ارسالها: 23
موضوعها: 3
تاریخ عضویت: Jan 2014
پلتفرم های شما:
01-23-2014, 08:44 PM
(آخرین ویرایش: 01-23-2014, 08:47 PM، توسط arthor.)
عالی بود فقط طبق گفته دوستمون [size=16px] آهنگ باید ملایم تر بشه ....[/size]
از رنگ های دیگه هم توی متنت استفاده کن یا از فونت ها و سایز های دیگه تا تکراری نیاد به چشم ... ( به خصوص موضوع هاش )
با تشکر
ارسالها: 13
موضوعها: 5
تاریخ عضویت: Aug 2016
Battlefield VS
Call of Duty
بازیهای شوتر اول شخصی مثل سری "Call of Duty" باعث شدند بسیاری از بازیهای قدیمی ژانر شوتر در سایهی آنها قرار بگیرند و از بازیهای قدیمی مثل "Medal of Honor" فقط پریدن از هواپیما و باز کردن چتر نجات و از سری بازی "IGI" فقط شلیک آرپیجی و منفجر کردن تانکها در خاطرتان بماند! (صرف مزاح! وگرنه Medal of Honor: Airborne و 1 IGI بسیار خاطرهانگیز هستند). بازی COD 4: Modern Warfare تحول بزرگی در سبک تیراندازی و نزدیک کردن جنگ به واقعیت به وجود آورد. در مورد سری کال آو دیوتی باید بگویم اکثر سکانسهای پایانی هر کدام از قسمتهای این سری از نظر داستانی عالی روایت میشدند. تیر خوردن، آن حس ترس از مرگ! و سکانسهایی که از خاطره بیرون نمیروند همچون کشیدن چاقو از سینه خود و پرتاب چاقو در پیشانی شپرد در انتهای بازی COD: Modern Warfare 2 (مدرن وارفار 2 بهترین شوتری هست که تا به حال بازی کردم و گرافیک شاهکاری داشت. مرحله Scuba Diving که اوایل آن باید غواصی کنیم از بهترین مراحل این بازی است) که جزو بهترین سکانسهای پایانی بازیها در تاریخ محسوب میشود، همگی در حافظهی گیمرها میماند. سری COD: Black Ops نیز از نظر روایت داستان جزو برترین بازیهای تاریخ محسوب میشود. خصوصأ Black Ops 1 داستان بسیار عالی و مراحل جذابی همچون مرحلهی رولت روسی داشت. سکانس پایانی COD: Modern Warfare 3 هم که با دار زدن همراه بود قطعأ فراموشنشدنیست آن هم چه دار زدنی، آویزان از سقف شیشهای و با چه خلاقیتی! فقط میتوان گفت سکانسی دیوانهکننده بود. اینکه این سکانس ها از بازی در ذهن گیمر میماند حاکی از این است که "سیر داستانی مناسب" قابلیت ماندگاری را در ذهن افزایش میدهد. به طور کلی در مجموعه بازیهای کال آو دیوتی سری Black Ops از نظر داستانی و سری Modern Warfare از نظر گرافیک قویتر بودند. نسخه ریبوت Modern Warfare نیز منتشر شده است. هرچند شرکت بازیسازی اکتیویژن در آمریکا بسیار منفور است اما در ساخت سری بازیهای کال آو دیوتی از هزاران نفر عوامل سازنده و همکار بهره برده است. این سری بازی جنبههای سیاسی زیادی هم دارند. خلاقیت سری بازی کال آو دیوتی در خلق سینماتوگرافیهای خارقالعاده، گرافیک بسیار بالا و نزدیک به واقعیت، اکشن عالی و همچنین سبک مخفیکاری آن است خصوصأ اینکه این سری تجربهی جدید و شگفتانگیزی در نبردهای تن به تن و گروهی، تاکتیکهای مختلف جنگی و عملیاتهای مخفیانه، انتحاری و پاکسازی به گیمرها هدیه داده است. سری کال آو دیوتی موفقترین سری بازی در سبک شوتر محسوب میشود و این سری در روایت صحنههای سینمایی حماسی و نزدیک به واقعیت و شخصیت پردازی عالی عمل کرده بود و از بازیگرانی همانند کوین اسپیسی و گری اولدمن و همچنین کامپوزر معروف هانس زیمر برای صداگذاری و موسیقی بازی استفاده کرده بود. اینها تنها موارد اندکی از برتریهایی بودند که سری کال آو دیوتی نسبت به رقیبانش همچون رقیب اصلیاش یعنی سری "Battlefield" داشت.
سری Battlefield بیشتر به خاطر سبک آنلاین و مولتی پلیر قسمتهای 1 و 2 (Bad Company) و گرافیک عالی قسمتهای 3 و 4 معروف است. در واقع میتوان گفت بتلفیلد 3 در زمینه گرافیک انقلاب کرد و از نظر نورپردازی هم عالی بود. یکی از نکات مثبت بازیهای بتلفیلد 3 و 4 ویژگی تخریبپذیری فوقالعاده محیط و سربازان است. گاهی در حین بازیهای بتلفیلد 3 و 4 احساس میکنید قیامت برپا شده است! انفجار! نورپردازی جلوه میکند... انگار زلزله شده است! نقش بر زمین میشوید. کامپیوتر جیبی خود را بیرون آورده، محل مورد نظر را مشخص کرده و سپس فرمان بمباران هوایی را صادر میکنید. اما مشکل اصلی قسمت 3 این بود که پر از باگ بود! بزرگترین عیب بازی بتلفیلد 3 نشانهگیری ضعیف و دشوار اسلحههای آن و بزرگترین حسن آن هم گرافیک عالی آن بود. هرچند که بازی در مرحله سوار شدن در جت و پرتاب بمب قصد داشت گیمر را سورپرایز کند اما بسیار مرحلهی مزحکی از کار درآمد! اما قسمت 3 چند عیب بزرگ دیگر هم داشت. از جمله اینکه این سری داستان خاصی نداشت! دیگر اینکه اصلأ حالت Open World که توی قسمتهای 1 و 2 (Bad Company) شاهد بودیم را نداشت و قسمت 3 کاملأ خطی روایت میشد. این عیب در بتلفیلد 4 تا حدودی کمتر شد ولی باز هم حالت اپن ورلد آن در حد قسمتهای Bad Company نبود و بیشتر خطی روایت میشد. در هر صورت سری بتلفیلد همواره تحت شعاع رقیب اصلیاش یعنی سری کال آو دیوتی بوده است.