Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: نسخه ی نهایی بازی Tomb Raider:Definitlve Editionدارای گرافیکی نسل بعدی است !
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در مساحبه ای با VG247 ، تهیه کننده اجرایی نسخه ی قطعی بازی TOMB Raider ،سکات اموس در مورد چگونگی رفتن لارا به نسل بعد و قدم گذاشتن در این نسل صحبت هایی کرد که قابل توجه است.
ایشان در این سخنان گفتند که :
''این یک مقداری از پول و زمان زیادی می خواست تا ما صرف این کار کنیم .همه ما با قرار دادن پول زیادی و زمان و روح خود این پروژه را انجام دهیم و واقعامن ین بازی را دوست دارم.این درست است که ما همه چیز را در زمان گذشته قرار دادیم .و در عین حال این بازی را برای سیستم عامل های جدید ارائه میکنیم.و این امر یکی از اختلافات عجیب و غریب است .شما میتوانید این بازی را برای این نسل بر روی PS3و xbox360و حتی این بازی را با کیفیت بهتری روی pc ها انجام دهید.اما رفتن در xbox one و PS4 و جو در زمان یک تن از فن اوری های جدید است.
ایشان همچنین افزودند که:
این کار نتنها لازمه ی ایجاد یک موتور جدید بود بلکه ،بلکه پس از گرفتن دارایی های جدید این بازی،بازسازی شده و به نسل بعد نقل مکان کرده است.و ما این بازی را با استفاده ار تکنیک های جدیدی مانند سایه و تکنیک جدید تور پردازی و تکنیک ذره جدید و چیز های شبیه سازی شده ی جدید است .که ما همه ی این ها را در نسل بعد انجام داداه ایم ،اما در نسل فعلی به دلیل قدرت کم پردازنده ها ما نتوانستیم جزئیات ظریف و جزئیاتی که قبلا بوده است را انجام نداده ایم.و  کسانی که این نمیتوانستند این چز ها را انجام دهند ،تا ورود این بازی به نسل بعدی باید کمی صبر کنند.
ایشان افزود که:
ما تا به امروزه همه ی کار هاو مطالب خود را با قرار دادن حق رای در یک فضا انجام داداه ایم.و به این کار ما در ساخت به حداکثر رساندن میگویند.و میتواند اولین قدم ما در نسل بعدی با لارا باشد.
او گفت که :
برای ما این واقعا یک معامله ی بزرگ بوده است و چگونه دیدن ما در اغوش سیستم های جدید در اسرع وقت کم بوده است و دلیل ایت کار این است که ،ما در مورد نسل بعد باید بیشتر بدانیم تا بازی های اینده جذاب شوند.
نسخه ی قطعی بازی Tomb Raider در حال حاضر برای xbox one و ps4 است که قرار است در 28 ژانویه وارد بازار جهانی شود.ولی متاسفانه بازیکن های PCشانس خود را برای این عنوان به روز رسانی شده از دست دادند .
نظر شما در موردتغییرات فراوان از لحاظ گرافیک چیست؟ ایا شما حاضرید با این تغییرات یک Tomb raider نسل بعدی تهیه کنید ؟
با ما در میان بگذارید.
منبع:http://gamingbolt.com/tomb-raider-definitive-edition-represents-first-step-at-next-gen-lara-croft
[تصویر:  04466464043360684124.jpg]

 

 
برای خبرتون تصویر قرار بدید.