Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Andreas Ojerfors: توسع بازی برای PS4 و Xbox One کار بسیار آسانی است!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طراح ارشد Machinegames، آقای Andreas Ojerfors، در رابطه با بازی Wolfestine: The New Order گفت و گویی با TechRadar داشته است که در لا به لای گفته های خود اشاره ای نیز به توسعه بازی برای پلتفرم های مختلف داشته است. Ojerfors در گفت و گوی خود به شباهات های توسعه بازی برای PS3 و Xbox 360 و همچنین PS4 و Xbox One نیز اشاره کرد.

[تصویر:  47.-Wolfenstien-The-New-Order.jpg]

او گفت: "تفاوت بسیاری میان کنسول های نسل قبلی وجود داشت، ولی بخش عظیمی از این تفاوت ها در کنسول های نسل هشتم از بین رفته است. کنسول های جدید شباهت های بسیاری با یکدیگر دارند و همین عامل کار ما را بسیار آسان کرده است."

بازی Wolfestine: The New Order با رزولوشن 1080P و 60 فریم بر ثانیه در کنسول های مختلف اجرا می شود، این در حالی است که مشکلاتی در Xbox One رخ داده است. آقای Ojerfors موتور گرافیکی بازی، یعنی Tech Engine، را دلیل اصلی رخ دادن چنین مشکلاتی می داند.

وی افزود: "این مشکلات مربوط به موتور گرافیکی بازی است، زیرا Tech Engine موتوری است که به خوبی می تواند با پلتفرم مورد نظر خود را سازگار کند. ما هم وقتی این موتور گرافیکی را انتخاب کردیم، متوجه شدیم که انتخاب ما به خوبی خواهد توانست تناسب را رعایت کند. ما در تلاش هستیم تا موتور گرافیکی را در تمامی زمینه ها ارتقاء دهیم و می خواهیم موتور گرافیکی Tech Engine را تا حدی ارتقاء دهیم که از تداوم آن تا نسل بعد مطعن باشیم."

در حال حاضر شما می توانید Wolfestine: The New Order را برای PC، PS3، PS4، Xbox One و Xbox 360 تهیه کنید.

 
منبع