Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Albert Penello درباره ی ضعف Xbox One در اجرای عناوین مولتی پلتفرم توضیح میدهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-one-amd.jpg]
دیگر بر کسی پوشیده نیست که کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One، در اجرای بازی های AAA عناوین Multi-Platform سعی بر این دارد تا بازی ها را با رزولیشن 1080P و 60 فریم بر ثانیه اجرا کند. اما عناوین زیادی من جمله "Call of Duty: Ghosts" و عنوان "Assassin's Creed IV: Black Flag" در PlayStation 4 در مقایسه با کنسول Xbox One وضوح تصویر بهتری دارند و رزولوشن 1080P و فریم ریت 60 بر ثانیه را ساپورت می کنند. اما به غیر از عناوین فوق که ذکر شد طبق شایعات به نظر می رسد که حتی عنوان Tomb Raider: Defentive Edition بر روی Xbox One فقط تا 30 فریم را ساپورت می کند و این در حالی ــیست که رقیب خود PlayStation 4 عنوان ذکر شده را 60 فریم بر ثانیه اجرا میکند.

در این حال، آقای Albert Penello باز وارد صحنه ی رقابت شدند و در این مورد یک پادکست طولانی به GamerTagRadio ارسال کردند و درباره ی ضعف Xbox One در اجرای عناوین مولتی پلتفرم را توضیح دادند.

آقای Albert Penello فکر می کنند که با وجود ضعف Xbox One در رزولوشن و فریم ریت بازی ها، آنها انحصاری ــی به نام Ryse: Son of Rome را دارند که در بین هر پلتفرمی بهترین گرافیک را ارائه می دهد.

ایشان در ادامه اضهار داشتند:
نقل‌قول: "نگاه کنید؛ من زمان زیادی را به این مورد اختصاص داده ام و فکر کرده ام (اشاره به حرف هایی که قبلاً درباره ی این موضوع گفته بودند) من در آنچه که گفتم به آن یقین دارم، من باور دارم که تفاوت های بین دو کنسول Xbox One و PlayStation 4 اندک است و زیاد تفاوت های گرافیکی رو احساس نمی کنم، همینطور مردم به تفاوت های اندک بین این دو کنسول (از لحاظ گرافیک) توجه زیادی نمی کنند. من در آخر باز تاکید میکنم که عنوان Ryse: Son of Rome، بهترین چشم انداز را برای بازیکنان دارد و دارای بهترین دوره و در آخر داستان می باشد."
او همچنین معتقد است که تازه Xbox One در اول نسل قرار دارد و به زودی کسانی که Xbox One دارند یک تجربه ی بسیار عالی را در این نسل تجربه می کنند.

در ادامه ی سخنان ایشان:
نقل‌قول: در حدود 12 عنوان مولتی پلتفرمی که برای هر دو کنسول PlayStation 4 و Xbox One منتشر شده است، من فکر میکنم بین آنها تفاوت اندک بوده است و فقط 3 عدد از عناوین مولتی پلتفرم در Xbox One گرافیک پایین تری نسبت به کنسول PlayStation 4 داشته است. مردم دوست دارند تا برای Xbox One عناوینی با رزولوشن 1080 و فریم ریت 60 عرضه شود، اما ما با اطمینان به کسانی که Xbox One خریده اند می گوییم که در آینده نسل طولانی و بسیار عالی را تجربه می کنید.
هر دو شرکت Sony و Microsoft قرار است در سال 2014 موارد اختصاصی و جدیدی را برای کنسول های نسل هشتمی خود عرضه کنند، اما چقدر عناوین با  رزولوشن 1080P و 60 فریم قرار است ببینیم؟ به هر حال، آیا شما با آقای آلبرت پنلو موافق هستید؟ آیا حرف های ایشان را تایید می کنید؟

نظر شما چیست؟

Source: Gaming Bolt

 
اینکه یه کنسول نسل هفتمی یا هشتمی با چه رزولوشن و با چه فریمی بازی رو اجرا میکنه به کنسول فقط مربوط نمیشه ! [img]images/smi/s0 (86).gif[/img]
تا حدی هم سازنده های اون بازی ها هم مقصر هستند ! [img]images/smi/s0 (66).gif[/img][img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
هر دو کنسول نسل هشتم خوب هستن و فراموش نکنیم که تازه اول نسل هشتم هستش . اوایل هر نسل همیشه مشکلات مربوط به خودش رو داشته و داره ! [img]images/smi/s0 (83).gif[/img][img]images/smi/s0 (53).gif[/img]
خوب از لحاظ سخت افزاری هم معلوم شد زیاد فرقی بین دو کنسول وجود نداره . الان فقط سازنده های بازی ها هستند که خوب عمل نمیکنن و خودمون هم چند نمونه تو همین اول نسل هشتم دیدیم . [img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (67).gif[/img]
ممنون برای خبرت ! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (24).gif[/img]

[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]