Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سازندگان Elder Scrolls Online درباره ی امپراطور می گویند.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Elder Scrolls Online این فرصت را به بازیکنانش می دهد تا لقب امپراطور Cyrodiil را یدک بکشند.استودیو ی Zenimax Online توضیح می دهد شما چه کارهایی باید بکنید تا این مقام را به دست آورید.
[تصویر:  teso.jpg]
Elder Scrolls Online برای کامپیوتر های شخصی , کنسول های نسل بعدی و فعلی منتشر می شود. سازندگان توضیح می دهند که رسیدن به این رتبه نیازمند امتیاز اتحاد است(Alliance Point).شما با برنده شدن در جنگ های PvP (بازیکن با بازیکن) شفا دادن در جنگ و به دست آوردن تجربه این ژتون مخصوص را به دست می آورید.همچنین شما می توانید امتیاز اتحاد را با گرفتن قلعه های اطراف Cyrodiil به دست بیاورید که قلمرو جدیدی را برای شما و گروهتان آزاد می کند.وقتی اتحاد کنترل تمام قلعه های اطراف شهر امپراطوری را به دست آورد عضوی از گروه که بیشترین امتیاز اتحاد را داراست به عنوان امپراطور تاج گذاری خواهد کرد.
این عنوان به او و پیروانش امتیازات ویژه ای را می دهد تا از بقیه ی بازی لذت کافی را ببرند اگرچه اگر سمت خود را از دست بدهند این امتیازات کمرنگ تر می شوند ولی همچنان باقی می مانند.کارگردان بازی Paul Sage گفته است کسانی که امپراطور می شوند تا زمانی در بازی هستند تمام Skill ها برایشان آزاد است چون امپراطور شدن کار ساده ای نیست ولی تلاش برای آن کار لذت بخشی است.

اگر شما هم به این بازی دسترسی پیدا کردید تمام تلاشتان را بکنید, شاید یک امپراطور هم ایرانی باشد.
[img]images/smi/s0 (29).gif[/img]

منبع