Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: حضور اجباری Watch Dogs در E3 2012
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  69152098393958702421.jpg]

بر هیچ کس پوشیده نیست که عنوان Watch Dogs یکی از مورد انتظار ترین و برترین عناوین سال 2014 می باشد .
 گیمر ها اولین دیدار خود را با آن در E3 سال 2012  به یاد دارند عنوانی که با نمایش خیره کننده ی خود همگان را انگشت به دهان کرد حال به تازگی مشخص شده است حضور این عنوان در آن مراسم به اجبار رییس Ubisoft بوده است در همین راستا یکی توسعه دهندگان این عنوان اینطور بیان کرده است:
" حضور ما در آن نمایش اجباری بود زیرا در آن زمان ما در حال توسعه ی این عنوان بودیم و تمام تمرکز خود را در همین راه قرار داده بودیم همچنین ما در حال کار بر روی کنسول های نسل هفتم بودیم و خبری از نسل هشتم نبود اما در آن زمان بود که حرف هایی در مورد نسل هشتم به میان آمد و این امر ما را تحت فشار قرار داده همین فشار ها بود که باعث شد تا گیم پلی این عنوان به این صورت شکل بگیرد .
در واقع این اجبار  Yves Guillemot ( رییس شرکت Ubisoft ) برای این بود که ما آن چیزی را که فکر کرده بودیم به E3 2012 ببریم در ابتدا شاید سخت بود ولی حالا می بینم در این مورد حق با او بود. "

 
در پایان شایان به ذکر است که عنوان Watch Dogs در ۲۷ ماه می سال ۲۰۱۴ ( ۶ خرداد ۹۳) برای PC ، PS3، PS4 ، Xbox 360 ، Xbox One عرضه می گردد و در تاریخ نا معلومی نیز بر روی Wii U عرضه خواهد شد. شما در آن کنترل Aiden pearce را در اختیار دارید که یک هکر کار کشته است و هدفش ریشه کن کردن فساد در شیکاگو است و.....



منبع
 
    
 

 

 

 

 
این WD ما رو دیونه کرد! ببینیم آخرش چی از آب در میاد.
داداشی بابت خبر ممنون [img]images/smi/s0 (29).gif[/img]