Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: mikkel thorster درباره ی ساخت بازی برای xbox one می گوید.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Mikkel Thorster کارگردان Press Play استودیو ی بازی سازی در باره ی رابطه ی بازی سازان با مایکروسافت می گوید.
حتی با کمترین تعداد بازی های انحصاری و مشکلات سخت افزاری باز هم هردو کنسول Xbox One و PS4 یک راه حل برای بازی سازان هستند البته با استفاده از مهندسی x86 بیت آنها.این باعث ساخت بازی های نوآورانه و کیفیت بالای آنها می شود بدون دردسر زیاد. استودیو ی آنها -که تازه مشغول ساخت بازی Max:The Curse Of Brotherhood برای Xbox One است-منتشر کزده است که بازی ساختن برای نسل بعد به آسانی ساختن آن برای کامپیوتر است.
[تصویر:  Max-2.jpg]
ساخت بازی برای این کنسول برای ما تجربه ای عالی بود و خیلی از دردسر های ما را برای ساخت بازی برای کنسول ها حذف کرده. کارکردن با Xbox One در مقایسه با PC بسیار عالی است.شما دقیقا می دانید که چه فضا و کیفیتی برای بازی خود نیاز دارید و سیستم هایی مانند Acheivment و DVR برای شما محیا است.این مانند این است که به دست تمامی مصرف کننده ها یک کامپیوتر قدرتمند داده باشیم با کمیت هایی مشخص که این کار را برای بازی سازان بسیار آسان کرده.
نفرین برادری یک ساخت دوباره از مکس و ماژیک جادویی است پس حالا درباره ی رابطه ی استودیو ی ما با مایکروسافت چی میگید؟مثل شمعی است که فیتیله ی آن بلندتر از بقیه ی کنسول هاست.ما پارسال به مایکروسافت ملحق شدیم و به همکاریمان افتخار می کنیم و می توانیم با استفاده از فرهنگ خود بازی بسازیم و برای بازی خودمان , خودمان تصمیم بگیریم البته با حمایت کامل مایکروسافت.چون پشت ما به مایکروسافت گرم است حس می کنم باید بگویم که بازی جدید ما بر روی PS4 عرضه نمی شود.

آیا این واقعا عقیده ی تمام بازی سازان است.نظر شما چیست؟در قسمت نظرات برای من بنویسید.

منبع