Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بخش چند نفره در InFamous : Second Son وجود نخواهد داشت + اطلاعات جدید از بازی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 [تصویر:  infamous-second-son-6-670x339.jpg]


چند روز پیش اخباری در مورد حضور بخش چند نفره در بازی InFamous : Second Son توسط یک سایت ژاپنی منتشر بود. اما امروز متاسفانه ( یا خوشبختانه , به شما بستگی دارد ) این خبر تکذیب شد چون این یک اشتباه از سوی سایت ژاپنی بوده و مشخص شد که جمله بندی غلط در متن خبرش وجود داشت. تایید کردن نبود بخش چند نفره در بازی توسط مدیر پروژه آقای Ken Schramm در یک مصاحبه در Taipei Game Show صورت گرفت.

Schramm اعلام کرد که Delsin Rowe در طول بازی همکاری هایی خواهد داشت ( که به دلیل لو رفتن داستان نمی تواند تمام جزییات را منتشر کند ) , اما inFamous: Second Son یک عنوان تک نفره باقی می ماند و هیچ بخش چند نفره ای به آن راه ندارد.

همچنین در ادامه جزییات جالب تری از این بازی منتشر شد ;

بازی دارای یک معماری باز است , بنابراین بازیکنان می تواند ماموریت های اصلی و فرعی را بدون محدودیت زمانی انجام دهند. اما آنها همچنان باید مواظب باشند زیرا انتخاب بین خوب و بد بسیار مهم است و عواقب جبران ناپذیری را به همراه دارد و ممکن است تا اواخر بازی شما را آزار دهند.

درحالی که هیچ قدرت های دیگری به غیر از دود و نئون ( که ما به تازگی با آن آشنا شدیم ) تایید نشدند , مشخص شد که تمرکز بازی بر روی این دو قدرت خواهد بود و این دو با محیط نیز ارتباط برقرار می کنند به طوری که می توان آن را یک شخصیت برای بازی دانست. برای اطمینان از وجود تعادل , Dlesin قادر نخواهد بود که از عناصر مختلف در یک زمان استفاده کند. بازیکن نمی تواند بدون هیچ محدودیتی به سمت جلو برود و تخریب کند. و هر قابلیت نحوه ی راه اندازی مخصوص خود را دارد.

حالا که هیچ بخش چند نفره ای در بازی وجود نخواهد داشت می توانیم مقداری امیدوار باشیم که Sucker Punch در نبود این بخش وقت بیشتری در اختیار خواهند داشت و می توانند به بخش داستانی توجه بیشتری داشته باشد و مطمئنا با این کار بخش تک نفره بهبود پیدا می کند

inFAMOUS: Second Son در تاریخ 21 مارس در سراسر جهان به صورت انحصاری برای PS4 در دسترس خواهد بود.

http://www.dualshockers.com/2014/01/26/i...ve-shared/

 

 
گرچه من خیلی به بخش چند نفرش کاری ندارم ولی حتماً باید این یکی رو تست می کردیم که کنسل شد [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
نقل‌قول: بازیکنان می تواند ماموریت های اصلی و فرعی را بدون محدودیت زمانی انجام دهند
خب این به اون حد ویژگی جالبی نبود چون در اکثر بازی ها محدودیت زمانی وجود نداره ! [img]images/smi/s0 (60).gif[/img]

ممنون .
فکر نمی کنم از نظر من نیازی هم به آنلاین داشته باشه
بخش single همونطور که معلومه انقدر جذابیت داره که اونو می پوشونه