Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: خبر داغ : عنوان Halo 5: Guardians رسما معرفی شد + اطلاعات تکمیلی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  hero_halo5.jpg?h=529&w=940]

پس از آنکه شاهد شایعات زیادی در مورد نسخه ی جدید Halo بودیم بالاخره و در عین ناباوری نسخه ی جدید سری عناوین HALO با نام Halo 5: Guardians رسما از سوی استودیوی Industries 343 معرفی شد .لازم به ذکز است که قرار ایت این نسخه به صورت انحصاری بر روی کنسول نسل هشتم XBOX ONE عرضه شود .

بنظر می رسد عنوان Halo 5: Guardians که یک عنوان انحصاری محسوب می شود در همایش E3 2014 نقش پر رنگی را از خود ایفا کند .

در همین راستا نخستین تصویر از عنوان Halo 5: Guardians منتشر شد که در ادامه می توانید به مشاهده ی آن بپردازید .

برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا کنفرانس E3 2014 صبر کنید .

اکثر گیمران منتظر یقینا منتظر ورود هر چه زودتر نسخه ی جدید سری عناوین Halo خواهند بود و اینکه شاهد انحصاری بودن این عنوان تنها برای XBOX ONE خواهیم بود باعث نگرانی اکثر گیمران خواهد شد .

همچنین دقایقی پیش بیانیه ای از سوی استودیوی 343 Industries منتشر شد که متن کامل بیانیه را می تونید در ادامه به مشاهده بپردازید

زمانی که شما به یک پلتفرم و کنسول نسل جدید نقل مکان می کنید باید به آن از دید یک فرصت نگاه کنید . برای ما کنسول xbox one یکی از فرصتایی بود که به آن باید دست یابیم . حال زمان آن فرا رسیده است که سری جدید HALO را به بهترین شکل بر روی این کنسول اجرا کنیم .

در واقع HALO قسمتی از یک فرانچایز نیست بلکه قسمتی از نام XBOX است . برای اکثر گیمران تجربه ای لذت بخش از HALO بسیار مهم است . حال ما از خود پرسیدیم : HALO بر روی کنسول نسل هشتم XBOX ONE چگونه خواهد بود ؟

حال زمان آن فرا رسیده است که نسخه ی جدید HALO را به بهترین نحو بسازیم به گونه ای که در حد کنسول XBOX ONE باشد .

من بسیار خوشحالم که صراحتا اعلام می کنم نسخه ی جدید این فرانچایز Halo 5: Guardians نام دارد . این نسخه قسمتی از افسانه ی حماسه ای "مستر چیف" است . عنوان Halo 5: Guardians در پاییز 2015 به صورت انحصاری برای کنسول xbox one عرضه خواهد شد .

تصمیمی که برای عرضه ی Halo 5: Guardian در سال 2015 شده است تصمیم آسانی نبود اما در این یک سال می تواند فرصت خوب و طلایی برای ما باشد . ما در این زمان باقی مانده تا عرضه ی نسخه ی جدید Halo شما را به پخش مجموعه ی تلویزیونی HALO اثر "استیون اسپیلبرگ" دعوت می کنیم که مطمئنا تجربه ای فوق العاده خواهد بود .

ما در E3 2014 کاریی خواهیم کرد که طرفداران نسخه ی HALO با شنیدن اخبار این عنوان هیجان زده شوند . من قصد دارم قبل از شروع کنفرانس E3 از جامعه ی بزرگ طرفداران HALO تشکری ویژه کنم.[تصویر:  46741668030081139129.png]

منبع