Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: صحبت های طراحان عنوان Metal Gear Solid V با Game Informer
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
به عنوان بخشی از پوشش عنوان Metal Gear Solid V توسط GameInformer , این مجله ی خبری یک مصاحبه با طراحان بازی یعنی Hideo Kojima و Yoji Shinkawa ترتیب داده اند. ابتدا کوجیما از واگذار کردن هدایت تیم سازنده سری MGS به شخصی دیگر صحبت کرد درست مانند همان چیزی که در سری فیلم های Aliens رخ داد.
[تصویر:  Hideo-Kojima-Close-Up.jpg]
 
نقل‌قول: صادقانه بگویم من تصمیم داشتم برای توسعه چیز های جدید فقط در بازیها اندکی تغییر ایجاد کنم اما توقع این را نداشتم که Metal Gear به یکی از محبوب ترین بازی های تاریخ تبدیل شود. دیگر حمل مسئولیت این سری برای من کمی سنگین شده است , اداره کردن آن دشوار است شاید وقت آن رسیده که شخصی لایق تر ادامه دادن آن را بر عهده بگیرد. من هیچوقت نمی خواستم که فقط به عنوان خالق یک سری موفق ( Metal Gear ) شناخته شوم. خوشبختانه Metal Gear Rising به یک Spin-Off موفق برای این سری تبدیل شد. من به عنوان خالق و کارگردان و نویسنده ی این سری تصمیم دارم که بر روی عناوین دیگری کار کنم و به دنبال یک جانشین برای خود باشم. Aliens می تواند یک مثال خوب باشد اما کار ما بیشتر شبیه سری Terminator است , زمانی کنار می کشیم که به انتها رسیده ایم.


کوجیما همچنین مقداری در مورد Metal Gear Solid و صنعت بازی در ژاپن صحبت کرد :
نقل‌قول: من سعی می کنم تا فکر نکنم یک سازنده ی ژاپنی هستم و تمرکزم بر روی بازار ژاپن است. سعی می کنم تا سازنده ای جهانی باشم تا از دست بعضی ها که در غرب از Metal Gear خوششان نمی آید فرار نکنم. چون تقریبا تمامی مردم ژاپن عاشق این سری هستند و MG در ژاپن یک موفقیت بزرگ محسوب می شود.
" همیشه مشعلی داشته باشی که با قدرت روشن باشد " جواب همچنین حرکتی در ژاپن معمولا خوش آیند نیست.


به نظر می رسد که دیدگاه کوجیما با دیگر سازندگان ژاپنی متفاوت است
نقل‌قول: همین اواخر من متوجه شدم که بسیاری از سازندگان ژاپنی به هدفی که من فکر می کنم , حرکت نمی کنند. پس من به کسی نزدیک و  شبیه نیستم. در واقع هیچگاه به کسی در صنعت توسعه بازی ژاپن نزدیک نبودم. همین باعث می شود تا برای صحبت از رویاهایم با دیگر سازندگان به مشکل بر بخورم.
من تصمیم دارم بخاطر موفقیت عنوان Metal Gear Rising: Revengeance با Platinum Games همکاری بیشتری داشته باشم. احساس می کنم به آنها نزدیک هستم هدف Kojima Productions با آنها یکی است. همین باعث می شود که همکاری ما با آنها موفقیت آمیز باشد چون رویاهایمان به یک گونه است.
[تصویر:  Kojima-PS4-Launch-Event-New-York-Day-2-Photo-2.jpg]
چهره ی متفکر استاد هیدئو کوجیما



مصاحبه با Yoji Shinkawa عمدتا در مورد کار او بر روی Metal Gear Solid V و چگونگی تکامل این پروژه از ابتدا تا الان بود.
نقل‌قول: یکی از چیز هایی جالب این است که من از همان تصاویر هنری قبلی برای شخصیت ها استفاده می کنم , همان هایی که قبلا خودم طراحی کرده بودم. اما نه فقط کپی بلکه اگر دقت کنید چهره ی هر شخصیت با محیط و اتمسفر بازی ارتباط دارد. اینبار با MGS V تیم سازنده سخت در حال توسعه بازیست و همه به یکدیگر کمک و تجربیات هم استفاده می کنند.
[تصویر:  Shinkawas-Work-Place.jpg]

در حالی که تمام کار های او برای Metal Gear تحت تاثیر مانگا ها و انیمه های ژاپنی بود اما برای MGSV آقای Shinkawa از همان روش استفاده نمی کند اینبار اشخاصی با چهره ی غربی تر مشاهده خواهیم کرد.



او افزود :
نقل‌قول: اما همچنان برخی از المان ها و عناصر ژاپنی در تصاویر هنری شخصیت ها وجود خواهد داشت. خب مسلما وقتی بیشتر اعضای تیم و خود من ژاپنی هستیم باید برخی از این عناصر محبوب را در بازی ما نیز مشاهده کرد. من هیچ علاقه ای به حذف کامل این المان ها ندارم چون بازی رنگ و بوی آشنای خود را از دست می دهد.


Metal Gear Solid V Ground Zeroes در تاریخ 18 و 20 March در آمریکای شمالی و اروپا برای PS4 , PS3 , Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.
Metal Gear Solid V The Phantom Pain که قسمت اصلی از پنجمین نسخه به حساب می آید تاریخ انتشار دقیقی ندارد
 

 

 

 
بنده خدا کوحیما به گریه افتاده:"من دیگه نمیخوام metal gear درست کنم"Confused41: Confused45:

اما جدا یک جوری گفت دلم براش سوخت.دلش نمیخواسته همیشه متال گیزر بسازه...پس برای همینه که هر چند سال یکبار میگه این دیگه آخرین متال گیری بود که ساختم....ولی دیگه به هر دلیل هی ساخته و ساخته و....

بعد یه چیز دیگه،این بازی اصلا قشنگیش به همین رنگ و بوی ژاپنیشه.واقعا من حاضر نیستم بدون اون رنگ و بو ببینمشConfused86: