Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بانجی در باره ی نحوه ی فعالیت سرور های بازی می گوید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این خبر در حالی بیرون آمده است که گفته شده در ابتدا این بازی قرار بوده سوم شخص باشد.در مصاحبه ای از سایت GameInformer با کارگردان فنی بازی Chris Butcher ایشون از ساختن مسابقات می گوید :"شما این همه نمونه آدم هایی دارید که در حال ساخت سرورهای خوشه ای برای بازی هایی مثل WoW هستند.
[تصویر:  Destiny.jpg]
ولی ما واقعا دلمان نمی خواهد که همچنین بازی ای بسازیم چون آنها یک سرور مرکزی دارند و برای شبیه سازی جهان بازی استفاده می شوند و فقط تعداد محدودی بازیکن پذیرفته می شود. شاید هزار نفر یا شاید 5000 نفر یا حتی 20000 نفر این تعداد در مقایسه با قدرت کنسول ها بسیار ناچیز است.این به آن معنی است که با ده ها و صدها از این سرور ها نیاز داریم چون به این فکر افتادیم که ما یک دنیای واحد می خواهیم تا همه در آن بتوانند بازی کنند."Butcher اضافه کرد که استودیو ما به این فکر افتاد که از شبکه ای با پایه ای سازه ای پشتیبانی کند تا در نقطه ای از این جهان حس نشود که جمعیت کم است.ایشون از مزیت های این نوع سرور سازه ای می گوید که:"فرض کنید این کار را نکرده بودیم در این صورت 5000 نفر در حال بازی کردن بودند ولی منطقه ی Old Russia خالی بود یا این که این 5000 نفر با هم سعی کردند که به یک نقطه در یک زمان بروند در این صورت یا سرور Crash می کند و یا به لگ می افتد.یا تبدیل به بازی ای می شود که هسته ی مرکزی فقط بازیکنان را به صورت Random به این ور و آن ور می فرستد چون برای کار دیگری برنامه ریزی نشده است.
این بازی طوری طراحی شده که میلیون ها نفر در آن بازی کنند و شبیه سازی های قدرت مندی انجام شود و از قدرت کنسول ها این ماشین های قوی استفاده شود تا شما به سرعت قادر به انجام هر کاری در این شبکه باشید.شما با یک گیمپلی سریع و روان مواجه هستید همچنین با کیفیت بالا اگر از شبکه ی دیگری استفاده می کردیم این بازی گیمپلی روانی نداشت.

پس با یک بازی قدرتمند در زمینه ی آنلاین مواجهیم.نظر شما چیست؟
[img]images/smi/s0 (60).gif[/img]

منبع