Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هم اکنون می توانید عنوان Battlefield Hardline را پیش خرید کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  battlfield-hardline-origin.jpg]



عنوان Battlefield Hardline جدید ترین نسخه از سری بازی های Battlefield است که قرار است در پاییز امسال عرضه شود و در E3 سال جاری نمایش فوق العاده ای داشته باشد. اما با توجه به تریلر لیک شده٬ که البته تریلر همایش E3 نیست٬ EA پیش فروش این بازی را شروع کرده است و شما می توانید هم اکنون این عنوان زیبا را پیش خرید کنید. قیمت این عنوان برای پیش خرید 49.90 پوند است.
Battlefield Hardline یک بازی اکشن اول شخص است که در زمینه جنگ با جرم و جنایات و البته جنگ بین دزدان و پلیسان است. اطلاعات بیشتر از این عنوان در تاریخ 9 ژوئن منتشر خواهد شد که شامل ویدیویی نیز خواهد بود.
 

 

 
به نظرم این نسخه اش عالی میشه چون گروه ویژه خیلی جالبه...........
بی صبرانه منتظرشم[img]images/smi/s0 (29).gif[/img][img]images/smi/s0 (29).gif[/img]
ممنون بابت خبر[img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]
 
سلام!
موضوع اين عنوان خيلي جالبه ولي بعيد ميدونم به پاي SWAT يا Take down:Red sabre كه مخصوص اين موضوعن برسه!(اميدوارم موفق بشه!)
(05-30-2014, 03:37 PM)'Clonel Kovolsky' نوشته است: [ -> ]سلام!
موضوع اين عنوان خيلي جالبه ولي بعيد ميدونم به پاي SWAT يا Take down:Red sabre كه مخصوص اين موضوعن برسه!(اميدوارم موفق بشه!)

 

میتونم بگم درسته داستانشون شبیه همه اما SWAT يا Take down:Red sabre شبیه ساز هم هستن٬ اما تو این بازی تو بیشتر صحنه ها حتی تو بخش تک نفره یک لباس پلیس هم تن شخصیت های اصلی نمیبینیم! ولی الان نمیشه نظر داد باید منتظر نمایش بازی تو E3 موند. منم اول ماجرا دزد و پلیس رو شنیدم فکر چنین بازی هایی افتادم اما قطعا با اینها فرق داره. [img]images/smi/s0 (24).gif[/img][img]images/smi/s0 (74).gif[/img]