Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Halo بعدی برای عرضه در 2014 قرار داده شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Halo بعدی برای عرضه در 2014 قرار داده شد



[تصویر:  halo0106-610.jpg]



شرکت های بزرگ بازاریابی  XBox، امروز در پستی میزان فروش خود را اعلام نمودند و هواداران کنسول XBox One نیز برای فروش بیش از 3 میلیون دستگاه در سراسر جهان از آنها تشکر کردند. در این پست لسیتی بود که بازی هایی در آن قرار داشتند که برای این پلتفرم عرضه می شدند. ولی Halo بعدی در میان آنها نبود، نه به دلایل نامعلوم. آقای
Rob Semsey مدیر روابط عمومی بازی های Halo و Forza در توییتر اعلام کرد: امروز برای XBox چند عنوان ذکر شد، اما Halo به دلیل منتشر نشدن نامش در لیست قرار نگرفت. وی در توییتی دیگر افزود: مطمئن باشید که سفر Halo بعدی در 2014 آغاز می شود. اگر که شما کنجکاو هستید، در اینجا لیستی از بازی های است که یوسف مهدی اعلام کرده است:
ما برای سال پیش رو بسیار هیجان زده ایم و سخت در حال تلاشیم که طرفداران و بازار های فروش بیشتری به خود جذب کنیم. سال 2014 یک سال امیدوار کننده خواهد بود برای کنسول با بازی های بزرگی که در راه است از جمله :
'Titanfall,'Watch_Dogs,''Project Spark,' 'Sunset Overdrive,' 'Tom Clancy’s The Division,' 'The Witcher 3: Wild Hunt,' 'Destiny,' 'Plants vs. Zombies: Garden Warfare,' and 'The Elder Scrolls Online
بازی های بیستر، قابلیت های بیشتر، محتوای بیشتر، سرگرمی بیشتر و همه ی این ها امسال برای شما خواهد بود.

منبع
HALO تنها عنوان FPS است که هم داستان داره هم گیم پلی![img]images/smi/s0 (29).gif[/img]نه مثه دو تا رقیب محترم دیگه که یا گرافیک ندارن و صداگذاری یـا گیم پلی ندارنو داستان!!!ایشالا واسه X360 هم میاد!