Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Albert Penello: عنوان Ryse: Son of Rome در بین کنسول ها بهترین جلوه را دارد، نه PC
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  086fac506a_Screen-Shot-2013-10-16-at-11-17.jpg]

آقای Albert Penello به تازگی، در طی پادکستی که به GamerTagRadio درباره ی "ضعف Xbox One در اجرای عناوین AAA مولتی پلتفرم" ارسال کرده بودند، ایشان درباره ی گرافیک بازی ها ادعا کردند که هم اکنون آنها  Ryse: Son of Rome (ساخته ی Crytek) را دارند که بهترین گرافیک را در بین هر پلتفرمی دارا میباشد.

این صحبت آقای Albert Penello مثل آنکه برای PC گیمران خوش آیند نبوده است چرا که در Reddit ایشان با مخالفت های بسیاری از PC گیمران رو به رو شدند به طوری که این مسئله باعث شد آقای Albert Penello ساکت نباشند و پاسخ این نظرات مخالف را بدهند.

Albert Penello اضهار داشت که هر زمان اسم "Platform" را می آورد در واقع منظورش از پلتفرم ها کنسول های بازی می باشند و هیچ اشاره ای به PC ندارد.

ایشان در بخش نظر: " Ryse: Son of Rome بهترین گرافیک را در هر دوره ی زمانی بر روی هر پلتفرمی دارا میباشد." با مشاهده ی مخالفت های PC گیمران مقاله ای در Reddit نوشتند و گفتند:

" امیدوارم که شما آقایان به این پادکست توجه داشته باشید و آن را ببینید، من و Aaron، نزدیک به 1 ساعت درباره ی مسائل زیادی صحبت کردیم، و حدوداً دو دقیقه درباره ی رزولوشن بازی ها با یک دیگر صحبت کردیم، ولی چون شما ها از من سوال کردید، من فقط خواستم به شما جواب بدهم.

لازم به ذکر است که Ryse: Son of Rome از نظر من بهترین جلوه های بصری و گرافیک را دارا می باشد. "

ایشان در ادامه گفتند:

" وقتی من میگویم پلتفرم، منظور من فقط کنسول ها می باشند، نه PC! و این اصطلاح فقط مخصوص خودم میباشد، اما من میتوانم درک کنم که چرا مردم فکر کردند منظور من درباره ی PC ها هم میباشد. "

نظر شما درباره ی این شفاف سازی آقای Penello چه میباشد؟

Source: Gamepur