Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Dying Light تاخیر خورد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  DyingLightS-670x376.jpg?57efa4]

Dying Light، عنوانی زامبی محور و جهان باز است و در آن قرار خواهد بود تا با زامبی ها به مبارزه بپردازیم. این عنوان که توسط استودیو Techland که عناوینی چون Dead Island را در کارنامه به ثبت رسانده، در حال توسعه است اما به تازگی Techland در سایت رسمی خود گفته: " ما در حال حاضر تصمیم گرفتیم تا بازی را از امسال به فوریه 2015 به تعویق بیندازیم. تا قبل از تاخیر ما بازی را برای چند ماه آینده (برای انتشار) برنامه ریزی کرده بودیم اما احساس می کنیم بازی نیاز به تاخیر داشت. زمانی که سازندگان شروع به ساخت این عنوان کردند، ما برای بازی هدفی داشتیم. هدف ما نوآوری در بازی و قرار دادن مواردی است که قرار است هیچ بازیکنی آن را در بازی های جهان باز مشاهده نکرده باشد. آن چه که بازیکنان از این ژانر توقع دارند، المانِ حرکت طبیعی است که می تواند بازی را دگرگون کند و ما نمی خواهیم اکنون که ماه های زیادی سخت مشغول کار بر روی Dying Light بودیم، انتظاراتمان بخاطر زود منتشر کردن بازی را از دست بدهیم. " در پایان گفته شد در بازی مهم ترین چیز برای ما " گیم پلی " در بازی است.

عنوان Dying Light در فوریه سال 2015 رسماً برای پلتفرم های X360, PS3, PS4, Xone و PC منتشر خواهد اما طبق صحبت های سازندگان، ممکن است بازی برای کنسول های نسل هفتم منتشر نشود ولی هنوز خبر درستی در این مورد وجود ندارد. احتمالاً در E3 2014 قرار است شاهد نمایشی جدید از بازی باشیم.

منبع
خیلی آپدیت هستین:دی
بنظرم تاخییر خورد تا بازی موفقی بشه یا متای بالایی بگیره..
دلیل دوم هم میتونه بخاطر ترس از دیگر بازیهای هم سبک باشه. چون هرچی باشه فروشش تقسیم میشه ...
----
در کل خیلی شبیه دد ایزلند هستش و گیمپلی پاکور مانندی داره. تشکر [img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
احساس میکنم به خاطر Daylight ـه [img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
ای لعنت[img]images/smi/s0 (66).gif[/img][img]images/smi/s0 (66).gif[/img].بازی خیلی عالی هستش امیدوارم بهتر بشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
یعنی اگه سازندشو ببینم قچیش بزنماااا ایسو خوردش میکنوم
ببخشید اخه خیلی منتظر این بازی بودم