Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: EA: وقتی اشتباه کوچکی رخ می دهد، تمام تلاشمان را می کنیم تا آن را درست کنیم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Andrew Wilson در پی مصاحبه ای راجب یک سری مسائل که شرکت EA با آن در سالی که گذشت رو به رو شد و آینده شرکت با کنسول های نسل هشتم و بازی های محبوب موبایلی صحبت کرده است. او گفته است:
به خاطر دلایلی، سازندگان از مرز های خلاقیت و نو آوری گذشتند، اما آن ها این کار را با سرعت زیادی انجام دادند و همه چیز خوب پیش نرفت. ما همیشه همه چیز را به درستی انجام نمیدهیم، اما امیدوارم در نگاه مردم به شرکتی تبدیل شویم که سعی دارد کار های فوق العاده ای انجام دهد. وقتی اشتباه کوچکی رخ می دهد ما تمام تلاشمان را می کنیم تا آن را درست کنیم.
این ها چیزی است که او برای حالت نه چندان خوب همیشه آنلاین SIMCITY، مشکلات نا امید کننده BATTLEFIELD 4 و NBA Live 2104 سرشار از مشکل می گوید. او همچنین می گوید که:
بحث های کنار پلتفرم ها و صورت های انجام بازی اعم از Free To Play، آن چنان که به نظر می رسند، مهم نیستند. اهمیتی ندارد که شما یک بازی عالی را به چه صورت و یا بر روی چه پلتفرمی تجربه می کنید. اگر شما برای محصولاتتان به خوبی تبلیغ کنید، شما می توانید دقیقه به دقیقه، اثرات ارزشمند آن را مشاهده کنید.
او همچنین گفته است که:
بازی های موبایلی بخش بزرگی از آینده را تشکیل می دهد اما این بدین معنی نیست که ما بازی کردن بر روی تلویزیون های 60 اینچ را متوقف می کنیم. این نوع بازی کردن بسیار عالی و تبیلغی فوق العاده است.
 
[تصویر:  2484230-9615351231-24510.jpg]
تصویری از Andrew wilson

منبع:
http://www.gamespot.com/articles/ea-ceo-...0-6418484/