Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کارگردان God Of War هم‌اکنون در Respawn Entertainment کار می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
قطعا یکی از برترین عناوین سبک Hack And Slash در تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی، سری God Of War می‌باشد. این سری توسط استودیو مشهور و پر‌طرفدار Santa Monica ساخته شده است، استودیو‌یی که به عنوان یکی از برترین استودیو‌های First Party شرکت سونی شناخته می‌شود. طرفداران به شدت منتظر معرفی نسخه بعدی سری God Of War در E3 2014 بودند، اما مدتی قبل از E3 2014 استودیو Santa Monica به صورت رسمی اعلام کرد که در این نمایشگاه حضور نخواهد داشت. مدتی پیش بود که اعلام شد که کارگردان God Of War 3، آقای Stig Asmussen، از استودیو Santa Monica جدا شده است و هم‌اکنون نیز به صورت رسمی اعلام شده است که ایشان در حال کار در استودیو Respawn Entertainment می‌باشند.


آقای Stig Asmussen در ایمیلی به سایت Polygon اعلام کرده‌اند که هم‌اکنون مشغول کار در استودیو Respawn Entertainment هستند. یکی از سازندگان استودیو Respawn Entertainment، آقای Vince Zampella، نیز اعلام کرده است که Stig Asmussen به عنوان کارگردان مشغول کار در این استودیو است.
آقای Stig Asmussen به صورت رسمی اعلام کرده است که مشغول کار بر روی نسخه جدیدی از Taitanfall نمی‌باشد، این موضوع نشان می‌دهد که استودیو Respawn Entertainment هم‌اکنون مشغول کار بر روی پروژه معرفی نشده‌ای است.


منبع: http://www.vg247.com/2014/06/13/god-of-w...developer/

 

 
عجیب و در عین حال جالب!باید ببینیم پروژه جدیدشون چیه!ممنون بابت خبر