Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: شخصیت (Pagan Min ) منفی بازی FARCRY 4
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  e3-2014-far-cry-4-trailer-screenshot-pag...jpg?w=1024]
چندی قبل بود که کمپانی فرانسوی دنیای گیم یعنی یوبی سافت از عنوان  FARCRY 4 پرده برداشت، بعد از این بود که برخی از بازیبازان شخصیت منفی (Pagan Min ) این بازی را هم ج ن س باز خواندند. اما  امروز GameInformer با انتشار اطلاعات جدیدی از بخش داستانی اعلام کرد که این شخصیت هم ج ن س باز نیست.
 
همچنین اطلاعات تکمیلی از داستان بازی منتشر شده است که به شرح زیر می باشد:
نقل‌قول:
”  اوایل حکومت Pagan، گروه مقاومت ای که توسط مردی با نام Mohan Ghale رهبری می شوند ظهور می کنند و هدف آنها نیز از بین بردن حکومت Pagan است. البته این دو برای تصرف یک منطقه با یکدیگر نمی جنگند بلکه جنگ آنها به دلیل عشق به زنی با نام Ishwari است. البته با مرگ Mohan  این قضیه پایان می یابد ولی Ishwari بعد از این اتفاق از آن منطقه می گریزد و Pagan نیز برای تصاحب حکومت او را به دست فرمانروای Kyrat  می سپارد. در ادامه بازیبازان در نقش پسر Mohan به نام Ajay Ghale به Kyrat باز می گردند. و هدف آنها پخش کردن خاکستر مادر مرده ی خود در کوهستان ها می باشد. و اینجاست که او جنگی را علیه  حکومت استبدادی Pagan Min به راه می اندازد. “
همچنین آقایMark Thompson کارگردان بخش داستانی بازی افزوده اند، که Pagan Min شخصیتی دوست داشتنی و در عین حال وحشی و خطرناک می باشد. Pagan می تواند در حالی که دیگران در کنار او در حال کشته شدن می باشد، به آرامی سخن بگویید.در پایان لازم به ذکر است که این عنوان در ۱۸ نوامبر ۲۰۱۴ برای پلتفرم های PC / PS 4 / PS 3 / X 360 / X one روانه ی بازار گیم می شود.
شاهکارید به خدا [img]images/smi/s0 (43).gif[/img] 

http://www.mobinigi.com/post/26042/%D8%B...8%A7%D8%B9

کپی