Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مایکروسافت در حال سرمایه گذاری برای تبدیل کردن Xbox One به "پیشرو کنسول های نسل بعدی"
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Titanfall_FTF_1920x1080.jpg]
Amy Hood مدیر ارشد امور مالی در طی درآمد های عظیم Xbox One بسیار شگفت زده بود و در پاسخ به تحلیلگران و سرمایه گذاران چنین گفت:
نقل‌قول: ما به طور شگفت انگیزی از واکنش طرفداران وفادار خود هیجان زده ایم و در حال کار بر روی Xbox one هستیم تا سرتاسر دنیا به این کنسول دسترسی داشته باشند.
امی هود هم چنین توضیح داد که با منتشر شدن عنوان TitanFall ما در حال تلاش هستیم تا با یک سرمایه گذاری Xbox one را پیشروی کنسول های نسل بعدی قرار دهیم:
نقل‌قول: ما در حال کار کردن روی TitanFall هستیم تا بالاخره به روز منتشر شدنش برای Xbox one برسیم. بسیاری از مردم در خصوص منتشر شدن این عنوان در مارس شگفت زده شدند و ما می خواهیم فروش این بازی را گسترش دهیم. بنابراین من می خواهم این سرمایه گذاری را افزایش دهم که قطعا به نتایج بزرگی دست خواهیم یافت.
هم اکنون کنسول Xbox one با فروش 1.2 میلیون واحد کمتر از PS4 در پشت این رقیب خود قرار دارد. خب ما هم منتظر می مانیم تا این که ببینیم آیا این سرمایه گذاری ها روی TitanFall جواب خواهد داد یا نه؟
منبع
PS4 توی 52 کشور 4.2 میلیون عدد دستگاه فروخته ولی XBOX ONE در 13 کشور 3 میلیون عدد دستگاه فروخته ! اگر تو 39 کشور دیگه عرضه بشه چی میشه !![img]images/smi/s0 (37).gif[/img][img]images/smi/s0 (37).gif[/img]