Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شایعه: نسخه PS4 بازی Final Fantasy XIV در 60 فریم با کیفیت 1080p اجرا خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  FFXIV_CG_PS4.jpg]
در مصاحبه ای که اخیرا با مدیر تولید بازی Final Fantasy XIV یعنی آقای Naoki Yoshida شد ایشان فرمودند که این بازی بر روی PS4 در 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. ولی ممکن است یعضی چیز ها عوض شود.
امروز نسخه PS4 این بازی در Full Active Time Event in Osaka اجرا شد و شرکت کنندگان اعلام کردند که بنا بر نامه ای که از Producer Live broadcast دریافت کردند بازی دارای یک سوئیچ بر روی 60 فریم هم خواهد بود.
که برای مثال چنین نامه‌ای را دریافت کردند:
نقل‌قول: بازی بر روی PS4 با سرعت فریم 60 اجرا خواهد شد. بسیار صاف است.
این بازی با کیفیت 1080p برای سرعت فریم 60 تنظیم شده است. فیزیک بازی همانند نسخه PC خواهد بود. هم چنین گزینه های Option شبیه به نسخه PC می باشند.
البته ما هنوز هم نباید انتظار 60 فریم را داشته باشیم زیرا این بازی در سبک MMORPG است و در صفحه نمایش کاراکتر های زیادی را به طور همزمان خواهیم دید. این اطلاعات نیاز به یک GPU بالا دارد و حتی برای نسخه PC این عنوان هم بسیار تلاش می شود که در مناطق شلوغ بازی, Final Fantasy XIV در 60 فریم اجرا شود. از آن جا هم که این اطلاعات فقط توسط شرکت کنندگان در Full Active Time Event in Osaka اعلام شده ما نباید کاملا به اجرا شدن بازی روی 60 فریم امیدوار باشیم. این هم تصویری از Final Fantasy XIV که بر روی PS4 در Full Active Time Event in Osaka در حال اجرا شدن است.
[تصویر:  BezhZSuCcAAUVhD.png]
منبع

 

 
تو این بازی که هیچ چیزی برام مهم نیست فقط اینکه بتونم تجربش کنم از همه چیز برام مهم تره[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]