Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: محتویات عنوان The Last of Us : Remastered بر روی یک دیبسک بلوری جای نخواهد گرفت !
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  TheLastofUs-670x447.jpg?57efa4]

همانطور که شاهد بودیم سال گذشته عنوان The Last Of Us به صورت کاملا انحصاری برای PS3 عذضه و رونمایی شد اما حال قرار است با گرافیکی بهتر نسبت به PS3 بر روی PS4 عرضه شود .

در همین راستا بنظر می رسد N@ughty Dog قصد دارد با توجه به قابلیت های کنسول PS4 پیشرفت خوبی در زمینه ی گرافیکی برای عنوان The Last Of Us انجام دهد اما اینطور که به نظر می رسد یکی از بزرگترین چالش های وی محدودیت دیسک های بلوری است .

آقای Neil Druckmann کارگردان عنوان The Last Of Us در مصاحبه ای که با EDGE داشت صراحتا اعلام داشته است که : 

تمامی جلوه های سینماتیک این عنوان با کیفیت 1080P و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد و این بدین معنی است که تمامی مراحل این عنوان از ابتدا شروع خواهد شد اما نکته ی قابل توجه این است که به جای مشکلات فنی اینبار با مشکل محدودیت حجم دیسک های بلوری مواجه شده ایم.

در دو کنسول نسل هشتمی PS4 و XBOX ONE هر دو از دیسک های بلوری استفاده می کنند که حجم بیشتری نسبت به DVD را در اختیار سازندگان عناوین قرار مید هد اما با این وجود دیکسهای بلوری حجم نامحدودی را در اختیار بازسازان قرار نخواهند داد برای مثال با توجه به اینکه محتویات عنوان Killzone : Shadow Fall بر روی بلوری ذخیره شده بود اما بعد از نصب بر روی PS4 به رقمی بالاتر از 290GB نیز می رسید .

اما در زمینه ی گرافیکی عنوان The Last of Us : Remastered در مقایسه با نسل هفتمی خود بسیار بهتر بنمایش خواهد آمد علاوه بر اروزولوشن و فریم ریت بالاتر دارای گرافیکی بسیار بهتر نسبت به PS3 نیز خواهید بود . در نسخه ی PS3 ما اختلافی در کیفیت گیم پلی و میان پرده ها شاهد بودیم که این اختلاف در نسخه ی PS4 کالا حل شده است از طرفی دیگر چهره ی کاراکترها بسیار نسبت به نسخه ی قبلی بهبود یافته است و شاهد وضوح بالاتر نیز خواهیم بود. Evan Wells در مورد گرافیک عنوان The Last of Us : Remastered گفت :

fidelity گرافیک به عدد 11 رسیده است رزولوشن بازی 1080P نیز خواهد بود و وضوح اشکال دور دست بسیار بهتر خواهد بود همچنین نور پردازی نسبت به قبل بسیار بهتر و وضوح شخصیتها بالا رفته است .

عنوان The Last of Us : Remastered احتمالا در تابستان امسال با قیمت 60$ به صورت انحصاری برای PS4 عرضه خواهد شد .

منبع