Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Michael Pachter : عنوان Watch Dogs قبل از تاخیر یک فاجعه بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Watch_Dogs-2.jpg]

Watch Dogs یک بازی با سبک Action Adventure است اما با دیگر بازی ها در این سبک بسیار فرق دارد , چیزی که این تفاوت را به وجود می آورد هک کردن است که برای اولین بار با این چنین کیفیتی در یک بازی می بینیم. این بازی مورد انتظار قرار بود سال گذشته عرضه شود اما به دلیل برخورد یوبی سافت به مسائل غیر منتظره در ساخت بازی به تعویق افتاد. تحلیلگر معروف صنعت گیم در Wedbush Securities یعنی آقای Michael Pachter معتقد است که این تاخیر ها , بازی را نجات داد چون WD قبل از این تاخیر ها یک فاجه بود.

Pachter :
نقل‌قول: من آنها را تحسین می کنم. آنها مشکل خود را فهمیدند و ضعف های خود را پوشش دادند. مطمئنا این برای بازی خوب خواهد بود و آنها را یک قدم به پیروزی نزدیک تر خواهد کرد. اگر این تاخیر ها صورت نمی گرفت , یک فاجعه پیش رو بود و بوبی سافت هم با ضرر بسیار شدیدی روبرو می شد. من امیدوارم که این شش ماه تاخیر برای بازی مفید باشد _ حداقل بهتر از قبل باشد چون قبل از تاخیر Watch Dogs بیشتر شبیه به یک فاجعه بود.

احتمالا دیگر خبری از تاخیر برای این عنوان نخواهیم شنید چون اگر همین تاخیر ها ادامه پیدا کنند سطح انتظارات از این بازی فرا تر می رود و احتمال شکست Watch Dogs افزایش می یابد. WD یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال 2013 بود و این روند در سال 2014 نیز ادامه دارد و به احتمال زیاد در اواسط سال 2014 برای PC , PS4 , PS3 , Xbox 360 , Xbox One و WiiU منتشر خواهد شد.

http://gamingbolt.com/watch_dogs-was-hea...ys-analyst