Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: با موتور گرافیکی Frostbite یکی از بهترین های ساخت بازی برای نسل بعد هستیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
با موتور گرافیکی Frostbite یکی از بهترین های ساخت بازی برای نسل بعد هستیم

طبق اذعان برنامه نویس بازی Battlefield 4: ما با موتور گرفیکی Frostbite هنوز یکی از بهترین های ساخت بازی برای نسل بعد هستیم.


[تصویر:  2308712-8653671235-41034.jpg]
شرکت DICE از موفقیت موتور گرافیکی Frostbite بسیار خوشنود است و همه ی این موفقیت آنها به کمک بازی Battlefield 4 صورت پذیرفت. مدیر اجرایی شرکت DICE آقای Patrick Bach در مصاحبه ی اخیرش با OXM ادعا کرد که آنها با بازی Battlefield 4 بهترین بازی نسل بعد را داشته اند و موتور گرافیکی Frostbite به درستی از قدرت کنسول های نسل بعد استفاده می کند. وی افزود: من معتقدم، حرکت ما در واقع از چند سال پیش آغاز شد، حتی چند سال قبل از اینکه Battlefield 3 اعلام شود. ما گفتیم: بازی ها از الان تا پنج سال آینده نیازمند چه چیز هایی هستند؟ اکنون که ما می توانیم نسل بعد را ببینیم، اگر شما این را بخواهید، موتور Frostbite هم چنان به قوت خود باقی است. ما همچنان پابرجاییم، من اینگونه استدلال می کنم که یکی از بهترین های نسل بعد بازی هاییم و نمی خواهم که بگویم بهترین نسل بعد بازی ها هستیم، اما ما موتوری را دراختیار داریم که حقیقتا از نهایت قدرت کنسول های نسل بعد استفاده می کند.

شکی نیست که بازی Battlefield 4 یکی از بهترین های نسل بعد است اما دادن لقب بهترین بازی نسل بعدی شبیه سیر در آینده است. شما در این باره چه فکری می کنید.

منبع
 

 
آشغالترین موتور . پر باگ ترین . اصلا نفرین شدست فقط گرافیک داره . از غیب شدن آدم های مرده هم که بگذریم .
آره راس میگی. تو یه مرحله بود که حالم خیلی گرفته شد. PAC یه باگ پیدا کرد و افتاد اون سر مپ و داشت یه سره دور می شد. یه بارم خودم توی کشتی بودم که یهو از کشتی پرت شدم با انفجار بیرون و حدود 300 متری از کشتی دور افتادم.
این نسل که به نظر من C3 از هر نظر بهتر بود.
بهترین گرافیک این نسلو C3 داره که من هنوز رو دستش ندیدم. (مگه C4!)