Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Respawn و Microsoft در حال بازساری و بهترسازی دسته ی XBOX ONE هستند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  XboxControllerInDepth-610.jpg]



دسته ی طرح جدید  Titanfall در حال حاضر موجود است اما نسخه محدودی دارد  . respawn  و MICROSOFT فعلا در حال گرفتن تجربه و  ارتقاء دسته هستند.
هنگامی که  دسته  Titanfall اخیرا بررسی شد ، ما کمی در مورد چگونگی  بهبود دسته در تلاش هستیم . "دسته آنالوگ دقیق تر ، و ما بسیار نزدیک با مایکروسافت کار می کنیم، " یک نماینده respawn خود به ما گفت . کنترل Titanfall در حال حاضر با پیشرفت نرم افزار مبتنی برخواهد آمد ، اما بهبود خواهد شد به نظر ما دسته ی XBOX ONE فعلا تحت فشار است اما بهبود می یابد.
respawn خود نیز نشان داد که این تیم در حال کار با مایکروسافت در کنار تصویری از همه چیز است . "upscaler سخت افزار بهتر ، " به ما گفته شد . Upscalers به بهبود قطعنامه های پایین تر استفاده می شود.
برای اطلاعات بیشتر در Titanfall ، بررسی پیش نمایش ما از عناصر حالت ، نقشه ، و بازی های جدید بپردازید. شما همچنین می توانید 10 نکته چند نفره ما برای عنوان را بخوانید.

Titanfall  در 11 مارس برای XBOX ONE و PC منتشر میشود.نسخه XBOX360  در 25 مارس عرضه خواهد شد.

در نتیجه:
مایکروسافت در حال حاضر برنامه ریزی یک پچ نرم افزار برای کنترل XBOX ONE را بدست دارد که لازم است  به استفاده از هدست استریو جدید و چت آداپتور در اید. این امر  عاقلانه می تواند برای بسته بندی کارآیی  در به حداقل رساندن ناراحتی برساند . من علاقه مند به دیدن چگونگی کنترل بهبود یافته هستم و این که آیا ناراحتی از داشتن برای ارتقاء هر یک از کنترل توسط منافع بودن قادر به جبران کنم.

منبع