Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ready At Dawn : بخش چند نفره در The Order 1886 وجود ندارد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  No-MP-The-Order-1886.jpg]

The Order: 1886 که یک عنوان انحصاری از استودیو های Ready At Dawn و Santa Monica برای PlayStation 4 است , بخش چند نفره نخواهد داشت. این موضوع توسط Andrea Pessino که یکی از بنیانگذاران استودیو Ready At Dawn است , تایید شد.

Pessino در تو*ییتر اعلام کرد :
نقل‌قول: بخش Multiplayer در این بازی وجود ندارد. این یک بازی سوم شخص با سبک Action Adventure است.

همچنین Ru Weerasuriya یکی دیگر از بنیانگذاران این استودیو اعلام کرده بود که این عنوان با کیفیت 1080p و با 30 فریم در ثانیه اجرا می شود. امروز او توضیحاتی بیشتر در این رابطه داد :
نقل‌قول: هدف ما از همان ابتدا 60 فریم در ثانیه نبود.  چون بازی ما سوم شخص است و این 60 فریم در بازی های اول شخص شوتر مفید خواهد بود. همچنین برای بازیهایی دارای مبارزه و درگیری 60 فریم مناسب است اما The Order 1886 یک بازی اکشن سینمایی است که تماما تیراندازی و خون ریزی نیست این یک تجربه جدید را به ارمغان می آورد. ما کیفیت 1080p را برای طرفداران در نظر گرفتیم اما به 30 فریم محدود کردیم. مطمئنا باشید این ضرری به گیم پلی نخواهد رساند.

از زمان تایید The Order ما هنوز چیز زیادی از آن نشنیدیم اما این وضعیت تغییر خواهد کرد. Ready at Dawn اعلام کرد که یک تریلر 40 دقیقه ای از گیم پلی در اوایل این هفته از بازی منتشر خواهد کرد. انتظار می رود اطلاعات جدید و تریلر های بیشتری پس از آن به اشتراک گذاشته شوند.

The Order 1886
 

 

 
همچنان منتظر تریلریم[img]images/smi/s0 (41).gif[/img]
به نظر من زیاد به بازی نمیومد که داشته باشه.اما مهم نیست مهم اینه که عنوانی شاهکاره.
بسیار منتظر عرضه عنوان هستم.
نقل‌قول:
همچنان منتظر تریلریم
حالا حالاها نمیاد[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]