Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تاپیک رسمی بازی Far Cry 4 // آخرین اخبار و اطلاعات
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
با توجه به اینکه نیاز به تاپیک های جامع در مورد آخرین اخبار و اطلاعات بازی ها ضروری به نظر می رسد از این پس برای عناوین بزرگ تاپیک های رسمی ایجاد خواهد شد که اخرین اخبار و اطلاعات را از لحظه معرفی تا زمان انتشار در اختیار شما قرار خواهد داد .

بحث و تبادل نظر در این تاپیک ها آزاد و تمامی کاربران می توانند در قرار دادن مطالب مشارکت کنند
----------------------------------------------------------------------------
اولین تاپیک در مورد عنوان جهان آزاد Far Cry 4 خواهد بود پس همراه ما باشید...

Far Cry 4 رسما معرفی شد.[table][tr][td]
 
[تصویر:  96264960505644396360.jpg]
شرکت Ubisoft رسما بازی Far Cry 4 را برای پلتفرم های PlayStation 3, PlayStation 4, Windows PC, Xbox 360 و Xbox One معرفی کرده است که در ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان) عرضه خواهد شد.
حال سوالی که پیش می آید این است که محیط و گیم پلی آن چگونه خواهد بود؟ خوشبختانه Ubisoft به معرفی یک نام خشک و خالی بسنده نکرده است و در کنفرانس خبری برگزار شده توسط Ubisoft، سبک این عنوان مانند بازی Far Cry 3 شوتر اول شخص با جهانی باز اعلام شده. وقایع داستانی این بازی در سرزمین خیالی Kyrat رخ خواهد داد که محیطی واقع در رشته کوه های مشهور هیمالیا می باشد که توسط یک حاکم اداره می شود. تصویر فردی که در آخر خبر با موهای بلوند و لباس صورتی مشاهده می کنید احتمالا به همین فرد تعلق دارد. Far Cry 4 در یک سری مسائل با عناوین گذشته خود هیچ گونه تفاوتی نخواهد داشت و آن هم چیزی جز ارائه مناطق جغرافیایی بزرگ با حیات وحش متنوع نمی باشد. این بازی توسط ۵ استدیو شرکت Ubisoft ساخته می شود که Montreal رهبری همگان را در مراحل ساخت بر عهده دارد در حالی که دیگر شعبات مانند Red Storm, Toronto, Shanghai و Kiev همکاری خود را ارائه خواهند کرد.
آقای  Dan Hay به عنوان تهیه کننده اجرایی این عنوان گفته اند:
نقل‌قول:
پس از موفقیت چشم گیر  Far Cry 3 ما تصمیم گرفتیم تا این سری بازی را به سطح کاملا جدیدی برسانیم که هواداران را غافلگیر کند و تمامی نیاز های آنان بر آورده شود. بازی Far Cry 4 با محیط منحصر به فرد خود، یک عنوان شوتر بی همتا قلمداد می شود و امیدواریم که در ماه های آتی اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.
اینطور که به نظر می رسد باز هم شایعات حقیقت پیدا کردند چرا که در اوایل سال ۲۰۱۴ گزارشی منتشر شده بود که در آن به رشته کوه های هیمالیا برای بازی Far Cry 4 اشاره شده بود. افرادی که در گذشته بازی Far Cry 3 را پیش خرید کرده بودند با شخصیت Hurk آشنا هستند. او در سه مرحله از بخش داستانی به نام های Hurk’s Redemption حضور خواهد داشت. این بخش از بازی با پیش خرید نسخه  Limited Edition بازی Far Cry 4 در دسترس می باشد این نکته را نیز لازم است بگوییم که تمامی پیش خریدها به نسخه Limited Edition ارتقاء خواهند یافت.
[/td][/tr][/table]اولین تصاویر منتشر شده :
[تصویر:  04116886423866846614.jpg]
[تصویر:  36111993376302296603.png]
سایت رسمی بازی : کلیک کنید

 
مثل اینکه بازم با یه شخصیت مثل واس روبه رو هستیم البته از نوع خوش تیپش ولی می ترسم مثل واس جذاب نباشه چون واس به خاطر این خاص و جذاب که سعی نکردن قیافه و لباس خاص براش درست کنن(به جز موهاش).موند حرف زدنش که به احتمال زیاد مثل واس با ادبه[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]مردم عادی هم که تو بازی هستن از لباسا معلومه و اینکه علامتی که مجسمه با دستش نشون داده!بازی هم بیشتر تو جاهای مرتفع هستش با توجه به عکس و هم آبو هواش متنوع هستش.البته با توجه به عکس دومی به شکار نهنگ هم میریم(چه حالی بده)دریا حذف نشده پس[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]

 
این تصویر و این خونه ها و مناطق منا یاد بازی تامب رایدر میندازه واقعا تامب رایدر تو مناطق زیبایی جریان داشت اگه این قسمت از فارکرای هم بتونن اون محیط را خوب در بیارن بازی خیلی جالب تر از نسخه سوم خواهد شد .
کاور آرتش اصلا خوشگل نیست. بیشتر منو یاد یه بازی مث Saints Row میندازه تا یه بازی جدی مث Far Cry
ولی به هر حال نسخه 3ومش رو واقعا دوست داشتم و یکی از بهترینای اون سال بود. امیدوارم این هم اونجوری بشه
به نظر من هم باكس آرتش كاملاً مثل Saints Row ميمونه. شخصيت منفيش هم مثل واس پر ابهت و جذبه نيست. بيشتر لوس به نظر مياد با اون كت و شلوار صورتيش[img]images/smi/s0 (43).gif[/img][img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
ولى خب مطمئنم كه بازى خوبى ميشه[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
ممنون[img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
باکس آرت های بازی:
[تصویر:  image_far_cry_4-25021-2949_0001.jpg][تصویر:  image_far_cry_4-25021-2949_0002.jpg][تصویر:  image_far_cry_4-25021-2949_0003.jpg]
[تصویر:  image_far_cry_4-25021-2949_0004.jpg]
[تصویر:  image_far_cry_4-25021-2949_0005.jpg]

دوستان فیل هم تو بازی هستش[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]:
[تصویر:  92309270763966374459.jpg]
چرا کسی به چاقو دقت نکرده؟!چاقوی خاصی نیست بر عکس چاقویی که توFAR CRY3بود:
[تصویر:  83470441012224759484.jpg]
کاش با موتور snow drop بسازن[img]images/smi/s0 (25).gif[/img]
بخش چند نفره Far Cry 4 “بسیار بیشتر” از Far Cry 3 خواهد بود

[تصویر:  21517346706706813297.jpg]
بخش چند نفره Far Cry 3 به اندازه کافی نظر شما را جلب نکرده است؟ شرکت Ubisoft خبر بسیار خوبی را برای شما دارد چرا که گفته شده بخش چندنفره Far Cry 4 “بسیار بیشتر” از عنوان قبلی خواهد بود.
بخش چند نفره بازی Far Cry 3 را شما می توانستید همراه سه بازیکن دیگر به صورت co-op تجربه کنید. با این که بخش گفته شده از داستان منحصر به فرد خود بهره می برده، روایت آن به صورت چند قسمتی می باشد که بیش از هرچیزی یاد آور بازی Left 4 Dead است.
آقای Yves Guillemot به عنوان مدیر عامل شرکت Ubisoft، وجود یک بخش چند نفره با ارزش بالا را لازمه فروش DLC ها و محتویات بیشتر می دانند. ایشان گفته اند:
ما در حال کار بر روی ساخت بازی هایی هستیم که برای مدت طولانی تری تجربه می شوند. این باعث خواهد شد که ما DLC و آیتم های بیشتری را در بازی به فروش برسانیم.
ایشان واضح سازی نکرده اند که دقیقا این مورد چگونه بر روی Far Cry 4 تاثیر گذار خواهد بود با این حال آقای Alain Martinez به عنوان مدیر ارشد بخش مالی نیز با این مسئله هم عقیده هستند. ایشان می گویند:
ما به دنبال ساخت عناوینی هستیم که برای دوره های بلند تر توسعه داده می شوند و در همین بازی ها ما نه تنها می خواهیم تعداد نسخه های فروش رفته را افزایش دهیم، بلکه خواستار درآمد بیشتر از ارائه آیتم های مختلف درون بازی می باشیم. این کار واقعا چالش برانگیز خواهد بود ولی در عین حال بسیاری دیگر از ناشران در این زمینه موفق بوده اند.
طبق این توضیحات محتویات Far Cry 4 را می توان بسیار غنی تر از گذشته در نظر گرفت که با هدف موفقیت در دراز مدت ایجاد شده است. دیروز شرکت Ubisoft رسما بازی Far Cry 4 را برای پلتفرم های PlayStation 3, PlayStation 4, Windows PC, Xbox 360 و Xbox One معرفی کرد که در ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان) عرضه خواهد شد.

منبع : گیمفا // خبرنگار : آرش سعادتمند
 

 

آیا در کاور بازی Far Cry 4 پیغام مخفی وجود دارد؟

در روزهای گذشته شاهد معرفی شدن بازی Far Cry 4 توسط استودیو Ubisoft بودیم. داستان این بازی در هیمالیا شکل خواهد گرفت. حال به نظر می رسد که در کاور منتشر شده از بازی، نکته و پیغامی مخفی قرار گرفته است.
بازی Far Cry 4 توسط چند استودیو مختلف در حال ساخته شدن است که یکی از این استودیو های، استودیو Ubisoft Shanghai می باشد. تا به امروز خبری از این عنوان، به جز منطقه ای که داستان بازی در آن شکل گرفته و تاریخ انتشار آن، منتشر نشده است.
یکی از دانشجویان رشته ی هنرهای بودایی، پس از دیدن کاور بازی به نکته ی جالبی پی برده است. در تصویر این کاور، شخصیت بازی بر روی مجسمه ی خراب شده این نشسته است که دست های این مجسمه تداعی کننده ی یک نماد خاص است. در نماد شناسی بودایی، این نشان mudras نام دارد. شکل این نماد به حالتی است که انگشت شست و میانه هم دیگر را لمس می کنند. حال در کاور این بازی، این نماد در دو دست تکرار شده است که به آن shuni mudra می گویند. در حالت کلی، این نماد نشانگر آستانه ی تحمل و شکیبایی، صبر، تمرکز، نظم و انضباط است.
[تصویر:  far-cry-4-200x101.jpg][تصویر:  images2.jpg]
اما این نماد در بازی Far Cry 4 چه مفهومی می تواند داشته باشد؟ هنوز این مساله مشخص نیست. بعید به نظر می رسد که این شکل به صورت اتفاقی در تصویر کاور بازی قرار گرفته باشد. با این حال احتمال اینکه طراح تصویر بی منظور از این نماد استفاده کرده باشد و برای زیبایی آن را در تصویر قرار داده باشد هست.
یکی دیگر از دلایلی که می تواند پیغام بودن این مساله را تایید کند، قرار داشتن جزئیات درست و به جا، در قسمت های دیگر تصویر است. برای مثال در قسمت چپ تصویر، شما می توانید یک پرچم کامل prayer flag را ببینید که رنگ های آن به ترتیب درست انتخاب شده است. این پرچم یکی از پرچم های بودایی هاست. از این پرچم ها برای تبرک دادن به مناطق اطراف و چیزهای دیگر استفاده می شود.
پس به طور کل می توان گفت که در تصویر کاور بازی، ما شخصیت بد بازی (احتمالا بد) را می بینیم که بر روی نماد شکسته ای از صبر و تحمل نشسته است. نظر شما راجع به این مساله چیست؟ اگر شما هم چیزی در تصویر دیده اید که برایتان جالب است، آن را با ما در میان بگذارید.
منبع : گیمفا // نویسنده : علی صالحی

شایعه: کارگردان Assassin’s Creed III مشغول کار بر روی Far Cry 4 می باشد
[تصویر:  21517346706706813297.jpg]
بسیار خوب … Far Cry 4 معرفی شده، همگی بسیار خوشحال هستیم، برای کنسول های نسل هفتم هم عرضه می شود و غیره. به مرور از این پس شاهد انتشار اطلاعات مختلفی خواهیم بود و امروز به نظر می رسد که نام کارگردان این بازی لو رفته است.
آقای Alex Hutchinson قبل از حضور خود در شرکت Ubisoft، مشغول ساخت بازی هایی مانند Army of Two برای EA و Spore در استدیو Maxis بوده اند و پس از آن نیز به عنوان مدیر پروژه بازی Assassin’s Creed III شناخته می شوند. احتمالا دارید هم اکنون از خود می پرسید که چرا این فرد را معرفی می کنیم. دلیل این موضوع گزارشی است که از تعداد زیادی منابع مختلف منتشر شده که اعلام کرده اند ایشان در مراحل ساخت Far Cry 4 کارگردانی این عنوان را بر عهده خواهند داشت.
به تازگی شرکت Ubisoft رسما بازی Far Cry 4 را برای پلتفرم های PlayStation 3, PlayStation 4, Windows PC, Xbox 360 و Xbox One معرفی کرد که در ۱۸ نوامبر (مصادف با ۲۷ آبان) عرضه خواهد شد. وقایع داستانی این بازی در سرزمین خیالی Kyrat رخ خواهد داد که محیطی واقع در رشته کوه های مشهور هیمالیا می باشد و توسط یک حاکم خود مختار اداره می شود. Far Cry 4 در یک سری مسائل با عناوین گذشته خود هیچ گونه تفاوتی نخواهد داشت و آن هم چیزی جز ارائه مناطق جغرافیایی بزرگ با حیات وحش متنوع نمی باشد. این بازی توسط ۵ استدیو شرکت Ubisoft ساخته می شود که Montreal رهبری همگان را در مراحل ساخت بر عهده دارد در حالی که دیگر شعبات مانند Red Storm, Toronto, Shanghai و Kiev همکاری خود را ارائه خواهند کرد.
شرکت Ubisoft از پاسخ به این شایعه خودداری کرده است و بایستی منتظر بیانیه رسمی باشیم. با این حال بخشی از سابقه Alex Hutchinson بر ما آشکار است و می توان حدس زد که Far Cry 4 چگونه کیفیتی را ارائه خواهد کرد.
منبع : گیمفا // خبرنگار: آرش سعادتمند

امکانات ویژه پیش خرید عنوان FAR CRY 4

از بزرگترین و پر اهمیت ترین خبر های این اواخر دنیای گیم معرفی رسمی عنوان بزرگ یوبی سافت یعنی Far Cry 4 بود. حال به تازگی شرکت یوبیسافت در سایت خود بعد از آغاز پیش فروش این عنوان سخن هایی در رابطه با امکانات ویژه پیش خرید این عنوان گفته است…به Kyrat خوش آمدید!
همان طور که می دانید Kyrat نام منطقه ای خیالی در هیمالیاست که این عنوان فوق العاده در آن مکان جریان خواهد داشت. این عنوان از نظر گیم پلی همانند نسخه های پیشین خود خواهد بود اما طبق گفته های سازندگان از گرافیک بازی گرفته تا گیم پلی آن همه و همه پیشرفتی حیرت انگیز داشته اند. حال شرکت یوبی سافت در رابطه با مزایای پیش خرید این عنوان این گونه سخن می گوید:
در این عنوان شما اوج دیوانگی را درک خواهید کرد. این جمله را چندین بار تکرار کرده ایم و باز هم خواهیم گفت. حال به شما می گوییم برای داشتن بهترین تجربه از این عنوان بزرگ هرگز مزایای پیش خرید آن را از دست ندهید. هم اکنون شما می توانید از تمام فروشگاه های رسمی این پیش خرید را به سادگی انجام دهید. و مزایای آن عبارتند از:
وجود ۳ ماموریت فوق العاده برای بخش تک نفره
با پیش خرید این عنوان نسخه شما به صورت رایگان تبدیل به نسخه Limited Edition خواهد شد
یک تفنگ سنگین وزن فوق العاده به نام HURK را در بازی خواهید داشت
یک مرحله ویژه با یکی از شخصیت های Far Cry 3 را تجربه خواهید کرد
و داشتن مزایای مختلف دیگر مانند دی ال سی های رایگان و …
به نظر می رسد این پک ارزش خرید را داشته باشد. چرا که شما بدون پرداخت هزینه اضافی نسخه Limited این عنوان را دریافت خواهید کرد.
[تصویر:  FC4063_618x348_pressrelease.jpg]
داستان این عنوان در منطفه Kyrat جریان دارد که شخصی به عنوان پادشاه در آن جا به زور حکومت می کند. این بار هم داستان های ویژه ای را خواهیم دید و محیطی که بازی در آن جریان دارد تمام جزئیات لازم را دارا می باشد. بازی از نظر گرافیک پیشرفت بالایی کرده است و خبر شادی آور این است که این عنوان در کنار پلتفرم های نسل هشتم برای کنسول XBOX 360 و Ps3 نیز عرضه می شود.
بدون شک در E3 2014 اخبار بسیار بزرگتری از این عنوان را خواهیم شنید. و جمله سازندگان را خواهیم فهمید

منبع : گیمفا // خبرنگار: محمد حسین جعفریان
باکس آرت رسمی نسخه یPS4
[تصویر:  far-cry-4-box-shot-03-ps4-us-13may14.png]
منبع:گیمفا
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11