Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدید از Metal Gear Solid V
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  MGSV-GZ-Screen-Game-Informer-8.jpg]

Metal Gear Solid V Ground Zeroes :

1- دوربین ( Binoculars ) از ویژگی مارک کردن و علامت گذاری مفید تر خواهند بود که این ویژگی علامت گذاری را می توان از قسمت تنظیمات خاموش کرد.
2- گشت نگهبان ها بسیار گسترده تر از قبل و غیرقابل پیش بینی است.
3- خط دید بسیار با دقت است و به بازیبازان اجازه می دهد که از میله های تنگ زندان و میان جعبه ها تیر اندازی کنند.
4- Inventory اینبار بیشتر در دسترس است , فشار دادن دکمه یک بار اسلحه را عوض می کند و نگه داشتن آن باعث باز شدن صفحه ی Inventory می شود.
5- وقتی دیده شدید رنگی شدن صفحه نشان دهنده ی میزان مشکوک شدن دشمن به شماست ( که کجا پنهان شده اید ).
6- ویژگی Second Screen به بازیبازان اجازه می دهد که از موبایل یا تبلت خود به جای نقشه استفاده کنند و همچنین می توانند فایل های صوتی را اجرا کنند و اطلاعات مربوط به مرحله را ببینند.
7- شمارش معکوس زمانی که دیده می شوید از بین رفته است و با حذف این ویژگی ( دوست داشتنی ) گیمر ها باید به بی سیم دشمنان گوش دهند.
8- با توجه به Game Informer قابلیت صحنه آهسته یا Reflex Mode که موجب ناراحتی خیلی از طرفداران شده بود , حتی برای طرفداران خیلی قدیمی هم مناسب خواهد بود. بهتر است این قابلیت را زمانی خاموش کنید که اسلحه اسنیک آماده و هیچ مانع ای در راه او نیست.
9- هنگامی که از یک سرباز بازجویی می کنید ( در حالی که او را از پشت گرفته اید ) , هر اطلاعاتی که او درباره ی مهمات و اسلحه ها می دهد بر روی نقشه علامت گذاری می شود.
10- کنترل وسایل نقلیه مثل جیپ یا تانک بسیار لذت بخش است.
11- عادت کردن به صدای اسنیک مدتی طول می کشد اما با توجه به Game Informer آقای Kiefer Sutherland یک کار فوق العاده انجام داده است و به راحتی می توان احساسات را در صدای اسنیک فهمید.
12- GameInformer اعلام کرد که اعضای آن در 2 ساعت بازی را به اتمام رساندند , همچنین Konami اعلام کرد که تستر ها این بازی را در مدت 5 دقیقه به پایان رساندند. GI تایید کرد زمان بازی به خود بازیباز بستگی دارد. اتمام مامویت های اصلی و فرعی و جزییات دیگر طول خواهد کشید.
13- گرافیک در روز و با موتور گرافیکی Fox Engine بسیار فوق العاده است. که این کیفیت بر روی PS4 بهتر دیده می شود.
14- جمع آوری بسته های XOF که Skull Face آنها را از هلیکوپتر به پایین انداخته است موجب باز شدن مرحله ی اختصاصی آن پلتفرم می شود. Deja Vu یا Jamais Vu.
15- ماموریت Deja Vu در کمپ امگا یاد آور Shadow Moses در نسخه اول بازیست و میلر هم در Codec صحبت های خاطره انگیزی انجام می دهد.
16- در ماموریت Jamais Vu شما کنترل Raiden را برای مقابله با Snachers در دست می گیرد او شمشیری ندارد ولی سریعتر از Snake حرکت می کند.
17- ممکن است بعضی از گیمرها این بازی را به دلیل زمان کم گیم پلی تهیه نکنند اما کونامی اعلام کرد که طولانی بودن یک مقدمه مهم نیست و این طولانی بودن در سری تکراری شده است.
18- Game Informer اعلام کرد که Ground Zeroes یک عنوان بی نظیر است و مطمئنا بهترین در این سری خواهد شد. همچنین این نسخه نکات زیادی برای طرفداران خود دارد.
[تصویر:  MGSV-GZ-Screen-Game-Informer-16.jpg]

Metal Gear Solid V The Phantom Pain :

1- وقتی درباره ی کما ی Big Boss پرسیده شد , کوجیما پاسخ داد : " شما باید Ground Zeroes را به اتمام برسانید تا همه چیز با هم جفت شوند. بله این همانگونه است.
2- در TPP , کوجیما می خواهد که شما تصور کنید هیچ وقت از جنگ سالم برنگشته اید . از دست دادن یک دست و یک چشم کافیست.
3- وسعت افغانستان در بازی " باور نکردنی " است.
4- موجودات در فضای بازی زیاد هستند از جمله : بز و گوسفند و ... و شما می توانید از آنها استفاده کنید برای دور زدن دشمنان.
5- برخلاف غول های سبک گردش آزاد , The Phantom Pain فقط دارای یک سرزمین نیست بلکه منطقه های بسیار وسیعی در آن دیده می شوند.
6- هر منطقه دارای سرباز دشمن نیست پس لازم نیست گیمر ها تمام مدت در نگرانی باشد.
7- در پایان Ground Zeroes یک منطقه هسته ای که توسط آفریقای جنوبی در سال 1977 رها شده , نشان داده می شود که به احتمال زیاد محل جدید Mother Base است به احتمال زیاد همان Outer Heaven خواهد بود.
8- برخلاف Ground Zeroes در The Phantom Pain شما می توانید سربازان را برای خدمت خود استخدام کنید.
9- پایگاه ها بسیار تعاملی تر از گذشته هستند و شما می توانید در اطراف آن به جست و جو بپردازید. شما می توانید پایگاه افراد دیگر را به صورت آنلاین ببینید.
10- همانطور که قبلا گفته شده بود , فایل های ذخیره ای و پیشرفت های شما در Ground Zeroes و ... همگی به The Phantom Pain منتقل خواهند شد که این برای کسانی که GZ را به طور کامل به اتمام رسانده اند در TPP مفید خواهد بود.

Source

 

 
عجب اطلاعات جالبی امیدوارم هر چه سریعتر عنوان عرضه شود.
به نظرم میتونه عنوانی بی نظیر باشه که تکرار نشده.[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]

Delsin Rowe

به نظرم یکی از افرادی که استحقاق خبرنگار شدن رو داره شمایی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] به نظرم هم اطلاعات و هم نگارشتون یه سر و گردن از بقیه بالا تره[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سخت منتظر این بازیم واقعا دست پخت استاد حرف نداره[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
(02-06-2014, 03:45 PM)'AMIR M13' نوشته است: [ -> ]به نظرم یکی از افرادی که استحقاق خبرنگار شدن رو داره شمایی[img]images/smi/s0 (74).gif[/img] به نظرم هم اطلاعات و هم نگارشتون یه سر و گردن از بقیه بالا تره[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (83).gif[/img]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سخت منتظر این بازیم واقعا دست پخت استاد حرف نداره[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]

 


بله حرف شما کاملا صحیح است.اما ایشون برای خبرنگار شدن باید به مدیران اطلاع دهند تا اون ها صلاحیت ایشون رو بپذیرند.