Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: آیا Red Dead Redemption بعدی سال 2014 تایید میشود؟_ Colin Sebastien پاسخ میدهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  RedDeadRedemption-Multi-Edit029.jpg]
در سال گذشته (2013) ما شاهد سالی فوق العاده مهم و بزرگ برای شرکت Rockstar Games بودیم، چرا که این شرکت بعد از مدتی طولانی بالاخره عنوان فوق العاده ی Grand Theft Auto V را عرضه کرده بود. اما این بار ما در سال 2014 شاهد چه اتفاقی از سوی Rockstar Games میباشم؟ جواب این سوال را آقای Colin Sebastien تحلیلگر Baird Eqity Research میگوید.

Colin Sebastien معتقد است که نسخه ی بعدی بازی Red Dead Redemption (طبق شایعات نسخه ی بعدی آن Red Dead Rebelion نام دارد!) در سال 2014 معرفی میشود، همینطور این تحلیلگر اعتقاد دارد که عنوان محبوب Grand Theft Auto V در آخر برای پلتفرم PC و کنسول های نسل بعدی که شامل Xbox One و PlayStation 4 میشوند، نیز منتشر میشود.
 
نقل‌قول: همچنین میتوانیم بگوییم: Take-Two در نهایت برای PC و کنسول های نسل بعدی با تمام قدرت بازی های خود را توسعه میدهد.

در ادامه:
نقل‌قول: ما در سال آینده طبق اطلاعیه ها و خبر ها و شایعات اعتقاد داریم که Rockstar Games برای سود بیشتر عنوان Grand Theft Auto V را برای سیستم عامل های دیگر یعنی: PlayStation 4, Xbox One و PC منتشر میکند.
نقل‌قول: طبق لیست وبسایت Amazon که عنوان Grand Theft Auto V را برای پلتفرم PC تایید کرده است، ما انتظار داریم که Grand Theft Auto V برای PC به انتشار برسد، هر چند انتشار این عنوان برای PC رویداد بسیار بزرگی برای مردم نیست (به جز PC باز ها) ولی تخمین میزنیم که سود این عنوان بر روی PC میتواند به یک توافق مالی در مارس 2015 برای راک استار مفید واقع شود. در حقیقت همینطور ما قبلاً هم شاهد کد هایی در نسخه ی کنسول ها بودیم که نشان از وجود نسخه ی PC می داد.
در آخر هم پیش بینی میکنیم که نسخه ی بعدی Red Dead Redemption به احتمال زیاد برای سال 2014 برنامه ریزی شده است.

در حال حاضر شاهد لیست هایی بودیم که در آن نشان داده شده بود که Grand Theft Auto V برای PC در حال توسعه می باشد، اما نسخه ی نسل بعدی چطور؟ این موضوع میتواند به اندازه ی یک Red Dead بعدی برای شما مهم باشد؟ نظر شما درباره ی نسخه ی بعدی عنوان محبوب Red Dead Redemption چیست؟ آیا هنوز دوست دارید نسخه ی PC بازی Grand Theft Auto V انتشار یابد؟

نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

منابع: Gaming Bolt و VG247
 
این تحلیلگر ها هم واسه خودشون غیب می گن؟

البته من کار با ارزش این دوستان رو زیر سوال نمی برم ولی خب به هر حال حرف زدن آسونه

دقیقا همین دو عنوان که فوق العاده ترین های Rockstar بودن هم برای PC نیومدن و اگر هم قرار بود بیان تا حالا اومده بودن
حالا هی بعضی ها میگن نه 

 
اگه عرضه بشه خیلی عالیه 
راستی تو بازی رستگاری[img]images/smi/s0 (25).gif[/img] چطور میشد با پسرش انتقام گرفت؟
نقل‌قول:
(01-27-2014, 06:34 PM)assassin47 نوشته است: [ -> ]اگه عرضه بشه خیلی عالیه 
راستی تو بازی رستگاری[img]images/smi/s0 (25).gif[/img] چطور میشد با پسرش انتقام گرفت؟

 
هر چند جای این سوال توی این تاپیک نیست ولی:
شما باید با جک برین توی شهر Blacwater، وقتی برین اونجا دم ایستگاه قطار یه علامت سوال هست، یه آدمی ــه کت و شلوار مشکی پوشیده بود، باید با اون شخص ــه صحبت کنین، وقتی باش حرف زدین، آدرس (فکر کنم زن Edgar Ross باشه) رو بهتون میده، نشونی زنه توی نقشه به صورت یک دایره ی بنفش در میاد، باید برین با اون زن ـنه حرف بزنین، بعدش اون به شما آدرس برادر Edgar Ross رو میده، بعد باز دوباره توی نقشه یه دایره بنفش میاد، میرین اونجا با اون یارو حرف میزنین و بعدش آدرس آدگار راس رو میده، بعد یه علامت بنفش میاد رو نقشه، بعدش میرین اونجا و با ادگار راس دوئل میکنین و میکشینش و بازی تموم میشه.
خداکنه تایید بشه تا پیر نشدیم [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
از بس وعده و وعید دادن و بعد تاخیر خورد خسته شدیم و ریش دراوردیم :| [img]images/smi/s0 (43).gif[/img]
اگه تایید بشه مطمنم دوستم از خوشحالی بال در میاره ! [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]

[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]