Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: امتیازات بازی Wolfenstein: The New Order منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  87646906664174263837.jpg]
محدودیت اعلام نقد ها هم اکنون برای بازی Wolfenstein: The New Order برداشته شده اما نتیجه آن برای استدیو MachineGames که به قلعه مشهور بازگشته است چگونه بوده؟
اینطور که معلوم است Wolfenstein: The New Order به آن صورت مورد نقدهای منفی فراوانی قرار نگرفته است چرا که هیچ گونه امتیازی زیر عدد ۶ تا کنون شاهد نبوده ایم. حقیقت در لیستی که پایان خبر مشاهده می کنید دو سایت در نقد و بررسی خود نمره ۶ را داده اند اما به طور کلی با دیگر نمرات این عنوان که اکثرا هم نظرات مثبتی را به همراه داشته قابل قیاس نمی باشد.
یکی دیگر از مواردی که در اکثر نقدها مشترک است، ایرادات وارد شده به نبود بخش چند نفره می باشد زیرا سازندگان این بازی خواسته اند که فقط یک بخش تک نفره اما عالی را ارائه کنند .با وجود گیم پلی هیجان انگیز The New Order با آن اسلحه های لذت بخش می توان تا حدودی حق داد که جای چنین چیزی خالی باشد. دیگر این مسئله در رابطه با داستان آن است چرا که می شود گفت دوره کشتار سربازان ناتزی آلمانی در بازی های ویدئویی دیگر تقریبا گذشته است و این روزها اکثر گیمرها خواستار شخصیت پردازی قوی با یک داستان مناسب هستند.
لیست امتیازت منتشر شده تا به این لحظه:

Polygon – ۹

Metro – ۹

Ausgamers – ۸٫۷

Gamespot – ۸

GameInformer – ۸

Shack News – ۸

IGN – ۷٫۸

Destructoid – ۷٫۵

Eurogamer – ۶

VideoGamer – ۶

USGamer – ۴/۵

Time – ۴/۵

Gamesradar – ۴/۵

Joystiq – ۳/۵