Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هر آنچه اطلاعات از بازی Below می خواهید+ تریلر بازی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بازی Below یکی دیگر از عناوین استودیوی Capybara Games است که ناشر آن Microsoft می باشد. بازی Below انحصاری Xbox one خواهد بود. این بازی برای اولین بار در E3 2013 معرفی شد و هنوز تاریخ انتشار دقیق آن مشخص نیست. تنها چیزی که در رابطه با تاریخ منتشر شدن بازی حدس زده می شود سال 2014 است اما باید منتظر منابع رسمی باشیم.
[تصویر:  below-box-art.jpg]
نام: Below
ناشر: Microsft
توسعه دهنده: Capybara Games
پلتفرم: Xbox One
ژانر: ماجرایی
تاریخ انتشار: 2014
در حال توسعه:
بازی Below چندین سال است که در حال ساخت می باشد ولی برای اولین بار در نمایشگاه E3 2013 معرفی شد. مایکروسافت ممکن است این بازی را انحصاری Xbox one معرفی کند ولی هنوز زمان انتشار بازی معلوم نیست و شاید تا آن زمان تصمیمات جدیدی گرفته شود.

داستان بازی:
همانند همه‌ی بازی های نسل فعلی این بازی هم رازهایی را در خود پنهان کرده است. شما باید یک سرباز جنگجوی کوچک را کنترل کنید که در جزیره‌ای دور افتاده قرار دارد و هدف اول او کشف کردن بخش های مختلف جزیره است. اما هدف های بیشتری نیز خواهید داشت که هنوز اعلام نشده است.
[تصویر:  Below.jpg]
گیم پلی:
 محیط این بازی در جزیره خواهد بود. دید دوربین از بالا است و شما احساس استراتژیکی بودن بازی را خواهید داشت. وجود ترکیب شدن تاریکی و نور حس خوبی را به بازیکن القا می کند. بازی دارای مکانیک گیم پلی دشواری است که مردن دائمی در آن یکی از شخصیت های آشنا برای شما خواهد شد. Capybara در گیم پلی این بازی از سبک roguelike الهام گرفته است و گفته است: « شما در نقش یک جنگجوی کوچک خواهید بود که باید در عمق یک جزیره به کاوش بپردازید.»
اولین هدف شما کشف اعماق این جزیره است اما هدف بعدی شما نجات پیدا کردن و بقا خواهد بود. سبک مبارزات بازی هم بی رحم ولی عادلانه خواهد بود که الهام گرفته از سبک کلاسیک Perma Death می باشد.

دانلود تریلر بازی Below

منبع