Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدید از بازی Quantum Break از زبان سازنده های بازی .
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  84933031854058410077.jpg]از وقتی که نمایشگاه E3 2013 برگزار شد بازی هایی با نو آوری های فراتر از قبل وارد میدان رقابت شدند . در این رقابت میتوان به بازی هایی مانند watch dogs و Titan fall اشاره کرد ،که یکی از این بازی هایی که به محبوبیت زیادی نزد طرفداران xbox one دست یافته و خریدارن کنسول را به شک و گمان انداخته ، انحصاری یا پرچم دار ماکروسافت یعنی  Quantum break است ،که با گرافیک و گیم پلی متنوعش همه را به وجد اورده است .این بازی در کنفرانس مطبوعاتی ماکروسافت برای معرفی xbox one رونمایی شد . بعد از این رونمایی دیگر خبر چندانی نبود تا انکه سازنده های بازی لب به سخن گشوده اند و از ویژگی های این عنوان و گیم پلی ان میگویند.برخی ها این عنوان را تنها عنوانی مینامند که توانسته است قالب عنوان های معمولی را شکسته و گیم پلی جدید ارئه دهد .
در مصاحبه اخیر Oskari Hakkinen با EDGE اطلاعاتی را از این بازی فاش کرده است . 
او در این مورد میگوید که :
در قلب این بازی گیم پلی خوبی وجود دارد. که به بازیباز این حس را میدهد که چطور یک بازی را احساس میکند و چگونه ان را بازی میکند و با عجله ادرنالین شما هنگامی که ماشه را میکشید بالا میرود و برای پوشش گول زدن کار های زیادی هست که انجام دهید. اگر شما چیز های جالبی برای بازی خود نداشته باشید کسی جذب آن نمی شود. باید اصول هایی در بازی قرار داده شود که استادارد باشد که من به ان میگویم Remedy.این بازی نتنها یک remedy نیست بلکه یک remedy تمام عیار است ،و انچه ما در بازی قرار داداه ایم به وقوع میپیوندد .
در مصاحبه ی جداگانه ای با مدیر عامل REMEDY یعنی matias Myllyrinne ، او توانایی های بیشتر کاراکتر اصلی بازی فاش میکند .او همچنین گفت در پایان فصل اول بازی گیمر کنترل ادم بد  داستان رو در اختیار میگیرد که کسی که شما ان را کنترل می کنید قابلیت کنترل زمان و دستکاری در ان را دارد .پس شما توانایی این را دارید که بدانید در اینده چه اتفاقاتی رخ میدهد .
او گفت که :
: سپس وقتی که ما انتخاب های را در بازی انجام میدهیم ،و شما خواهید دید که در چند قسمت از بازی با کیفیت بالا ، چگونه تصمیم های شما برای شما لذت بخش خواهد بود یا باعث به وقوع پیوستن کار های بد میشود. بر خلاف بسیار از بازی های دیگر ،شمادر  بازی باید بدانید که انتخاب های شما چه عواقبی را در پیش میگیرد . زمانی که شما کنترل کاراکتر بازی را دست دارید ،به وضوح مبینید که تصمیماتی که گرفته اید چه تاثیراتی بر روند داستان و گیم پلی خواهد داشت .شما در بازی میتوانید کار های بسیاری را انجام دهید و باید درک ان را داشته باشید که بر خلاف بسیاری از بازی شما در طول داستان تاثیرات به وضوح تخریب کننده را مشاهده کنید .این تصمیم گیر هاست که در بازی کننده تاثیر گذاشته و شور و شوق ان ها را برای انتخاب های بیشتر و دقیق تر زیاد میکند.
نظر شما در این مورد چیست ؟ ایا شما تاثیرات تصمیم گیری را در بازی و تاثیر ان بر روند گیم پلی و داستان قبول دارید . با ما در میان بگذارید .
منبع:http://gamingbolt.com/quantum-break-the-ultimate-remedy-game-features-meaningful-consequences