Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کنترلر Steam کافی نیست: همچنان PC بازان محتاج موس و صفحه کلید نیمکت پسند 2
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قسمت دوم:
http://www.playnation.de/uploads/inline/pic-4482.png

Couchmaster یک وسیله عجیب تر و حتی گرانتر از دیگر محصولات متداول بازار است که پهنای 24 اینچی آن با ارگونومی پای شما سازگار است. علاوه بر قیمت 180 دلاری آن که سگرمه های شما را در هم میکند، قالب سنگین و بزرگ آن فضای زیادی از اتاق نشیمن شما را اشغال میکند.

به غیر از Ikeaing چوبی و سفت و سخت، دو انتخاب ارزشمند دیگر برای PC بازان وجود دارد، اگرچه Lapboard سازان باید از این دو طرح اجتناب کنند و این مسئله نباید تکرار شود. با خلاقیت Valve ، استودیوهای Third Party باید تلاش کنند تا Lapboard هایی با انطباق موس و کیبورد بسازند تا فروش بیشتری داشته باشند. Razer که مانند Artemis و Razer Hydra تجربه ی کوتاهی دارند، محصول کاربردی تری ارایه داده اند. آنها تاکنون صفحه کلید هایی برای چپ دستان ساخته اند، مانندOrbweaver و Nostromo که به عنوان یک صفحه کلید جمع و جور کارکردی عالی دارند. البته Logitech که امکانات جانبی بی سیمی خوبی ارایه داده بطوری که بازیکن هنگام بازی با دو دست، لذت بیشتری میبرد نیز میتواند انتخاب مناسبی باشد.

والو باید محصول عینی را به عنوان کنترلر ارایه دهد، کنترل ارزان ، کاربرپسند و همه کاره ای که موجب افزایش انطباق PC و سیستم عامل Steam با اتاق نشیمن باشد. هدف والو فروش کنترلر نیست، بلکه هدف آن افزایش آمار بازی کنندگان به سمت PC است، و آنها میخواهند شرایط بازی بدون زحمت را فراهم کنند. 
حتی یک کنترل مبتکرانه هم نمیتواند جایگزین مناسبی  برای ارتباط بلند مدت PC بازان با WASD باشد، چرا که آنها با محدودیت های آن کنار نمی آیند، محدودیت های مانند: فریم ریت پایین ، رزولوشن پایین، قیمت بالا، و پایین بودن آزادی عمل. و درحالیکه ما از کنترلر ارایه شده برای PC بازان و بازیهای PC شادمانیم، نیاز به آوردن موس و کیبورد در اتاق نشیمن برای بازی ضروری به نظر میرسد.

منبع: http://www.pcgamer.com/2014/01/03/steam-...and-mouse/