Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سورپرایزهای شرکت SONY در E3 به بیرون درز پیدا کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  god-of-war-3screenshot3-670x376.jpg?57efa4]
طی تماسی که منبعی ناشناخته با وبسایت خبری Dualshockers چندی پیش داشته است برنامه ی کامل sony را برای E32014 منتشر کرد . اما طبق خبری که منتشر شده است این منبع ناشناخته اعلان کرده است که ناشناس بماند و به هیچ جایی درز پیدا نکند همچنین این منبع ادعا کرده است که با توجه به رابطه ای که با شرکت sony دارد این اطلاعات را بدست آورده است .

لیستی که این منبع ناشناخته رو کرده است را در ادامه ی مطلب میتوانید ببینید اما این لیست یک لیست احتمالی هست .

نمایشی از عنوان God Of War IV که در e3 از آن رونمایی خواهد شد | بعد از آنکه استودیوی Santa Monica ای پی Ip جدید خود را لغو کرد در نظر دارد که با نمایش تریلری که میتوان گفت ترکیبی از CG و In Engine است طرفداران را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین اینطور که بنظر میرسد این تیلر برای  مقابله با CG بازی Gears Of War خواهد بود عنوان God Of War IV احتمالا اواخر 2015 منتشر خواهد شد .

پخش تریلری 3 دقیقه ای In-Engine از عنوان Uncharted 4 | این عنوان هم همانند نسخه ی قبلی خود یعنی Uncharted 3 حالتی بیابانی را به خود گرفته است و با تریلری بسیار وحشتناک و خیره کننده در E3 به نمایش در خواهد آمد .
[تصویر:  91912104.jpg]
اولین پروژه ی جدید سازندگان Little Big Planet از استودیوی Media Molecule | پروژه ی جدیدی که استودیوی Media Molecule در دست گرفته است نقطه ی بسیار خوبی برای Project Morpheus و هدست شبیه ساز واقعیت کنسول نسل هشتمی ps4 خواهد بود . همچنین با عنایت این هدست شبیه ساز دارای گرافیک فوق العاده عالی خواهد بود و دارای محیطی 3D فوق العاده خواهد بود در نظر داشته باشید این عنوان هم احتمالا در اواخر 2015 عرضه شود .

عنوان Gran Turismo 6 برای PS4 عرضه خواهد شد |این عنوان فوق العاده که یکی از بهترین ریسینگ های کنسول PS3 به شمار میرود با کیفیت 1080p و 60 فریم بر ثانیه برای کنسول PS4 منتشر و عرضه خواهد شد لازم به ذکر است که اساسا این نسخه ی پیشرفته شده PS3 به شمار میرود و دارای ویژگی های بسیار خوبی خواهد بود این عنوان در اواسط 2015 عرضه خواهد شد .

عرضه ی انحصاری دیگری برای کنسول نسل هشتمی PS4 با نام Syphon Filter | اینطور که بنظر میرسد علامت ثبت شده Kill Strain که بتازگی توسط شرکت سونی به ثبت رسیده است با نسخه ی جدید سری عناوین Syphon Filter در ارتباط است که در واقع نوعی ریبوت به نظر میرسد همچنین این بازی در زمستان 2015 منتشر خواهد شد .
[تصویر:  800px-Syphon_Filter_Logo.png]
بازی Wipeout توسط استودیو های داخل شرکت سونی در حال ساخت می باشد که این عنوان هم به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

عنوان Heavy rain توسط استودیوی Quantic Dream رسما نسل هشتم خود را به صورت رسمی معرفی خواهد کرد | هنوز هیچ چیزی مشخص نیست که ایا استودیوی Quantic Dream میخواهد نسل هشتم خود را در E3 یا Gamescom به نمایش بیاورد و شرکت سونی در نظر دارد که ببیند عملکرد میکروسافت چگونه خواهد بود ؟

بزرگترین عنوان The Order:1886 که یکی از بهترین عناوین انحصاری PS4 بنظر میاید قرار است نمایشی ویژه در E32014 داشته باشد .

استودیوی Ninja Theory هم یک عنوان انحصاری را برای PS4 رقم خواهد زد که انتظار میرود از نسخه ی  جدید Heavenly Sword رونمایی کند .

Sony London در نمایش امسال غوغایی به پا خواهد کرد | احتمال نمایش یک عنوان انحصاری عالی برای PS4 

از پروژه ی Guerrilla Games پرده برداری خواهد شد | بنظر می رسد پروژه ی RPG به صورت رسمی در E3 به نمایش بیاید که این عنوان برای گیمرهای بسیار جذاب است .
 
[تصویر:  83274598812316723678.png]
از اولین DLC عنوان Infamous : Second Son توسط استودیوی Sucker Punch به نمایش خواهد آمد.

نمایشی بزرگ در E3 و فکر اندازی توسط استودیوی Driveclub به نمایش خواهد آمد .

در این  لیست همانطور که دیدیم اطلاعات بسیار جالبی وجود داشت اما ما این را باید یک شایعه بدانیم و ناچاریم تا E32014 صبر کنیم اما چیزی که بنظر میرسد بیعد است که شرکت سونی در 90 دقیقه ای که فرصت دارد این مقدار عناوین بزرگ را به نمایش در آورد .
gow که نسخه اسنشن رو پورت میکنن برای ps4 و خبری نیسا از بازی جدید .. 
آنچارتد هم با سخت افزار رویایی پلی تریلرش دیدنی میشه و احتمالا اواخر 2015 بیاد ...
گرن هم خیلی خوبه پورت بشه حداقل فروش پیدا بکنه ..
آی پی گوریلا فکر نمیکنم موفق بشه ازونجایی که این آخری کیلزون خیلی خوب نبود .. ( بگذریم که دوتیم داره )
اردر هم یک گیمپلی بدون ایراد و اساسی ازش میخام. بهرحال از رتی انتظار میره بازی خوبی بسازه ..
درود [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
تشکر بابت اطلاع رسانیت[img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
ضمنا واسه کنقرانس محدودیت زمانی وجود نداره برای مثال کنفرانس سونی تو e3 2013 یک ساعت وچهل وهفت دقیقه بود
تو این مقالتم سر جمع 12تا بازی بود خیلیم زیاد نیستنا![img]images/smi/s0 (60).gif[/img]
(05-08-2014, 10:59 PM)LYON نوشته است: [ -> ]تشکر بابت اطلاع رسانیت[img]images/smi/s0 (62).gif[/img]
ضمنا واسه کنقرانس محدودیت زمانی وجود نداره برای مثال کنفرانس سونی تو e3 2013 یک ساعت وچهل وهفت دقیقه بود
تو این مقالتم سر جمع 12تا بازی بود خیلیم زیاد نیستنا![img]images/smi/s0 (60).gif[/img]

[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
مثل اینکه امسال 90 دیقه هست 
چرا دوست گلم چون 12 عنوان اکثریتش عناوین توپیه برای هر کدوم از این عناوین فوق العاده زمان زیادی میخاد اگه عناوین خیلی خوب نبودن میشه گفت در هر حال بزودی مشخص میشه که آیا این ی شایعه بوده یا نه [img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
راستی اون خانومه کنار ناتان کیه؟[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
(05-08-2014, 11:12 PM)'LYON' نوشته است: [ -> ]راستی اون خانومه کنار ناتان کیه؟[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]

 
اون شبیه یه بازیگر خارجیه به نام سامر گلاو هستش[img]images/smi/s0 (43).gif[/img]


 
به دو دلیل احتمال شایعه بودنش زیاده 
1 - God Of War IV :-/ 
2 - اگه بخوایم همه اون نمایش ها رو حساب کنیم ( اگه جک ترتون زیاد حرف نزنه _ که نمیشه _ و اندرو هاوس هم هایپ نکنه ) میشه چیزی حدود 3/4 ساعت loL 
آخه سونی چند تا بازی ماشینی با هم بده!،drive club هست،gt6 می خواد چکار؟!

God of war 4 هم در اوایل 2016 عرضه میشهConfused25:

به نظرم یه 10 تا بازی رو جا انداخته،خیلی بیشتر از اینها انتظار داریم،ولی داشته باشین من کی گفتم،quantum dream هیچ نمایشی نداره ولی the last guardianوsyphon filter وheavenly sword و عشقم(Confused25:) یعنی final fantasy xv دارند!Confused25: