Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سخنان جالب Phil Spencer در مورد بازار gaming!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
PHIL SPENCER  در مصاحبه ای با OXM نظرش را در مورد عیب ها و مزیت های فروش بازی ها به صورت دیجیتال و فیزیکی بیان کرد.او همچنان افزود که زمانی که بازی های متوسط و جالب که عرضه میشدند ،به خاطر این که فروش فیزیکی مورد توجه تر بود و این بازی ها فرصتی برای عرض اندام نمی یافتند،او همچنین افزود که :
فروشگاه های دیجیتال زیادی وجود دارند که فرصتی طلایی برای بازی های از این نوع هستند ،به وسیله ی فروشگاه های مجازی مانند psn , و یا xbox live  دیگر استدیو های سازنده ی این بازی دیگر مجبور نیستند که فروش دیجیتال بازی را به عنوان تنها راه برای فروش در نظر بگیرند .
به نظر من چند سال پیش تولید کنندگان زیادی بودند که از پنهان ماندن بازی هایشان پشت جلد بازی های محبوبی مانند call of duty و یا gta نگران بودند ،و این در حالی بود، که ان زمان راهی برای این تولید کنندگان ،به جز عرضه ی یازی هایشان  به صورت دیجیتال نبود. 
هم اکنون بازی های عالی وجود دارند که با بودجه های کم ساخته و توسعه داده شده اند ،که با وجود فروشگاه های مجازی مانند ANDROIDو یا APP STORE توانسه اند به فروش های خیره کننده ای دست پیدا کنند .
او همچنین در مورد برنامه های فروش باز ی های مسقل در شبکه ی انلاین xboxگفت :
ما برنامه های زیادی برای بازیسازان مستقل و خلاق داریم،واین امر را میتوان در فروشگاه های سونی نیز مشاهده کرد .ما فروشگاه های را با ایده های نو ایجادکرده ایم که بزودی مانند فروشگاه های ANDROIDو APPLEپر از بازی های جذاب و خلاقانه خواهند شد.
(نظر شما در مورد این فروشگاه ها چیست ؟ ایا این فروشگاه ها به فروش بیشتر بازی های مستقل کمک خواهند کرد ؟
منبع:
http://gamingbolt.com/microsofts-phil-sp...game-sales
خبرنگار ازمایشی [تصویر:  76316491859278055724.jpg][تصویر:  39148992108164629546.png]





 

 
حرف بدی هم نمیزنه البته باید به اینترنت ما ایرانی ها هم توجه کنه[img]images/smi/s0 (86).gif[/img][img]images/smi/s0 (86).gif[/img][img]images/smi/s0 (86).gif[/img][img]images/smi/s0 (86).gif[/img][img]images/smi/s0 (86).gif[/img][img]images/smi/s0 (86).gif[/img]

ممنون از خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]