Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از بازی Mafia 3 منتشر شد.
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طبق گزارشی که از بازی معرفی نشده Take-Two منتشر شده است ، Mafia 3 ممکن است در لوئیزیانا اتفاق بیفتد.

[تصویر:  89134639387823341456.jpg]

 این خبر در Actors Access منتشر شده است و آن طور که از این مدرک پیداست ناشر این عنوان Take-Two است.

 اطلاعاتی از 3 شخصیت اصلی بازی منتشر شد که به شرح زیر است :

[ FRANKLIN ]

Franklin در لوئیزیانا به دنیا آمده است که اصیلتی آمریکایی آفریقایی دارد . او 20 سال سن دارد .  Franklin یتیمی است که پس از جنگ به لوئیزیانا بازگشته است و  پس از آن به جرم و جنایت مشغول شده است . با هر دو جامعه سیاه ها و سفیدها (نژاد) بیگانه است و او به شدت نسبت به خانواده اش تعصب دارد . او بسیار قوی و باهوش است و فردی با اعتماد به نفس و منظم است. Franklin می داند که کاری را در هر قیمتی چگونه به اتمام برساند .

[ TONY ]

Tony در لوئیزیانا به دنیا آمده است و 30 سال سن دارد . او لباس های زیبا و شیک می پوشد و فردی باهوش است که هر کاری را با فکر ، دقیق و سازمان یافته به اتمام می رساند . Tony بیشتر از مردم نگران سود و اعداد است . او فردی آرام به نظر می رسد اما در واقعیت بیشتر از همه به خشونت علاقه دارد و به سادگی چیزی را درک نمی کند .

[ MICKEY ]

Mickey در ایتالیا به دنیا آمده است و 20 سال سن دارد . او کلاه برداری را دوست دارد و همچنین فردی ترسو است و خود را بالاتر از همه می داند . او واقعا جوانی ترسو است که در هر کاری ادعا می کند . Mickey عادت بدی دارد و دوست دارد فردی جنایت کار باشد و در شغل های بزرگ برای خود اعتبار و مقامی داشته باشد .



 هیچ اشاره مستقیمی به بازی Mafia 3 نشده است و اگر اطلاعات منتشر شده در رابطه با لوئیزیانا درست باشد ما می بایست بازی بعدی را در New Orleans و در سبک open world مشاهده کنیم. چندی پیش شنیدیم که 2K Czech در حال استخدام کارکنانی برای ساخت یک پروژه AAA  می باشد اما این قبل از بسته شدن در های 2K Prague بود. پیشرفت بازی و تیم سازنده آن همچنان نا معلوم می باشند اما با اطلاعات منتشر شده از این بازی می توان به عرضه یک بازی فوق العاده امید داشت و باید تا زمان معرفی رسمی بازی Mafia 3 منتظر ماند .


منبع
 
هنوز این اخبار شایعه ای بیش نیستند.تا 2K خودش تایید نکنه شایعه هست
تا جایی که من یادم میاد اسم شخصیت بازی توی مافیا دو Vito بود ولی اینجا همچین اسمی نیست اینجوری خیلی ضایع هستش!!![img]images/smi/s0 (5).gif[/img]

ما به شخصیت قبلی تعصب داریم![img]images/smi/s0 (45).gif[/img]