Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: The Last of Us 2 برای PS4 در سال 2015 _ با توجه به یک منبع در " سونی "
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
 
[تصویر:  the-last-of-us.jpg]

با توجه به یک منبع در " سونی " The Last of Us 2 در حال توسعه است و برای PlayStation 4 در سال 2015 منتشر خواهد شد.

سایت تخصصی بازی های ویدیویی Omelete این اطلاعات را منتشر کرده اما نام منبع را ذکر نکرده و به گفته ی آنها مشخص نکردن هویت آن منبع بهتر است. استودیو N@ughty Dog در حال حاضر بر روی DLC بازی The Last Of Us با نام Left Behind و Uncharted بعدی کار می کند و فعلا بهتر است اطلاعات این منبع را خیلی جدی نگیریم چون همه چیز به خود ND بستگی دارد.

البته این خیلی هم غیر منطقی نیست که فکر کنیم N@ughty Dog نمی تواند بعد از 2 سال یک دنباله برای The Last Of Us منتشر کند چرا که آنها توانایی خود در روند 2 سال به سال 2 برای ساخت یک دنباله را در سری Uncharted ثابت کردند. تیم سازنده Uncharted 2 سه سال را پشت سر گذاشتند تا توانستند The Last of Us را به یک اثر شگفت انگیز تبدیل کنند.

ND برای توسعه بازی های شگفت آور در مدت زمان کم معروف است و کنسول جدید سونی یعنی PlayStation 4 می تواند به آنها در این زمان کم کمک کند چون به گفته ی خود آنها توسعه بازی بر روی PS4 آسان تر است. زمان کوتاه برای ساخت The Last Of Us 2 خیلی غیر قابل تصور نیست مخصوصا اگر تیم Uncharted 4 اراده کنند.


http://www.psu.com/a022323/The-Last-of-U...ithin-Sony

 
چی میگی [img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img]  [img]images/smi/s0 (5).gif[/img][img]images/smi/s0 (5).gif[/img][img]images/smi/s0 (5).gif[/img]
the last 2 [img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (34).gif[/img][img]images/smi/s0 (5).gif[/img][img]images/smi/s0 (5).gif[/img][img]images/smi/s0 (5).gif[/img]