Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Batman: Arkham Origins Blackgate Deluxe Edition در راه پلتفرم های نسل هفتم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اگر به یاد داشته باشید عنوان Batman Arkham Origins Blackgate سال پیش برای کنسول های دستی 3DS,PS Vita منتشر شد حال منبعی معتبر گزارش میدهد که این عنوان برای کنسول های نسل هفتمی دیگر هم در راه است .
با لیست کردن این عنوان توسط یک فروشگاه محصولات مایکروسافت به نظر میرسد با عنوانی بازسازی شده و به عنوانی HD از این بازی رو به رو هستیم.
طی خبرهایی که ماه پیش هم منتشر شد باید به منتشر شدن این عنوان برای کنسول های خانگی و رایانه های شخصی اطمینان داشته باشیم اما در بررسی های ما فعلا این عنوان برای پلتفرم های PS3,XBOX360,PC لیست شده است البته ما هنوز اطمینان کامل درمورد منتشر شدن این عنوان برای کنسول Wii U نیستیم!
حال برای اطمینان حاصل به شرکت Warner.Bros بیانیه ای فرستادیم .
طبق لیست بندی این عنوان برای تاریخ 25 ماه مارس امسال برنامه ریزی شده است .
و توضیحاتی درباره ی امکانات جدید بازی :
نقل‌قول: عنوان Batman: Arkham Origins Blackgate – Deluxe Edition  با سبک دوربین 2.5 بعدی همراه با نقشه های جدید,برخورد با دشمن با طریقی جدید,سطح های سختی جدید,مکان های Batsuits,و همین طور visual های افزایش یافته منتشر میشود.بازیکنان این عنوان میتوانند با توجه به روند داستانی خود و Save هایشان این بازی را ادامه دهند و اتفاقات مختلفی را با توجه به سیو های خود در روند بازی مشاهده کنند و همینطور از راز های بیشتری درباره ی شوالیه ی تاریکی پی ببرند.با وجود روند بازی مخفی کاری و درگیری سطح پایین با دشمنان و همینطور گجت های معروف بتمن  در این بازی,بازیکنان دوباره در این سری از بازی های Batman Arkham غرق میشوند .

در ادامه تعدادی تصویر جدید منتشر شده است که میتوانید مشاهده کنید :
[تصویر:  batman_arkham_origins_blackgate_deluxe_e...156x87.jpg][تصویر:  batman_arkham_origins_blackgate_deluxe_e...156x87.jpg][تصویر:  batman_arkham_origins_blackgate_deluxe_e...156x87.jpg][تصویر:  batman_arkham_origins_blackgate_deluxe_e...156x87.jpg][تصویر:  batman_arkham_origins_blackgate_deluxe_e...156x87.jpg]

 

 
خیلی خوب میشه اگه عرضه کنن البته تو همون تاریخی که گفته شده 

عنوان خوبی هست