Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Hyrule Warriors در ماه میلادی آگوست برای Wii U منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آیا می دانید از مخلوط عناوین Tecmo Koei و بازی Legend of Zelda چه چیزی حاصل می شود؟ بله، پاسخ بازی Hyrule Warrirs می باشد. این بازی که در ماه میلادی دسامبر در Nitendo Direct معرفی شد، طبق اخبار منتشر شده از Famitsu، در چهاردهمین روز ماه میلادی آگوست سال جاری در ژاپن برای Wii U منتشر خواهد شد.

[تصویر:  zelda-hyrule-warriors.jpg]

هدف اصلی بازی همچنان مربوط به Link های موجود در بازی Legend of Zelda می باشد و به صورت Hack n Slash دنبال می شود. همچون دیگر عناوین Nitendo دشمنان بازی به صورت کلاسیک طراحی شده اند و می توانید تجهیزاتی چون شمشیر شخصیت اصلی را خریداری نمایید. در بازی می توانید از بمب های خود برای نابودی دشمنان خود استفاده کنید، ولی هیچ گونه پازل یا زندانی در بازی وجود ندارد. در مقابل می توانید حرکات دشمنان خود را نیز بدل کنید. با توجه به اطلاعات موجود، به راحتی می توان فهمید که سازندگان بازی سعی بر مخلوط کردن چند بازی موفق را داشته اند تا عنوانی موفق تر را منتشر سازند.

موضوع جالب دیگر در مورد بازی این است که این عنوان توسط Eiji Aonuma، ناشر اصلی سری بازی های Zelda، منتشر خواهد شد. تا به حال تاریخ انتشاری برای دیگر نقاط جهان مشخص نگردیده است.

منبع