Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: WatchDogs؛از نگاهی دیگر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حتما شما هم این روزها با نام عنوان جنجالی و پر سر و صدای یوبی سافت یعنی watchdogs رو برو شده اید.
اما ما میخواهیم نگاهی دیگر به این عنوان و به چند نکته ی اساسی بپردازیم.
به راستی چرا این همه شرکت پرآوازه و خوشنام یوبی سافت بر روی این بازی سرمایه گذاری کرده است؟ از همان نمایش اولیه ی بازی در E3 2012 همه ی طرفداران صنعت گیم را متعجب و شگفت زده کرد؛هر چند این نمایش بسیار کوتاه بود اما نوید یک بازی با گیم پلی و داستانی جذاب البته با سبک جهان باز را به همگان می داد.
اگر نگوییم در نوع بازی و گیم پلی با سبکی جدید روبرو هستیم،ولی باید بگوییم برای اولین بار است که ما شاهده چنین خطه داستانیه زیبایی خواهیم بود. سازندگان قول داده بوند بازی را در ساله 2013 منتشر کنند اما به گفته ی خودشان برای بهبود در کیفیت و کمیت باید کمی بیشتر وقت می گذاشتند.
[تصویر:  33504031497028801402.jpg]
حال در زیر به چند نکته ی اساسی درباره ی عنوان سگ های نگهبان خواهیم پرداخت.
داستان:همانطور که اشاره شد،در این عنوان با سبکی جدید و جالب مواجه هستیم.این سبک در رابطه با دنیای نفوذ و هک هست.شخصیت اصلی این بازی Aiden Pearce ( آیدن پیرس )،این بازی واقعیت‌های شهر شیکاگو را به تصویر می‌کشد که یکی از بسیار شهرهایی است که ویژگی یک ابر رایانه را دارد و خلافکاران و تبهکاران در این شهر مانند یکی ویروس پخش شده اند؛در این زمان آیدن شاید نه به عنوان قهرمان بلکه به عنوان یکی ناجی برای از بین بردن این انسان ها وارد بازی کثیفی میشود.
گیم پلی:بازیکنان کنترل آیدن را بدست دارند و می‌تواند به دستگاه‌های الکترونیکی مختلف محافظت شده به سیستم‌عامل مرکزی شهر (ctOS) نفوذ کند؛ و به بازیکنان این اجازه داده می‌شود تا راه‌های مختلفی را برای ردکردن مراحل بازی بپیماید. به‌طور مثال هک کردن تلفن‌های همراه مردم به‌منظور بازیابی داده‌های بانکی و سرقت منابع مالی، ایجاد اختلال در عملکرد تجهیزات برای منحرف کردن دیگر شخصیت‌ها و هک کردن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی جهت به وجود آوردن تصادف. بازیکنان همچنین می‌توانند اطلاعات غیرنظامیان (افراد معمولی) را از طریق افزودن بازخوردهای واقعیت افزوده بدست بیاورند که منجر به فراهم آمدن اطلاعات مربوط به شخصیت، سلامت و رفتار افراد می‌شود. هدف‌ها در نمایشگاه‌ها و مراسم‌ها به نمایش درمی‌آیند که مشمول پیدا کردن اهداف خاص و به‌قتل رساندن آن‌ها، گریز از دست پلیس و دنبال کردن قربانیان، به منظور متوقف کردن قاتلان آن‌ها می‌باشد. مبارزه از  مخفی‌کاری و پارکور همراه با مکانیسم سوم شخص تشکیل شده است.
[تصویر:  75929889600451380213.jpg] [تصویر:  90737777118110953262.jpg]
آیدن پیرس (یک قهرمان یا ضد قهرمان؟):خانواده او در این میان صدمه ای جدی دیده اند،شاید او برای انتقام برگشته است شاید هم برای تسویه حساب خود؟به هر حال او با قابلیتی که دارد و یک هکر توانا است و با توجه به اینکه خانواده او در این راه (یک هکر به نام Reymond Kenney با انتشار یک ویروس در سیستم مدیریتی آمریکا باعث می شود که برق ۵۵ میلیون نفر قطع شود و در همین خاموشی حدود ۱۷ انسان بی گناه که مشخص نشد توسط چه کسانی کشته شده اند، به قتل برسند) آسیب دیده اند باید گفت به نوعی یک منجی برای مردم شیکاگو در این تاریکی بر می خیزد؛اما شاید در بین این راه آیدن برای گرفتن انتقام خود از کسانی که باعث این فساد و نابودی شده اند باید چیز هایی را کنار بگذارد.
[تصویر:  31910761140150638116.png]
بخش های مختلف بازی:در واقع بستر اصلی بازی بر روی سیستم هک و نفوذ بنا شده است،به طوری که بیشتر قابلیت ها هم با استفاده از این بستر انجام خواهد شد.تمرکزه بازی بر روی کنترل اصلی شهر است که با هک کردن سیستم های امنتی اعم از: دوربین های مداربسته در مکان های عمومی،چراغ های راهنمایی و رانندگی در خیابان ها،رایانه های اداری و سازمان های امنیتی و ... هستند که به نوعی با به کار گرفتن کنترل این سرویس ها باید شهر را در دست آیدن بدانیم.او یک موبایل هوشمند و پیشرفته دارد که باید آن را جزوه ابزار اصلی آیدن بدانیم.او با آن هر کار که بخواهد می تواند بکند،اطلاعات شخصی افراد و حساب های بانکی آن ها هم از دست آیدن در امان نخواهد بود.
[تصویر:  60782670452551446289.jpg]
حال با این اطلاعات بدست آمده از سگ های نگهبان؛نظره شما چیست؟آیا میتوان منتظره یک آی پی جدید از یوبی سافت بود؟
لازم به ذکر است که عنوان WatchDogs در تاریخ 27 می 2014 بر روی پلتفرم های XBOXONE,XBOX360,PS4,PS3,PC منتشر خواهد شد.
برای اولین مقاله خوب بود[img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img][img]images/smi/s0 (62).gif[/img] ولی کم بود در مقاله های بعدی جبران کن[img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (24).gif[/img]از علائم نگارشی هم استفاده کن[img]images/smi/s0 (24).gif[/img]
خدا پدر و مادر copy & paste رو بیامرزه
(04-27-2014, 07:33 PM)'ashkan7121' نوشته است: [ -> ]خدا پدر و مادر copy & paste رو بیامرزه

 

دوست عزیز منظوره شما اینه که من این رو از جایی کپی کردم؟من این مقاله رو خودم نوشتم ولی منظوره شمارو نفهمیدم

 
(04-27-2014, 08:30 PM)'amir_waker' نوشته است: [ -> ]
(04-27-2014, 07:33 PM)'ashkan7121' نوشته است: [ -> ]خدا پدر و مادر copy & paste رو بیامرزه


 

دوست عزیز منظوره شما اینه که من این رو از جایی کپی کردم؟من این مقاله رو خودم نوشتم ولی منظوره شمارو نفهمیدم
آره ,  منظورش همین بود [img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]