . خسته نباشید فقط یک عکستون مشکل داره . بازی خوبیه به نظرم تا به حال بهترینشون  The Run بوده [img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]

[تصویر:  76561198078353517.png]

پاسخ
#3
پیش نمایش خوبی نوشتی آفرین آینده داری. درباره استودیو Ghost Games مطمئنا می تونه موفق باشه که داره میسازه فعلا تریلرا و تصاویر بازی که چیز بدی رو نشون نمیدن .[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
[تصویر:  23282666029139681402.jpg]
پاسخ
#4
ممنون خیلی خوب بود اما همیشه نمایشهای NFS قبل از عرضه عالی بودن و بعد عرضه...
!Video Games ruined my life, Good thing I have two extra

[تصویر:  p2zgsueqyro65v5fsqse.jpg]
پاسخ
#5
مقاله خوبی بود. به عنوان یک از سرسخت ترین طرفداران سبک ریسینگ( بهم میگن ممد درایور[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]) سری NFS رو بعد از Underground 2 و Most Wanted خوب ندیدم. از HP2 و MW2012 هم اصلا خوشم نیومد. امیدوارم روزی برسه که NFS از این وضعیت مسخره ای که داره نجات پیدا بکنه.
پاسخ
#6
ممنون عالی بود به نکات ریزی اشاره کردی که واقعا تو پیشنمایش لازمه سعی کن مقالاتت تخصصیی تر باشه و ذره ذره ی کلماتش یه اطلاعات مهمی رو به مخاطب بده!ولی واقعا خوب بود![img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
پاسخ
#7
به نظرم نید فور اسپید یکی از بهترین بازی های ماشینی بود که دیدم (همراه با GRID)
بازی جذاب و هیجانی هست.
در مورد پیش نمایش هم عنوان جالبی براش انتخاب کردی.
 
پاسخ
#8
ممنون [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
به نظر من به دوران اوج برمیگرده کارکردن با اسلحه توی بازی کیف میده دریفت کشیدن هم که دیگه جای خودش رو داره واقعا از اون عکس گیم پلی خوشم اومد.
پاسخ
#9
به نام خدا
بازیهای سالانه (مثل ‏AC‏، ‏COD‏ و...) همیشه دچار این مشکلات میشند. (تکراری شدن) ولی انگار تغییر نسل به بهتر شدن فرانچایزهای سالانه کمک کرده. امیدوارم همشون بتونن بهترین بازیشون رو امسال ارائه بدند.
پیش نمایشتون بسیار عالی بود. منو کامل با این بازی آشنا کردید. من چیز زیادی ازش نمیدونستم و فقط از اسمش خبر داشتم (RIVALS) ولی کاملا امیدوارم شدم. امسال، سال بهترین هاست. چه بازگشت بعد از چندسال (SPLINTER CELL, BATTLEFIELD, BATMAN, GTAو...). چه عنوانهای جدید (WATCH DOGS, LAST OF USو...) چه بازیهای سالانه و حتی اونایی که سازندگانشون لطف کردن و نسخه PC بازیشون رو ساختند(MORTAL KOMBAT CASTLEVANIA)
ممنون بابت پیش نمایش.
[تصویر:  8f3_sfv_ed.jpg]
?So who you gonna be when the reaper come knocking
Actions speak louder than words, so stop talking
So watch me break out of this cage
I fight now, I wont change
پاسخ
#10
(09-03-2013, 12:04 AM)'PWLG' نوشته است: به نام خدا
بازیهای سالانه (مثل ‏AC‏، ‏COD‏ و...) همیشه دچار این مشکلات میشند. (تکراری شدن) ولی انگار تغییر نسل به بهتر شدن فرانچایزهای سالانه کمک کرده. امیدوارم همشون بتونن بهترین بازیشون رو امسال ارائه بدند.
پیش نمایشتون بسیار عالی بود. منو کامل با این بازی آشنا کردید. من چیز زیادی ازش نمیدونستم و فقط از اسمش خبر داشتم (RIVALS) ولی کاملا امیدوارم شدم. امسال، سال بهترین هاست. چه بازگشت بعد از چندسال (SPLINTER CELL, BATTLEFIELD, BATMAN, GTAو...). چه عنوانهای جدید (WATCH DOGS, LAST OF USو...) چه بازیهای سالانه و حتی اونایی که سازندگانشون لطف کردن و نسخه PC بازیشون رو ساختند(MORTAL KOMBAT CASTLEVANIA)
ممنون بابت پیش نمایش.

 
حرفتون رو قبول دارم. مشکل از اینجاست که ناشر هایی مثل Ubisoft برای به جیب زدن پول بیشتر، فرانچایز های محبوبشون رو سالانه میکنن و باعث افت اون ها میشن ولی NFS هر سال سعی بر این داشته که بهتر شده ولی موفق نشده و من فکر میکنم EA به اندازه کافی عناوین پول ساز داره که NFS توی اون ها گمه و دلیل سالانه شدنش پول نیست.
پاسخ


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  از غرب به شرق در مسیر رستگاری| پیش نمایش NiOh Hidden Shadow 1 2,635 01-15-2017, 12:31 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  روزی روزگاری : دبی، بیابانی خونین | نقد و بررسی عنوان Spec Ops: The line Maziyar Hemmati 2 2,560 11-24-2016, 07:33 PM
آخرین ارسال: Y PS
  جنگاورانی از جنس آینده|پیش نمایش بازی Call OF Duty:Infinite Warfare Hidden Shadow 8 4,872 10-28-2016, 09:24 PM
آخرین ارسال: Hidden Shadow
  آفریقای وحشی با چاشنی زامبی:نقد وبررسی عنوان Resident Evil5 S.T.A.R.S 9 4,708 10-21-2016, 08:05 PM
آخرین ارسال: S.T.A.R.S
  بازگشت گناهکارانِ بی‌گناه | پیش‌نمایش بازی Persona 5 BadBoyNeverDie 3 2,440 10-21-2016, 07:50 PM
آخرین ارسال: Maziyar Hemmati

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان