Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Port کردن یک بازی از Windows8 برروی کنسول XboxOne کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  488x270xxbox-one_windows_8.jpg.pagespeed...BFVmK.webp]
مدیر پروژه ی xbox one آقای Boyd Multerer طی جدیدترین و آخرین مصاحبه ای که با Total Xbox داشته است مطالب جالبی را در مورد کنسول نسل هشتمی xbox one گفته است .

آقای Boyd Multerer طی گفتگوهایی که داشته است به صراحت اعلام داشته است که نوشتن عناوین از طریق DirectX بر روی Windows8 بر روی کنسول Xbox One بسیار راحت است و می توان مراحل Port را در کمتر از 24 الی 48 ساعت به اتمام رساند.

ساختار Xbox به صورتی است که به راحتی به سازندگان اجازه خواهد داد تا عناوین خود را بر روی آن Port کنند . ما زمان زیادی را به این موضوع پرداخته ایم که اگر کاربری بخواهد بر روی Windows و بر روی دایرکست بازی کند با کمترین امکانات و در کمترین زمان ممکن بتواند آن رو برای روی Xbox پورت نماید . شما باید با استفاده از ویژگی های مرتبط بتوانید به بهترین خروجی را برای xbox در نظر بگیرید تا بتوانید مراحل port را به راحتی پشت سر بگذارید

.
با اظهاراتی که آقای Boyd Multerer دارد port بازی ها بر روی کنسول Xbox One بسیار آسان و لذت بخش خواهد بود اما اگر کمی دقیت کنیم متوجه می شویم که در حال حاضر اکثر عناوین بر روی ویندوز 8 نوشته نشده اند.همچنین در ادامه Multerer به صراحت اعلام داشته است که توسعه دهندگان و بازیسازان مستقل در جایگاه بسیار مهمی برای آنان قرار دارد و در اینده حمایت بیشتری خواهند شد . همچنین Multerer در ادامه افزود :


بنظر بنده توسعه دهندگان و بازیسازان کنسول نسل هشتم یعنی XBOX ONE را یک کنسول بسیار قدرتمند می دانند . یکی از اهداف اصلی ما این خواهد بود که بهترین امکانات را برای آنان فراهم سازیم تا بتوانند بدون کوچکترین مشکلی بهترین عناوین را بر روی این سیستم پیاده سازی کنند.

منبع