Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پنج پیشرفت DeadRising 3
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
این خبر منتشر شده درباره ی بهبود سیستم این بازی نسبت به نسخه های قبل است.
اولین بهبود سیستم کمد
در این سری هر اسلحه ی جدید و خوبی پس از مدتی استفاده از آن می شکست و پیدا کردن یکی دیگر مثل آن خیلی سخت بود اما حالا شما هر چیزی را که بردارید می توانید در کمد نیک در خانه ی امن پیدا کنید و در آنجا ذخیره کنید.آیا اسلحه های جالبی را که خودتان ساخته اید دوست دارید و نمی خواهید آنها را از دست بدهید؟با این امکان دیگر آن را از دست نخواهید داد.
[تصویر:  DeadRising3SuperCombo-610.jpg]

بهبود دوم دیگر نیازی به پرستار بچه بودن نیست
در قسمت های قبلی شما هر بازمانده ای را که پیدا می کردید می توانست به راحتی با گیر کردن در بین وسایل یا گم شدن بمیرد و یا اگر زنده بماند آرزو می کردید که کاش نجاتش نداده بودید و سری جدید این بازی حتی امکانی دارد که در صورت مرگ آنها در خانه ی امن شما دوباره احیا می شوند و معمولا هوش مصنوعی بالایی دارند.
[تصویر:  Dead-Rising-3-screenshot-23.jpg]

بهبود سوم در هر جایی قادر به ترکیب وسایل خواهید بود
در سری قبل این بازی برای ساخت هر چیزی باید پیش فردی به نام Chuck Green می رفتید خب در دوران خودش خوب بود که چیز هایی را جمع کنی و به جایی  تحویل بدهی ولی حالا با زدن چند دکمه و در عرض چند دقیقه شما اسلحه ی مخوف خود را می سازید.

[تصویر:  Dead-Rising-3-header.jpg]

بهبود چهارم ارتقا یافتن
در بازی های قبلی هم شخصیت شما آپگرید می شد ولی به صورت اتفاقی بود یعنی شما نقشی در انتخاب حرکات او نداشتید اما در این بازی شما می توانید هر آپگریدی را در هر شاخه ای برای نیک انجام دهید با استفاده از سلیقه ی خودتان.
[تصویر:  a523b337-4f44-4789-9735-c96c2ed1173e.jpg...10x456.jpg]

بهبود آخر مثل یک شاه راه رفتن 
در بازی های قبل کارهای اضافه ای می شد انجام داد ولی در حد مبارزه با ساعت واین جور مراحل بود ولی این بازی جدید به شما اجاضه می دهد با هر اسلحه ای وارد هر جایی شود و هر دشمنی را تکه تکه کنید بدون هیچ محدودیتی.

پس من هم امیدوارم شما هم یه روزی این بازی رو بکنید و تو Los Perdidos به جای ما (کنسول نسل بعد ندارا) یه کشتار عظیم راه بندازید.

منبع
[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]

 
اینا که مهم نیست همین طور که من قبلا گقتم دوییدن بلد . [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
اگه کسی xbox one خرید بگه بیایم خونش dead rising 3 بازی کنیم [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]